Blog
60kmer Para. :)
Úgy volt, hogy mentem KULra. Érdnél jártam már az M7 en. Azt vettem észre, hogy ugyan azon gázpedál állásnál torpangat. Olyan, mintha valami széllökés lenne szemből. Vagy ki-kihagyna egy-egy gyertya. Vagy kicsit kihagyna az AC. Nah elkezdtem morfondírozni, parázni. "Lerohadok útközben, tréler, szorul a 2es henger, ki fog könyökölni, (215000km van mégis csak benne), csapágyas lesz, trafó, AC...) Mikor is már Lepsény magasságában beugrott, hogy a klíma bekapcsolásakor is ilyesmi az érzés. (mert ügye elég jó a klíma is:) ) Megoldás: otthon induláskor 19C' volt. Bekapcsoltam a ventilátor miatt a "fűtést" s 21C'ra állítottam. Lepsénynél megnéztem a külső hőmérsékletet, s 22C' ot mutatott... ÁÁÁ :)))
A csomagtartó 2 szélén a bemélyedésekben tartok pár szükséges dolgot, mivel nincs ott semmi rögzítési lehetőség úgy döntöttem csinálok...
Egyszerű műszálas szalagból készült nagy patentekkel. A kárpitot ki kellett mozdítani, majd vágtam rá egy rést amin áthúztam a pántot. A másik cégére egy keményfa pálca került, ez tartja a helyén. Nem kell nagy erőt elviselnie, csak annyi a feladata, hogy ne engedje elmászkálni a dolgokat.




Elérkezett egy újabb teletank.
909Kmre tankoltam 92,38Lt.
Az az 10,16l/100Kmen az uccsó átlag fogyim. Ez a pesti dugós utakhoz képest nem vészes. De volt már jobb is. :) Igaz én úgy is 10L el számolok mindig. :)
Mai nap folyamán kicserélődött a vezérműszíj és hozzá tartozó alkatrészek, hosszbordás szíj és görgői+feszítő, illetve ABS központi egysége. Következő felvonás 4 db lengéscsillapító, hátsó féktárcsa+betét cseréje illetve egy generátor felújítás.
Ebben az évadban nem sok említésre méltó dolog történt.
Éves futás: 3405 km
Szerviz igény: nulla
Apróság: a vezető oldali ajtón a szigetelést vezető vékony műanyag sín rosszul volt feltéve, ezért már repedt is volt, és könnyen lejött a fémpatentről a teteje. RMel böngészve észrevettük, hogy ez igazából egy filléres tétel, így rendeltünk egy párat és a helyére is tettük.
Bosszúság: a KULról hazaérvén nem volt kedvem a garázsba állással bajlódni, így éjszakára elöl hagytam a játékomat, Meglett az eredménye, egy menyét vagy ilyesmi átrágta a szélvédőmosó spricnijének a vezetékét. Remélem azt érezte hazamenvén, mint a fiúk előző éjjel a tisztázatlan eredetű mákpálinkától.
Idén nem felejtem el kivonni a forgalomból és fél év múlva ugyanitt folytatjuk!



Sikerült eladnom néhány megmaradt golf alkatrészemet így volt pénzem néhány alkatrész megvásárlására. Feszítőgörgők, vezérműszíj, olajszűrő, olaj, gázolajszűrő, a két első felső lengőkarba való szilentek,(néhány új alkatrészem maradt otthol még a tavalyi marea generálból ami passzol az alfába így szerencsére nem kell olyan sokat költenem most :) )
Még valamikor eszközölök egy klíma csapágy cserét is mert elég hangos a kompresszor. remélhetőleg hétvégére minden alkatrész megjön és eltudom kezdeni a munkát :)
Múlthétvégén az üzemanyag szintjelzőmet sikerült egy kicsit gatyába ráznom miután péntek hajnalba megállt alattam az autó mert kifogyott az üzemanyag és a visszajelző azt mutatta nekem hogy még kb 15 liter van az autóban, még szerencse hogy volt nálam 10liter gázolaj kannában így hazatudtam vele jönni.
Sajnos az olaszok nem vitték túlzásba az alvázvédelmet, vagy hétfő, vagy péntek volt, vagy csak ilyen volt a kedvük. A közepén teljesen el volt hagyva. Le lett csiszolva fémig, aztán rozsdamaró, meg rozsdásodásgátló, és végül alvázvédő. Az üregeket is kifújtuk biztos ami biztos. Jöhet a tél!








Tegnap sikeresen kizárt a riasztó, illetve a kulcs nem működött. Ki meg hiába nyitottam mivel a riasztó letiltott mindent. Néztem mindent és nem jutottam dűlőre. A baj ott kezdődött, hogy kulccsal zártam be, nem gombbal, mivel a tetőablak nyitva maradt, hogy az ultrahangos érzékelő ne riasszon be a szélre. Aztán igen rossz sorrendbe csináltam a dolgokat mint kiderült. Volt egy használati utasítás, de annyira összevissza, és zagyva, hogy nem jutottam dőlőre. Aztán ma felhívtam a forgalmazót. Küldött egy másikat, ami teljesen jó és átlátható, és ez világossá tette, hogy saját magamat szívattam meg. A sorrend amit csináltam, pont az volt amivel a rablásgátlást manuálisan aktiváltam, ezáltal a kulcs is letiltásra került. Ezért nem engedett be. Inaktíválni meg nem tudtam, hogyan kell. De már képben vagyok. Sőt azt is tudom, hogy kell ideiglenesen a mozgásérzékelőt kikapcsolni, ha a teteje nyitva marad, vagy ha gyereket hagyok a kocsiba.

Olajcsere Selénia wr diesel
Olajszűrő
Levegőszűrő
Üzemanyagszűrő
Pollenszűrő
Termosztát
Tágulási tartály sapka
Hűtőközeg
Váltóolaj-utántöltés (3dl)
Bal első-felső lengőkar
Stabilizátorrúd szilentek (2 db)
Futóműbeállítás
4 db téligumi (Conti WinterContact 195/60 R15)
3. féklámpában izzócsere
Következő szerviznél szükséges alkatrészek, munkafolyamatok:
Hátsó fékbetétcsere
Ennek is el kellett jönnie egyszer :( Viszont legalább Alfa szerető emberhez került, aki nem más, mint Hardy. Biztos vagyok benne, hogy jó kezekben lesz az autó és ez megnyugtató.
0
485
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8