Blog

>> EseményHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2012-09-30

Elváltunk. Nehéz volt, mert nagyon hozzám nőt. Remélem továbbra is gondos kezekbe kerül, és vigyáznak rá!

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2012-09-30

Az újon levő 15mm-es repedést ezek szerint sikerült meggyógyítani, nem folyik.
5 literrel feltöltve, ahogy korábban sosem.

 
>> Tuning és extraTibcsi166 // Alfa 159 SW 2.4 JTDm 20V Distinctive // 2012-09-23

Átszereltem a tolatókamerát. Kicsit lejjebb raktam a rendszámot és így beljebb tudtam rakni a tolatókamerát. Így nem lóg ki annyira hátrafelé a kamera lencséje.

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-09-29

Nagy örömömre bekerült a powerbox az autóba!
Az egész nem jöhetett volna létre zee cartárs nélkül. Ő intézte, köszönet érte neki!

Olaszországból lett rendelve, italianspeed.it-ről.

Mondjuk nem italianspeedeset kaptam,hanem Drakebox2-t de lényegtelen :D
/Egyébként ua. csak a matrica más rajta/

Nézegettem, unalmamba feldobtam kicsit, nem tetszett az a színes csicsás gyári feliratot.. Alapból "carbon" mintás volt a doboza, így én is azzal fedtem le az eredeti logót, és kapott tőlem egy Novitec(micsoda képmutatás :D) ,és egy Alfa Romeo matricát.

4-5 munka nap alatt haza is ért, FedEx hozta repülővel.
Kaptam linket amin nyomon tudtam követni, így jött :

FIUMICINO(Italy)->Paris(France)->VIENNA(Austria)->
VECSÉS(Hungary)->BUDAPEST(Hungary)->NYIRÁD(Hungary)

És ,hogy valami tapasztalatot is írjak...
Érezhetően gyorsabban pörög az autó, nyomatékosabb lett, ez tény.


1-9 fokozat között lehet állítani, 9-esen elvileg 190nyihaha jönne le a draketuning.com szerint, na az egy baromság.
6os beállításon találtam a legjobbnak,most ez marad.

160Le-t viszont röhögve tud... :)

Tehát a konklúzió:
Hoz teljesítményt, rugalmasabb, főleg nyomatékosabb lesz az autó. Ezért a pénzért nem lehet nagyobb teljesítményt elérni semmivel!

Gázolajszűrő csere.
Kormánymű fogasléc zsírozás TUTELA MRM2

 
>> Szervizimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2012-09-29

Mivel az utóbbi időben többször is volt problémám a dpf-el és nem akarom gyötörni a technikát az erőltetett regenerálásokkal,válaszút elé kerültem.Vagy a legdrasztikusabb módszert választva kiiktatjuk a rendszerből,vagy újat veszek baromi sok pénzért,vagy megpróbálom kitisztíttatni.A legutóbbit választottam.Utána olvasgattam a neten és az Éles és Makai Szervízre esett a választásom.Telefonos egyeztetés után postára adtam a csomagot.Miután odaért a cucc,korrekt módon azonnal nekiláttak a tisztításnak és már küldték is vissza.
Igaz csak párszáz kilómétert mentem azóta,de jónak tűnik a dolog.Határozottan úgy érzem,hogy élénkebben veszi a gázt a gép.Húszezer kilóméter garanciát vállaltak a melóra,de állításuk szerint 80-100ezer kilóméterig nem lesz gond a dpf-el.Persze ez függ a használattól is.Hmm.........majd meglátjuk és nyugtával dícsérjük a napot:-))!
Km ó. állás:101540

 
>> AutóápolásGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2012-09-29

MA lemostam az autót és pár matricát ragasztgattam rá:)

 
>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-09-29

EvoDave szólt, hogy a HIPStúdiós srácok rendeznek egy fotózást. Elmentem, fotóztunk. Ezek saját képek, a profi fotók később érkeznek.

Ismét köszönet Torjay Lacinak!

 
>> Tuning és extraTommy sk // Alfa 166 2,4 JTD // 2012-09-28

Igazából aluminiumból akartam aztán rozsdamentes lett belőle, köszönet a mesterurnak a fáratságos munkáért , szerintek igen jó lett :) hamarosan sorkerül a beszerelésre..