Blog
137.071 km-nél váltották (0322), idén egy héttel később mint tavaly a nyári gumik a télieket 1917km megtétele után. Nem mondható el idén sem, hogy nem kíméltem:) Túl sok havat nem látott, annak ellenére, hogy jóval több esett mint tavaly. Eddig összesen két telet használtam a téli gumikat, mindössze 3585km-t megtéve. Ami nem sok.
"Amit a(z) PIRELLI márkáról tudni kell:
Nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel. A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.
Amit a(z) PIRELLI P ZERO NERO termékről tudni kell:
A Pirelli P Zero Nero abroncsot a sportosan vezető autótulajdonosoknak fejlesztették ki. Az agresszív, asszimetrikus, cápafogas mintázat kompromisszummentes tapadást biztosít nedves és száraz úton egyaránt. Az megerősített oldalfal és vállak segítik a nagysebességű, biztonságos kanyarodást. A P Zero Nero a teszteken kitűnő eredményekkel szerepelt:
Német Autóklub (225/45 R17): Különösen ajánlott
Sport Auto (225/35 R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45 R17): tesztgyőztes
Kiváló tulajdonságai miatt a Pirelli P Zero Nero népszerű az autógyárak körében is. Az alábbi gépkocsikon a Nero gyári elsőszerelésű nyári gumi: Alfa Romeo 147, 159 és Brera, Mercedes A és Bosztály, Peugoet 407 Coupé, Saab 9.3, Subaru Impreza"
[Költségeim: Pirelli P Zero Nero 215/45 R17 91 Y XL gumik 119.960Ft, 12db (?:) alufelnicsavar 5.600Ft (mert otthon maradt.., de 16 helyett csak 12őt számoltak fel:), centrírozás + szerelés 17"-tól / Alufelni 3.960Ft, ragasztott súly 1.015Ft]
Új alfás szelepsapik kerültek fel, viszont a szelepeket elfelejtettem odaadni, úgyh azok is újak lettek. még jó h azokat nem számolták fel.. :)












Ma felkerültek végre a nyári gumik 195/50 R15 méretben, valamint pár hónapja sikerült szert tennem gyári alufelnikre, így most már végkép gyári állapotú lett.
Most hétvégén muszáj volt a fékbetétet kicserélni,mert kicsit (nagyon) elhasználódott (hiányzott pár darabka a betétről),pedig kb 2 hét múlva ment volna nagy szervizre....
Willy barátunk segített,közben ő is okoskodott a Ti-n :))))




Eljött az ideje hogy kicseréljem a felső lengőkarokat mert nyüszögtek, csörögtek kopogtak, csattogtak. Nem volt vészes kicsit volt szívás de semmi extra. És ha már így benne vagyok és érzem a ritmust akkor egy olajcsere is befigyel. Igaz lett volna még egy 1000 km. de mind1. Holnap meg gumizás nyárira ha minden jól megy. Óra állás: 182100
Elkészült minden változtatás, ami az új kardánhoz szükséges. Tegnap visszakerült a helyére az immár szinteres kuplung, az új keményebb rugók, és a felújított váltórudazat. A hátsó hardy háromszög helyett már a CV csukló egyik oldala került, és a lendkerékre is felkerült egy másik. Az elsőre felment a kardán. :-) Nem tűnik rossznak, a középső felfogatásnak a helye még alakítás alatt, a helye megvan. A kardánnak most lesz egy kis törése, remélem nem fog zavarni..Az első indításnál kiderül.
Az akkumulátor is elfoglalta a helyét a csomagtérben a pótkerék helyén. Szóval alakul a helyzet, szépen lassan alakul.



Végre megérkezett a tavasz és vele Németből a szélfogó is.
Jó, hogy hallgattam Rátok... tényleg sokat számít, sokkal komfortosabb.
íme néhány kép:



Tegnap végleg összeállt a gép,nagyon vártam,hogy mi lesz,teljesen meglepődttem,hgoy a második próbálkozásra beindult,és szépen járt.Folyik viszont az olaj,a hengerfejnél,és a szelepfedélnél is.
Mivel nem én raktam össze ez igy eléggé bosszantó,ha szerencsém van,csak lekapom a szelepfedelet,meghúzom a csavarokat és jó lesz.Nincs kedvem megint szétboritani.