Blog
Valamilyen oknál fogva álandóan fel levegősödik a fékem.Hiába légtelenitettem 2 naponta akkor is álandóan levegősödött.Rá jöttem egy kis idő után,hogy a fékerőelosztónál nagyon minimálisan szivárog.Gondoltam rá húzok erre el törött a cső.Neki álltam kibontani,hogy vegyek hozzá,de folyamatosan el törött az összes cső.Nem volt mit tennem kellett csináltatnom alá szerencsére elég jó áron meg kaptam őket.Ki cseréltem az összeset,azóta nem levegősödik fel.
El készült a moci,de még mindig nincs müszaki és zöldkártya.Telefon erre+arra,és már vihettem is.Nem volt egyszerü mutatvány mert müszaki és zöldkártya nélkül kellett vele futkozni.Hála isten ez meg is lett 3munkanap alatt,aminek örültem mint az állat.Most már lehet száguldozni.
2007 áprilban került hozzám a kicsike.Nem volt egy leányálom,mert nem indult és úgy vontattuk haza.Akkor még nem értettem hozzá.Neki álltam rajta ügyködni,hogy vajon mi lehet a baja.Nagy nehezen el indult.Először azt hittem gyújtás baja van,de mint ki derült nem mert szikra az volt.Ki cseréltem a lambdát is de az se orvosolta a hibát.Mint végül sikerült rá jönnöm az AC adta meg magát.Bontóból hozzá jutva sikerült egyet szereznem 10000Ft-ért.Ki cseréltem és lőn világos :) Pöcc-röff simán indult.Azóta is megy.
Tegnap este sikerült egy defektet "beszerezni" a bal hátsó keréken (az amúgy is nemtúljó állapotú gumit -mivel más lehetőség nem volt 1 jó km-tert gyalogoltattam-, uh az már fel nem kerül a gépre,a párjával együtt... :oS ,majd jövőre új gumik ..) .Mivel gumi nincs tartalékban az alukra ,ezért újra felugrottak a randa lemezek..már maradnak is tavaszig (az alacsonyabb fogyasztással együtt :)).
Délelőtt (1221) a helyére került az új aksi. Épphogy befért, de most hogy így a helyén van, elég jól mutat, nagyobb már biztosan nem fér el:) Teszi is a dolgát rendesen. Töltés, bármi nélkül a mínusz nemtudom hány fokban (kb. -7) pöccre indult.
Elkaptam egy fekvőrendőrt esőben, 40-el, 2 darabba szakadt a kipufogórendszer. Hegesztve. A karterből kiálló tőcsavarokat is lezúzta, levágva.
Ettől függetlenül elfolyt az olaj is, a hengerek leálltak, de nem végleg :). Tömítések cseréje, főtengely szimering, szelepfedél pasztázása.
Selenia 20k 10W 40-et kapott.
Üzemanyag szűrő cserélve.
Váltóolaj cserélve (Tutela.)
Ezen felül világított a check lámpa is, rángatott, nem volt ereje -> motordiagnosztika -> légtömegmérő -> direktszűrő miatt? Jó kérdés, lehet. Kitakarították, most jó, meglátjuk, meddig bírja.
Átesett a műszali vizsgán is, + zöldkártya 2 évre.
Mindez egy hét alatt :))).
Szeretjük Alfit :o).
Felkerültek a téli gumik Október végén, szuper. :-).
szóval.... ismét irok, hogy akik úgy járnak mint én tudjanak mit olvasni.... a helyzet az, hogy amióta beindult a motor, azóta kétszer vittük diagnosztikára, PC szerint tökéletesen működik a kocsi, viszont ma megadta magát a hengerfej pakolás, a fogasékszijakat át kellett rakni, ez tegnapelőtt történt, csendesebben ment tőle kicsit, de aztán ismét nem hagy nekünk nyugodni... nem volt elég karácsonyi ajándéknak neki egy új motor, de még + kiadásokat is akar nekünk.... felkerültek a téli papucsok, aminek nagyon örülök, mert amilyenek az utak nálunk, az szörnyű... konkrétan összefüggő hótakaró van az úton, nincs szórva és eltolva... kb ennyi
Eddíg bírta a gyári aksi. Már érett a csere, meg a kapacitása se volt túl huszáros, úgyhogy az egynapi parking a hóban megtette a magáét, reggel már nem indult be. Egy telefon az akkusegélynek, és két órán belül már bent is figyel az új cucc, feltöltve ahogy kell.