Blog
Láttam egy munkavédelmi boltban egy jó kis készüléket és bár ne kelljen használni, biztos ami biztos.
A helye is megvan, de még fixálni kell.
(Ez a kialakítás a tűzoltókészüléknek van különben?)

Amikor megpakolom az autót úgy vettem észre nagyon lóg a hátulja, meg futóműves is mondta hogy érik a cserére, felújításra.
Hátsó lengéscsillapítók felújítása(Lindor Dunakeszi ajánlom) és cseréje, köszi Zé.
Teljesen más vezetni is:) Szuper!

+2 cm a hátsó futóműben/oldal
-3 cm az aszfalt és az autó hasa közt
-1 kipuffogó dob
+polírozás
+egy két matrica
+bal hátsó kerékcsapágy
+olajcsere
+ egy kis csomagtartó kábelezés
Bélánál járt újra az autó:)
- a két fő motortartó bak is cserélve lett +a
- "hátsó" motortartó bak is cserélve
- fékrásegítő ua olyan maradt, cserélni kell
- egy féltengely gumiharang csere
- váltókar persely csere, már nem zörög menet közben
2. kép : jobboldali bak volt bent, alacsonyabban ült a motor a kelleténél + a rossz hátsó bak miatt az olajteknő vergődött a kormányműnél
- sperr-be lamella garnitúra csere kell...



Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.








Ma kicseréltem a légmennyiségmérőt. Olyan mintha 2x annyi ló lenne a kocsiban mint azelőtt.
Fülig ér a szám! :-)
Tegnap este már egy kicsit hideg volt a nyitott tetőhöz, úgyhogy ma visszaraktam a plexi szélfogót. Így gyakorlatilag nincs légmozgás a kocsiban, még 10 fokban is lehet nyitni a tetőt.




A mai nap elvittem az autót egy futóműbeállításra mivel jobbra elég erősen elment, elnyalta a jobb első gumi belső felét illetve a kormány se középen állt mikor egyenesen mentem vele.
Megnézte a szaki (Belker udvar) és nézett egy nagyot elsőnek azért rázta a fejét h minden értékem rossz semmi se zöld minden piros!!
A másik pofon akkor érte mikor megpróbált utánaállítani a dolgoknak mivel,
az előző tulaj féltette az alvázat (joggal) le alvázvédőztette az autó alját csahogy ez olyan jól sikerült hogy azokat a csavarokat is sikerült le alváz védőzni amikkel lehet állítani a futóművet.
Úgyhogy ez most így maradt mivel melegíteni így nem lehet szétszedni meg már nem volt ideje holnap reggel irány vissza :S
Költségem eddig:2500 ft de lehet lesznek vele gondok mert nagyon rosszak az értékek csak a fejét csóválta folyamatosan.....
Másnap visszamentem és hál istennek lejöttek azok a csavarok a helyükről (rámelegített) igaz le kellett venni róla a kerekeket és a rúdfejeket de sikerült.
Az elejét be tudta állítani, de mivel a hátulját nem lehet azt nem sikerült neki. (Mert bal*asz volt a csávó. Debrecenbe belker-hez senki ne vigyen futóművet állítani. Autoszöv régi emberke mindenhez ért és olcsó!!)
A hátsó értékek nem olyan nagyon rosszak de vszínű h a két hosszkitámasztó cserés lessz hamarosan ezért is állnak kissé kifelé a hátsó kerekek a gép szerint (1-2mm) viszont mostmár egyenesen megy az autó nem húz el semerre, ha egyenesen megyek a kormány is pont középen áll, és a fékezéskori búgás is megszűnt:) a gumik kissé még mindig hangosak de ez már azért van mert kukásak vszinüleg...
Tegnap kicseréltem az infocenter kijelzőjét, nem másért, mint a köztudottan meleg hatására elhalványuló 'tulajdonsága' miatt. Nem is értem, anno egy 9 millás autót miért nem hívtak vissza egy ilyen baki miatt...
Phon kollégától vásároltam. Ez már nem 'melegszik'. 2003 Júniusában gyártották, az enyémet 2002 Szeptemberében. Picit kisebb a kijelzője, mint a fecelift előttinek, de ennyi baj legyen. Illetve másképp mutat adatokat, de a lényegen nem változtat.
A kijelző cseréjének menete:
- konzol hátulján 2 db imbusz csavar kicsavar
- konzol-tető eltávolítása 5 csillagcsavar levétele után, (a kijelző már hozzáférhető állapotban lesz) kb 7 cm hosszú csavarhúzó kell, a szélvédő közelsége miatt
- a kijelzőt 4 db csillagcsavar rögzíti
- elektromos csatlakozó kihúzása (ha van riasztó a ledes vezetékre vigyázni kell, hogy ne essen vissza a középkonzolba, ajánlott rögzíteni miután a konzolból kihúzzuk).
- gyújtásra tesszük szeretett gépünket, és örülés :-).