Blog
Hát ez már nem egy aktuális dolog de még nem volt lehetőségem,hogy bejegyezzem!
Rendeltem GT kartárstól Alfadriver(még nem kerültek fel a kocsira) és egy egyedi méretű Cuore Sportivo matricát,valamint elküldte Knoxx cartárs az Alfa Romeo 100éves évfordulójára készített logot matrica formába ami a hátsó szélvédő dísze lett!Ezek egy alapos csutakolás után fel is kerültek Morcira!Íme néhány fotó:





Ahogy a poszt címében is szerepel, ~, hogy zörög elöl-hátul a kipufogó, meg minden vagy ki tudja mi.
Elmentem a legközelebbi kipufogóshoz (ajánlásra), elmondtam a bajomat, végignéztük mi hol zöröghet, és meg is találtuk. Hátul egy tartó, elöl valami tartó... utóbbi két darabban jött le, ez adta a pattogó hangot, amikor ferdén állt az autó. Összeheggesztették mindkettőt, visszatették, viszlát.
Most nem zörög, sehogy, semikor, 2200 fordulatnál sem.
... vagy mégis?
Elöl a pattogó hang megmaradt. Rejtély.
Nem örültem sokáig a feltöltött klímának, ugyanis 2-3 másodperc hideg levegő fújás után a kompresszor kikapcsol. Megnéztük miért - túl nagy a nyomás. 500 grammról visszavettük 450-re (a katalógus szerint ennyi a minimum), de nem segítetett, a magas nyomás miatt kikapcsol a gépezet. Illetve ki-be-ki-be 2-3 másodpercenként. A klímásom nem mert 450 gramm alá menni, szerinte az tönkrevágja a kompresszort, inkább hűtőt tisztítana meg szűrőt cserélne. Sajnos most erre nincs időm, így marad a kikapcsolt légkondi.
2-3 nap után automatikusan nyomtam egy automata gombot és láss csodát a légkondicionális hibátlanul működik. Úgy látszik, mégis segített a hűtőanyag adagjának csökkentése, mert ezáltal csökkent a nyomás is.
Nagyszervíz: Hengerfejtömítés , kuplungszett , vezérlés , fékolaj, szervóolaj, motorolaj + szűrő, nyelestengely szimering, hoszbordásszíj, csere.Kuplung munkahenger felújítás.
Öninditó tisztitás + ellenőrzés.












Az iszákos !
Pótolnom kellett 1l olajat :) Castrol Magnatec 10W40- ből
195/60 R15 Barum Bravuris 2 nyárigummák kerültek a gépre, ami nem volt ócccsó :(
Közeledvén az esztergomi Alfa találkozó időpontja,felkerült az azt reklámozó matrica :)
Miután feldíszitettük ,menteni kellett menni : előbb egy fosvágent kellett vontatásra fogni,azután sajnos egy GTV-t . Nem gondoltam,hogy ilyen nehéz,mintegy másfél tonna .
Érdekes volt,hogy nem találtunk vonószemet a GTV-n.










Felkerültek a nyári gumik. Egy hátsót cserélni kellet, találtam használtban nagyon jót :-)
A milánói túrára készülve elvittem Csörihez az autót az esedékes olajcserére (Selénia 20K for AR), illetve futómű átnézésre. Gumiharangok, csapágyak, hátsó futómű fele cserélve, plusz egy pár csomagtér ajtóba való teleszkóp behelyezve, futóműállítás megvolt.
1
583
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10