Blog
Időszerű lett friss olajjal megitatni a motort hogy jó erőben maradjon.:-))No ez ma meg is történt Selenia 20K-val.Át lett nézve a hosszbordás szíj ami meglepő módon (legalább is számomra) még teljesen jó állapotban van így 3 évesen is.:-))Csak a feszítő görgő gondolta úgy hogy ő már nem tud 100 százalékot nyújtani így nem érezte méltónak a további szerepvállalást eme remek szerkezetben.Nyugdíjazva, a lehetősség átadva a fiatal generációnak.Természetesen levegőszűrő és olajszűrő is kicserélve.Pillangószelep is lecsekkolva kicsit kitakarítva.Természetesen Grazie Hari maestrónak!:-))Az új szélvédő is tesztelésre került és nem ázik be.:-))
Nagytakarítás, gumicserével egybekötve, lemosva a tél mocskát az autó összes szegletéből:-)
Megjött a tavasz, így az autó is kapott egy kellemes wax réteget ismételten. Meglátjuk, meddig tart a hatás.


A jó időt kihasználva kicseréltem a váltololajat és kis extraként a motorvédő burkolatot is átfestettem mert ütött-kopott volt.
Ja és az utastertet is alaposan kitakarítottam.


Javul az idő, ezért felkerültek a nyári Good Year papucsok.
A ménes vett egy alapos fürdőt, kapott egy alapos belső takarítást.
S kicseréltem a levegő és a pollenszűrőket.



Nos jelentős késéssel de végre újra itthon van az autó.Sajnos amit a csövezésen kívül kértem 2 folt lakatolása az kimaradt...hiába no, 3 hónap kevés idő...Mindegy ezt majd a következő lépésben orvosolják máshol.Ami a csövezést illeti, azt nem érheti szó, homológ WRC cső, szép varratokkal, és ahogy arról szó volt szépen minden dokumentálva és a sorszámozva.A kis plakett a sorszámmal kicsit meglepett, mert a bár a sorszám kell, de a kis alfa embléma gravírozva jól mutat.
A lényeg, hogy sajnos vagy nem az a bizonyos gyógyszer elgurult és már nem nem hiszem,hogy megtalálom, ezért jövő héten kikerül a motor, és a nehéz gyári alvázvédelmet egy versenyautóknál használatos speciális festékkel vagy mivel cserél helyet na meg a doboz is további erősítéseket kap.
A cső ára 155e Ft volt tavalyi áron plusz 80e a trailerezés.
Update. 2011.03.15-én Hadadával kivettük a motort, és lekileg készülök a nagy vakarásra.








A hosszú hétvégének, és a jó időnek hála meg tudtam csinálni a kocsin azokat, amiket szerettem volna. Szerencsére műszaki hiba nincs, úgyhogy csak csinosítgatásra volt szükség.
Tegnap:
Lemostam, kiporszívóztam a kocsit (ráfért már nagyon). Most olyan mint egy új kocsi. :D
Bekerült az új fejegység is. Mégpedig egy LG LCF600-as. Tetszik, jobban szól mint az előző Blaupunkt.
Ma:
Még télen rendeltem innen az oldalról rendszámtartó keretet, matricákat, viszont akkor nagyon hideg volt, nem akartam kint a hidegben küzdeni vele. :) Most viszont jó idő van szerencsére, úgyhogy felkerült a kocsira az új rendszámtartó keret (Igaz ehhez meg kellett fúrni a lökhárítókat, mert nem jó helyen voltak a hézagok a kereten. Sebaj, fent van.)
Felkerült oldalra a kígyó is, és hátra egy Bella Macchina matrica.












Sziasztok!
Mi a helyzet a gyári navival, érdemes vele foglalkozni? Én nem kaptam hozzá semmit.
Belehet szerzni hozzá mindent?