Blog
Este,olaj,és minden szűrő cserélve lett,egyik szerelő iserősömnél.
Megkapta a tompított a 6000k-s xenont,a CamBus "ellenálással" együtt ...
Szakember szereltebe,garanciával.
Meg vettem első Alfámat...:)
10 ezer megint eltelt (most több, mint 1 év alatt...), ismét olajcsere.
A Nyár óta kopogó jobb első toronycsapágyat is cserélték, és a bal oldalit megkenték jól, hogy még bírja.
Előírányoztunk egy komplett fékcsőcsere hadműveletet is; majd ha kedvem lesz, és már nagyon unom, hogy nem harap mérgesen a fék.
Végre sikerült kicserélnem a termosztátot. Egyben a 3 felfogó csavart is cseréltem, mert botrányosan szét voltak gányolva.
Újra van fűtésem! :)
Km:
Végre az agyonheggesztett, agyontákolt hátsó és középső dob helyett bekerült egy vadiúj ZARA kipufogódob.
A műszaki közeledtével szükségessé vált a jobb első lengőkar cseréje. BIRTH típusú került bele.
Hátul csúnyán nyüszített a fék, mint kiderült elkopott a betét. SIMER betét került bele. Teljesen elégedett vagyok vele. Az összekopás alatt semmi zavaró hangot nem adott ki.
Km óra állás:
Keneséről visszafelé jövet iszonyú benzinszag fogadott. Litérnél kénytelen voltam lehúzódni, ahol kiderül, hogy egy kis lyukon csöpög a benya a kocsiból. Feltehetően a frissen cserélt ac pumpa megnövekedett nyomásától adta meg magát a megfáradt cső.
A Litér felső részén lévő gumis/felnis szaki segített ki. Nagyon korrekt volt, ajánlom mindenkinek!
Nem volt egyszerű mutatvány, ugyanis az lpg gáztartály alatt van a benya pumpa. Azért megcselekedtem.
4
352
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Forma-1
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely
- Alfa történelem, híres ...
- Stelvio