Blog
Ma csörgött a telefonom, hívott a kárpitos, készen vannak a cuccaid.
Át is mentem érte, nagyon szépek lettek. Fekete matt bőr, piros cérnával.
Közben a váltógombot is felújítottam, mert nem szerették volna bőrözni ,azt mondta az ember,nem lenne túl szép. Amoréra is adtam fel hirdetést,de csak nagyon kopott darabja volt mindenkinek :(
Így hát lefestettem, gyöngyházfekete színt kapott.
Először 120al megcsiszoltam a váltógombot, szintbe húztam a felpattogzott,és a rajta levő lakkot. Majd 240el lefinomítottam, aztán 400, 600 majd lefestettem.
/Nem sikerült, tele volt pöttyökkel/
Nemmmáá' nem akarom szórózni...
De muszály volt. 240el átcsiszolni megint, majd jöhet a szórógitt.
A szórót 600-al vízben visszacsiszoltam.
Zsírtalanítás,és jöhet a bázis felvitele. El sem hiszitek,de kb 6réteg bázis kellett rá,hogy szépen eltakarjon minden kis egyenetlenséget.
Ezután kapott 2 elég vastag lakkréteget.
Ez a kis sz@r 1napott vett igénybe. Ennyi idő alatt egy géptetőt simán megfújok :D
Lényeg,hogy kész, szerintem jól néz ki. És végre nincs több fa az autóban!!







Ma a jó idő csábítására kicseréltem a jobbos kormánymű gumiharangomat ami kiszakadt mostanában, és egyben tettem fel új ablaktörlő lapátokat a rosszabb időkre felkészülvén :))
Felkerült GT barátunk által készített Registered Alfa Driver AlfaAmore.hu matricapár
+Átlátszó fólia a csomagtérhez és az összes küszöbhöz.

2012.07.26
Megjöttek a téli 18" alufelnik pedig még az autó sehol.
2012.10.16
Megjöttek a rá való 18" 225/40 Pirelli Sottozero w240 vadiúj gumik.

Felkerült a gépre egy felújított nagyelemes adagoló több üzemagyag ellátás érdekében :) Baromi nehéz volt behangolni, de egy rövid gázkarral és némi előtöltés állítgatással csak sikerült :) Most már erőtartalékokban nincs hiány ;)
Rendeltem egy felső talpast jobb oldalra mert elég bizonytalan volt már az úttartás. Ez mondjuk meglepett, mert tavasszal szerelőnél volt "első futómű felújításon". Na de hát nem sikerülhet elsőre minden. Viszonylag simán és gyorsan megoldottam, a berohadt csavarok ellenére is ;)
30.000-enként olajcsere? Hagyjuk! 10.000 a tuti szám szerintem. Így cseréltük.
Cserélve a hátsó stabrúdszilentek és felrakattam a téli garnitúrát!
Lecseréltem a fa kormányt egy gyári bőr kormányra.
Csere menete :
-Hátulról 2db imbusz csavar fogja a légzsákot (5ös), csatlakozót széthúzzuk.
-Utána lesz még egy csatlakozó,azt is széthúzzuk.
-Középen egy nagy anya fogja fel a kormányt. 24-es dugófej kell rá.
Ha azt is lekaptuk le kell jönnie a kormánynak.
Kinek könnyen,kinek kicsit nehezebben.
Én segítségül kellett hívjam a kedvenc gumikalapácsom...
Mehet minden vissza a helyére,és kész is vagyunk.
Fa betét száműzése vol. 2. :)





0
719
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV