Blog
Az Autó-Motorban megjelent cikk alapján, ugyan azokkal a fotókkal az autó felkerült az OK Tuning honlapjára is. A szerkesztője ugyan az, aki az újságban is készítette a rovatot, így természetes a szinte azonos tartalom. Lényeg, hogy látható az autó ITT is. :-)
Meghalt a fejegység, félig bekapcsolt állapotban megállt, seki sebe. Kiszedtük megigazítottuk a csatlakozókat és működik. Van egy olyan motoszkáló érzésem, hogy nincs még vége ennek a dolognak, de majd ha mégegyszer megcsinálja átnézem rendesen, talán egy hangszórócserével is egybekötöm ( a gyári papírok kicsit haldoklanak)
Ez a hét eléggé rosszul indult ... Nem elég hogy ezen a héten a suli elkezdődött , de még ráadásul a mélynyomóm is megadta magát . Ma délután vettem egy zsír új Alpine E type mélyládát ami abból jó hogy van rá 3 év garancia és természetesen nagyon szépen tisztán szól ahhoz képest hogy "csak 130 wattos" és a kis Gtv-t így is szétdöngeti :) Hurráááá most már ez tuti jó lesz mert megtanultam hogy használt hangcuccot nem érdemes venni sajnos . Ez ami most van ebbe most már megbízok ! :)




Több mint fél év és kb 10 e kilométer után jelentkezett az első hiba az autón. Mégpedig a fékhiba jelzés felvillanásával. Fék van, de azért fékolajszag terjengett a levegőben.Az első lehetőségnél megálltam és belenéztem a motortérbe , a fékolaj egy kis része a kuplungmunkahenger alján állt .Mint itthon kiderült a műanyag cső ami a munkahengerbe vezeti az olajat elrepedt s ott folyt. Szerencsémre két ilyen is alkatrész is találtam itthon, igy kb 10 perc alatt orvosoltam a hibát .

Irhatnam, hogy tömitetlennek tünt a rendszer, meg hogy gyanakodtam a gumicsövekre es a csatalkozasokra, de nem lenne igaz. Egyszerüen ugy ereztem, hogy kell (!) az uj coooler. Meg a csövezes is. Szoval alfacska kapott elöre egy nagyobb közteshütöt, meg inox csöveket ügyes szilikon atmentekkel es vagany szeles bilincsekkel. A menetteljesitmeny nem valtozott, optikailag viszont mindig kicsit meghalok ha ranezek. Ez mar lassan a menyorszag...


Az utóbbi időkben rakoncátlankodott egy kicsit. Kilyukadt a benzintank, és lelazult komputer csatlakozója. Ezeket elég gazdaságosan meg lehetett javítani.
Sajnos az akksi cellazárlatával már nem voltam ilyen szerencsés. Na mindegy. Úgy is régen volt már új akksim. :)))
Az idei évet és a 2011-es év első négy hónapját arra fogom szánni, hogy rendberakom az autót az utolsó csavarig... van is mit:
elöl kerreg, kattog
elöl csikorog valami
elöl kopog valami (teljes futómű csere megint)
váltó?
hátsó futómű csere
amúgy megvagyunk.
No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))
Na, az előrejelzett klímakompresszor beszarás megtörtént. Elég kalandosan sikerült kicserélni, a nyaralni indulás napján délre lett kész. Emellett még az első féktárcsák és betétek is kicserélődtek.
Amíg mi nyaraltunk, Mazsi új vezérműszíjat és görgőket kapott (Contitech).
1
579