Blog
Ismét előjött a csörgő hang a motorból. Mint kiderült a vezérlés módosítás ment gallyra. Hála égnek ezt is tudtam a donorkocsiból pótolni.
A majd fél éves állásban lemerült az akkumlátor. A többszöri begurulás, bolygatás miatt teljesen összekuszálódott a gyújtás körül valami.
- új lambdaszonda
- gyújtókábel csere
A szerelőtől (Zsargó Árpád) úgy kaptam vissza a kocsit, hogy az addig működő AC pumpa rossz volt. Szerencsére a Bárdi autó garanciálisan cserélte, így nem csináltam jelenetet az ügyből.
Ma végzett a fényező. Majdnem telibe lett fújva a kocsi. A hátsó csomagtartónál a donorkocsiét fújattam le, mert a későbbiekben azt tervezem felrakni egy hátsó spoilerrel.
A tető jó állapotban volt, így az csak polírozva lett.
A visszapillantók és a hátsó lökhárító is metálszínt kapott.
A még decemberben megvett donorkocsiból átraktam a sérült elemeket. A lökhárító műanyag felfogatásait fém papucsokba fogtam.
Az eddig magányosan tengődő kűrt is megkapta a társát. Most már acélosan dudálom le az arra érdemeseket. :)
Kicseréltem a sebességváltó gombát is faberakásosra.
Füredről hazafelé menet kiugrott elém 2 őzike. Az elsőt sikerült elkerülnöm, de sajnos a másodikat elütöttem. :(
A károk:
- első lökhárító
- bal első sárvédő
- bal fényszóró
- bal ködlámpa
- pajzs
Ma reggel ki kellett volna álnom a szekérrel,egy másik autó érkezése miatt!Sajnos ez nem sikerült!A kuplung pedál a padlóig beszakadt,és mindenfajta légtelenités ellenér se akart kimozdulni!Viszont kisvártatva elkezdett a porvédő gumi alól csepegni az olaj!Viszont az átmenő csavaros megoldásnak köszönhetően le kell vennem mindent alul!Úgy is jön ma DOBI mester az új kipufot méretezni.Ő lesz a segitségem levételkor!
Ma voltam a gyertyákért... tettem képet, hogy színes legyen a világ :) tudom mit gondoltok... nem NGK, hanem Bosch..... de volt benne NGK meg Champion és egyik sem működött.... meg jelenleg anyagi helyzetünk nem enged meg 8 vadonatúj NGK-t
Az autót úgy vettük meg, hogy előtte motort cseréltek benne, csak nem papírozták át.Mivel a belső tér kigyulladása nem volt benne a büdzsében, ezért az átírás tolódott át idénre. Ma felmentem a győri közlekedési felügyelethez, hogy típusazonossági bizonyítványt kérjek. Mivel új a rendszer 1-étől, ezért a számítógépes rendszer akadozott, de végül 3 óra alatt adtak papírt, sőt még a zöldkártya plakettjét is kicserélték újra (nem értem miért fontos), ami tök máshogy néz ki, ráadásul zöld helyett piros.
a lényeg hogy hazafelé siettem és egyszer csak belenézek a középső tükörbe és mögöttem csak kéket látok, belenézek a bal oldaliba, hát kb 300m hosszú, 3 m magas kék felhőt húzok. Erre már álltam is félre, miközben már kezdett ki-ki villani az olajnyomás lámpa, úgyhogy leállítva gurultam félre.Megállok, kinyitom az elejét és látom hogy a szűrő körül ömlik az olaj. Kötél, műhely, akna, szűrő le,vissza és akkor vettem észre hogy végig lötyög a meneten. Rossz szűrőt kaptam a boltban egy hete...ennyi...:-)
0
366
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Forma-1
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely
- Alfa történelem, híres ...
- Stelvio