Blog
2011.03.10-én az autó megkapta az új nyári gumikat. Konkrétan Pirelli P Zero Nero gumikat kapott 215/45R17 méretben.
Km: 129.210
Szándékomban állt a történelem ismétlődését megakadályozni, ugyanis előző olaszom sajnos lopás áldozatává vált... :-( Tanulva az esetből, a GT megszerzése után egyenes út vezetett a Pajzs műhelyébe, ahol a szakember gárda néhány óra alatt beépítette a Pajzs lopás-, indítás- és rablásgátlóját. Honlapjuk beszédes: www.lophatatlan.hu statisztika: pajzs technológiával ellátott ellopott autók száma: 0.
Zamárdiból hazafelé az autópályán sikerült az utolsó deciket felkortyolgatni. A vége 921 km lett egy tankkal, 80% autópálya és 20% város. Nem rossz, nem rossz, ha jól számolom akkor ez bizony 6.3 l / 100km.
IDA-m újra hazatért. (nagyon hiányzott) A fesz. szabályzó, amit kb 3 hete cseréltünk, ismét cserés lett. Ezúttal BOSCH került a gépezetbe. Továbbá a csúszógyűrűk és a csapágyak is cserélve lettek a generátorba. Remélem ehhez már nem kell egy jó darabig nyúlni. Az ár egész tűrhető volt, munkadíjastól, anyagostól.
Mától 8 hangszóró dübörög alfiban, mivelhogy betettem a kalaptartóba, a két óvál Sony Xplod-ot. Bal egyből nem észlelhető nagyobb változás, inkább a nagyon ritkán hátul ülőknek örömére szolgálnak majd.
Laurent cartárs jóvoltából sikerült szert tennem négy db szép állapotú gyári alufelnire. Ezek szolgálnak mostantól téli kerékként. Gyorsan fel is rakattam őket. Hát klasszisokkal szebb, mint a lemez felnik voltak. :)

Felső turbócső cseréje: 17.000.-Ft kompletten. "Szatyi"-nál
A gyári Dunlopok 105.000 km-et bírtak felváltva a téli gumikkal, így érdemes volt újat nézni.
A Pirelli P7 Cinturatokra esett a választás 205/55 R16 méretben.
Akciósan 19.000ft volt darabja, a szerelés és centírozás pedig ajándék volt:-)

A mai naptól kezdve, 24 hónapig használhatom újra, forgalomban a Sudocskát.
Remélem a következő vizsgán már kapok az autó korához méltó rendszámot is.