Blog
Biztosítékok rendben, akksi saru le, majd 2-3 perc múlva vissza...minden működik. Tiszta Windows. Lépj ki, majd indítsd újra és minden oké :)
Az elmúlt 1.181 nap adatai:
- 24.423 km
- 2.083,91 liter tankolt üzemanyag
- 8,53 liter/100 km átlagfogyasztás
- jelenlegi óraállás: 157.623 km
Szombaton megejtettem az első mosást. :-) Hát nem egy könnyű móka. Főleg úgy, hogy másnap már esett az eső. Sajnos idő kell hozzá, hogy begyakoroljam, mert sok időt vett igénybe. A belseje ki se lett takarítva. Hát, ami kellett hozzá egy kis Cif meg dörzsi szivacs, mert ez egy tűzhely. Óóóóh :-D Plusz egy kis Clean a tetejére. :-) Volt nálam Pronto is. :-D ehhez nőnek kell lenni, hogy ilyenekkel takarítsunk...bocs.
Képet nem készítettem, mert siettem.
Megérkezett a katalizátorom és a rezonátorcsövem is. Ez már kelleni fog alá. A hangját nem szerettem.
Igen és, amit még vennem kell, az egy fejegység, mert a jelenlegi pájónak a gombjai néha működnek néha nem. Ezen nem mosolygok, mert idegesít.
Téli felnimet hamarosan kikészítem, mert menni kell fényezésre, de a zenére és a kerékre csak egy hónap múlva térek vissza. Most pihentetem kocsi témában a bukszát. A zenével kapcsolatban, szerintem cserélem a ládában a szórót (lehet meg is fingot, mert nem akar szólni) meg a többi hangszórót az ajtókban.
Képek elmaradnak még, mert a lábam miatt nem sok helyre tudok menni....de már gyógyul. Sérülésre, sérülést halmozok. :-) De legalább az Alfába be tudok ülni. Sajnos a pözsóba nem sikerült a kis hely miatt (na jó sikerült nyüszítve). :-) Képeket tolok hamarosan, ha tudok pózolni. :-)
....meg egy motortér tisztítás is kell. :-) + kibelezem az üléseket a fűtőszálak miatt....ezt majd lehet télen, mert akkor már kell a meleg a derekamnak. :-D
Fogyasztásom az vegyesbe 7,5-8-5 közé esik. Most vagy rosszul mér az óra vagy nem tudom. 40 literből 530 km-t mentünk, és kb ugyan ott állt a mutató. :)

Vasárnap délelőtt megvolt a hűtőcsere ugyanis elég ramaty volt az ami benne. volt folydogált a bal alsó sarkábol elég szépen. Minden rendben ment szépen kicserélte a szerelő nem volt semmi gond. Feltöltöttük az uj fagyálló folyadékkal -32 fokosra kevertük.
Ami aggasztott minket inkább a folyadék ami kijött belőle. Elinte azt hittem h tiszta olaj a víz akkor kezdtem lefőni ugyanis tiszta fekete volt a trutyi. Aztán ahogy ált a fehér edénykében kezdett leülepedni mintha vmi iszap lett volna a teteje tiszta volt az alja meg ilyen nagyon finom szemű sz*r. Ezt nem tudom másképp leirni. Most nézem sűrűn nehogy az olajjal follyon össze mert az kicsit veszélyesebb mutatvány lenne :S de tudomásom szerint az olaj mem ülne le az aljára....
Tegnap visszaraktam a gyári levegőszűrőt, direktet kivettem, direktszűrőt már szerintem nem fogok ennél a motornál használni. Tény, hogy egy picit így tompább az autó, de sebaj :-). Szép a hangja így is, a rezonátor doboz nélkül :))).
184000 km-nél tart éppen a gépsárkány, már várom, hogy legyen túl a 200K-n :)
Miután a gyári papucsok elkoptak, ma kapott a Párduc 4 új - a gyárival megegyező - Michelin Primacy HP gumit.
A garnitúra 45.340 km-t ment.
Km óra állás: 68.560


A hétvégén picit elidőztem a kerekekkel a felnitisztítás jegyében. :-) Egy régi fogkefe csodákra képes. :-)

