Blog
Az áprilisi OT Expo óta azért történt egy-két apróság a géppel, mire kiérdemelte a muzeális minősítést. A köztes idő jelentős részét az Alfariumban töltötte, ahol - többek között - a teljes futómű felújításon esett át, néhány kép erről:






Ciao a tutti!
Megvolt a járgány első nagyobb megtett útja velem :)
Nem olyan hosszú, de azért ezalatt a 200 km alatt kicsit ki tudtam tapasztalni dolgokat.
Jól megy, elég sportos járgány, meghazudtolja azt, hogy 1.4-es motor van benne.
Kicsit megijedtem, mikor a Székesfehérvári gyorson elkezdett esni a benzinszint a 140 es tempónál, de ahogy lassult elkezdett emelkedni. Lefele a jobb első csipogó kicsit zörgött (nem a zenétől, mert még nincs benne rádió :( ), de visszafele nem volt ilyen gondja.
Amit a legjobban szerettem benne: HANG - ÁÁÁáááá az valami eszméletlen! Imádom!
Olaj fogyasztására vagyok kíváncsi, de azt majd csak holnap tudom/akarom megnézni hideg motornál. Remélem azt nem eszi....
A fogyasztással meg vagyok elégedve: 7L/100km. - Ahhoz képest, hogy végig tapostam szerintem nem sok. 9l felettire számítottam :)
Összefoglalva:
Fogyasztás jó, utastér nem zajos, utat jól fekszi --> Jó volt :) Elégedett vagyok.
///- Megnéztem, az olajból nem fogyasztott :D ///
Végre sikerült megcsináltatnom a fóliázást. B oszloptól hátrafele, legsötétebb fólia. Feldobja az autót, meg a nap sem süt be annyira :D. Elégedett vagyok, szép munkát végeztek. Ez is megvan...




A nagyon dolgos hétköznapok hatására vasárnapi autóvá vált a 156....
Szerencsére a Szent István napi hosszú hétvégéből tudtam rászánni egy kis időt.
Már régóta bosszantott a külső tükör tartó idom oxidációja,( ezt már a Mareámon is átéltem...) Gyors leszerelés, csiszolás, majd ötlet dobjuk a régi szinterezést! Majd néhány órás küzdelem, kromofág, gáz égő, kaparó és káromkodás segítségével. Majd utána sima befejezés szóró gitt és matt feket festék segítségévél:)
Ezután jött az alámászás:
- két hátsó lengéscsillapító folyik
- hátsó kereszt (?) lengőkar kotyog
- kipufogó dob hővédő lemez leszakadt, zörög ( na ezt legalább olcsón gyógyítottam egy nagyobb alátéttel)
A tervezett karbantartás költsége hízik, de muszáj lesz költeni, szeptemberben egy dél-olaszországi kiruccanás vár az Alfára és rám :)
Ui: voltam Szatyinál, javallott két első lambdát cserélni.
Kezdődhet a spórolás :(
Vettem egy magasnyomású tisztítót...... igaz, csak gagyi, 100 bar maximális nyomással működik, nem fűti a vizet, de a célnak tökéletesen megfelel. Van hozzá autómosó fej is, így a szokásos 30 perc és 1 óra helyett 10 perc alatt végeztünk a kocsimosással, az eredmény pedig olyan, mint mikor csak kézzel tisztítottunk. A G-wash most is bizonyított, kb. 8 ml autósampont hígítottam 3 deci vízzel, ami természetesen az egész autóra bőven elég volt. Lacci33 kollégával viszont már törjük a fejünket egy aktív habos autósamponon, szóval ha kifogy a G-wash, azt vesszük meg.
Nos jó szórakozás volt & voltunk páran Alfások! :) A Lambo meg gratis! :)
Kau & Ystuc ismert szépségeiteket lájkoljátok!? :D





