Blog
2006 augusztusában szereltük be Fritzee és Adrián alfás haverokkal a xenont, jó minőségű 6000 Kelvines Philipset, és idáig bírta a balos izzó! Mivel féltem tőle, hogy más színű lesz, így 2 db szintén 6000K-s izzót rendeltem, és cseréltem ki.
Elérkezett az idő, hát cselekedtem!
Alapanyagok: -4,4l Castrol Edge 10 W 40
Champion olajszűrő
Champion levegőszűrő
pollenszűrő
Helyére került a sportcsomagos box.
Műfa helyett kapott műkarbont. A két rossz közül ez a jobbik :D
Hamutartó nem járt hozzá ,így az carbon fóliát kapott.
Illetve visszakerült a Pioneer P88RS-is nagyon szépen illik a képbe.
Váltógombot,és a kormány szeretném még bőrre cserélni...
Még a nagy tél eleji őrület előtt idejében lecseréltettem a gumikat. Sajnos ennek az ára is jócskán felment.
Ma bekerült egy röpke 7 órás munkát követően a Varley Red Top 30-as verseny akkumulátor. Szellős lett a V6 motortere... :-) Kilenc kilóval könnyebb az autó, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy javítottunk a súlyelosztásán. Kiköltözött egy huszas a bal elejéből... Folytatás vasárnap a Szlovákiaringen, remélem jó időben és hangulatban telik majd a nap. A korrekt és lelkiismeretes munkáért ezúton is sok-sok köszönet Tomsics Gabinak!!
A két héttel ezelőtti fotózás alatt készült képek pár profi változata, valamint a csapat egy része. :-)
A mai nap elég mozgalmasan telt autó fronton. Elsőnek az elsősegély csomag helyét, illetve felfogatását csináltam meg. A nagy doboz csúszkált ide-oda, és elegem lett belőle. Meg a másiknál már volt nekem jó kis helyem.
Ehhez ejtettem két kis bevágást a kárpiton, belefűztem a gumit amit hátul összekötöttem, és már kész is. Meg ha már itt szerelgettem gondoltam megkeresem a tanksapka vésznyitóját, mert az el volt tűnve. Persze meglett. Valaki már javította a légzsák csatlakozóját, és nem rakta vissza a helyére, ahogy a légzsák vezetékét se.
A motortakaró egyik rögzítési pontja le volt törve. Ez is orvosolva lett.
Aztán jött ez EGR tisztítás, mivel nagy részt csak városba közlekedett. Az alsó rés a szívósoron el volt dugulva. Úgy kellett kivésni. Közbe értekeztem Csörövel aki mondta, hogy ajánlatos a pillangószelepet is megnézni, meg a szívósort nehogy korom essen bele, mert az belemegy a motorba. Megnéztem! Hát ez a szerencsétlen autó hol kapott levegőt azt nem tudom, de a pillangószelepen keresztül nem az tuti!
Most csak elég a gézpedálra gondolnom, és úgy gyorsul, és húz, hogy az hihetetlen az előzőhöz képest. A képek magukért beszélnek!
Közbe megérkezett András bácsi és megjött a küszöböm is, de ez már egy másik blog lesz.
Az elmúlt három napban egyre fokozódott bennem néhány érzés/gondolat:
- No-ban ez az árkategória már a megveszemszéthajtomeladom kategória, ennek megfelelőek a kocsik.
- Nepperektől itt sem szabad autót venni, gyakorlatilag SEMMIT sem lehet megtudni az autóról, csak magáneladó jöhet szóba.
- A törököktől meg főleg nem.
- Akárhogy is nézem a legelsőnek megnézett mindegyiknél szebb és mindent szívesen elárul a tulaj.
Most mit tegyek? Álmatlan utolsó éjszaka, félóránkét fel a netre a kínálat ismételt áttekintése és két kis karton sör elfogyasztása után csak jön némi álom a szememre.
Fél hétkor frissen ébredek a DÖNTÉS megszületett:
Nézzük meg még egyszer a legelső kocsit hazafelé! Kis kitérővel útba is esik.
Beülni, kipróbálni, gazdival még egyet dumálni elég volt, hogy megerősítse a DÖNTÉST és egymás tenyerébe csapjunk.
Az előlegért el kellett menni a bankba, már én vezethettem a Pókot, tilláromhaj!
Leelőlegeztem.
Lepapíroztuk a dolgot, közben a feleség szemében némi szomorúságot látok.
Szombaton jövünk érte, addig elkészítik az ideiglenes rendszámot és a forgalmit, én meg hozom a maradék zsetont.
178.140 Km óra állás a vételkor
Castrol Magnetic 10w-40 4L, Olajszűrő, Légszűrő csere