Blog
Véget ért a nyaralás és megejtetem az olajcserét, mivel jövő hétvégén lakodalom(lom-lom-lom)ba megyünk, ne legyen ezzel sem gondom.
Ezúttal Selénia Racing került bele. Egyúttal ránéztünk a gyertyákra is, picit megpucolgattuk őket, majd kicseréltük a hátsó lambdát egy bontottra, ami lám, üzemel is...
Egyenlőre eltünt a "motor controll failure" ikonocska a műszerfalról, de szerintem a gázüzem miatt hamarosan ismét befogja dobni. De azért biztató volt, hogy hibatörlés után nem dobta ismét be, valamint szép grafikont is produkált.
Fotókat sajnos nem készitettem, mert a mesternél derült ki, hogy levan merülve a fényképező :-/
Mester szerint most 12-15ezer km-ig ne cseréljem az olajat, mert a racinget jobban fogja szeretni a motor, meghálálja. Hát nem tudom, ha nem eszi meg, akkor megfogadom a tanácsát.
km állás: 156.400
Egy nagyon régi adósságot tudtam le a Csinivel szembe, évek óta rossz LMM-el, meg mint később kiderült, rossz motorvezérlővel róttuk a km-eket. A mocivezérlő meg lett javítva, kapott egy új LMM-et, a turbó is ki lett tisztítva, annyira elganésodott, hogy már akadoztak a lapátok. Sor került a lepukkant ablak spriccantó motor cserére is, meg rendbe lett téve a centrál zár is. Mindez történt 308000 km-nél.
Riegler Győr - 70.000 szerviz:
- Levegőszűrő csere
- Pollenszűrő csere
- Gázolajszűrő csere
- Fékolajcsere
Km óra állás: 67.896
Az árak felháborítóak, de a garancia miatt szükséges. Pár tétel:
Levegőszűrő: 8.284 Ft
Pollenszűrő: 13.343 Ft
Gázolajszűrő: 25.956 Ft
Végösszeg: 70.288 Ft
Az elmúlt 630 nap adatai:
- 68.255 km
- 975,65 óra menetidő (40,65 nap!)
- 70 km/ó átlagsebesség
- 4.669,51 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,73 liter / 100 km átlagfogyasztás
Rendeltem 5 L Valvoline VR1 Racing 10W60-at.
Ha hifi ha nem, ma csatlakozók és sarucserék voltak.A bekábelezett aranyozott és ezüstözött hangszórókábeleknek ( már bent voltak ) gyártottam ISO csatikat érintkezőkkel, thx Elektrotech Kft:-).A jó öreg akksisarukat kicseréltem aranyozott, védőplexivel ellátott sarukra, a láda meg kapott 1 kis krómpálcás védelmet a rács fölé.Alakul...:-)







Ma elugrottam az alfarium-ba, hogy kiderítsük, hogy a futómű felújítás ellenére mi a répa kopoghat még?
Az eredmény: kormánymű. A porvédőt lehúzva bal oldalon, kiválóan látszik mekkorát kottyan a belső összekötő.
Opciók: jó állapotú bontott kormánymű beszerzése vagy felújítás. Meglátjuk.. most van más téma is.. :)
Megérkezett az ideiglenes, Alfa jelet helyettesítő matricám!
A matricát megint GT intézte!
Sajna mivel a gyári jelek 8K/db ba kerülnek, bontottat meg nem teszek fel ,így addig ezek szolgálnak. Mellesleg nem is néz ki rosszul, főleg az eredetihez képest.


