Blog
Bekerültek előre is az ülések. A képek minősége nem megfelelő, mert már sötétben kattingattam. A bal hátsó ajtó kárpit és a jobboldali B oszlop kárpitját még meg kell igazítanom. Az ülésfűtés kábelezését majd a zene kábelezésénél oldom meg.
Nagyon jó benne ülni. Még a fa hatású dolgoka eltüntetem belőle.



A mai nap termése :
Megtalálatam a pici rángatás okát ( kb.1500-3000 - ford közt) :a gyujtás része egy kicsit el volt hanyagolva csoda hogy
egyátalán ment az autó a négyes henger gyertyáit teljesen ellepte az olaj ami a szelepdekli tömitéstől folyt oda. Megpróbáltam húzni a szelepfedélen és el is repedt, de már nem elöször. (A fedél nem a 155 erőssége)
Kipucoltam az alpjárat szabályozót és láss csodát gázadás nélkül indul.
Menetpróba után fülig ért a szám sokkal jobban ment és nem rángatott.
Sajna másnap ismét volt rángatás érzetre kb. 50 - lóerővel gyengébb lett egyszer menetközben le is ált és visszadurrogot újra inditás után a code lámpa maradt égve
gyujtás le-fel és elaludt a code lámpa.












Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)





Talán ma volt az első igazán tavaszi nap.Kellemes tizenegynéhány fok,napsütés,lágy koratavaszi szellő,madárcsicsergés,stb-stb.Mindez arra bíztatott,hogy felkerüljenek a nyári kerekek a gépre.
Szépen lemostam a paripát,majd lecseréltem a csúnya,fekete lemezfelniket a szépen csillogó MOMO-ra.Hihetetlen,mennyire más képet mutat így a drágám!
Alig tudom róla levenni a tekintetem:-))!


Időpont egyeztetésre és konzultálásra elgurultam (0319) a Dinamit műhelybe, hogy a tervezett kétoldali kivezetés, dupla kör végekkel egyáltalán lehetséges-e. Kisebb kompromisszum árán megoldhatónak látszik a feladat, de a kivitelezésre még bő egy hetet várni kell, március 29-én kerül rá sor. De addig is legyártják a szükséges csöveket és a spec. hátsó dobot, mely alkalmas lesz a két oldali kivezetéshez. Középdob híján kicsit hangosabb lesz a rendszer, mint amit szeretnék, úgyh vmit mókolnak rajta, h mégse legyen:) ..nemértekhozzá:) Első blikkre 60-at mondott rá (végek nélkül, mert ugye azok már megvannak), a végét majd hétfőn meglátjuk..

Az alábbi matricák érkeztek meg ma (0319) GT cartárstól:
6db "by Cadamuro Design" 14cm
4db alfa embléma SK
2db 100 éves az Alfa Romeo
[Költségeim: matricák+posta 2000Ft, utalás 196Ft]


Valamiért egyszer csak megszűnt az alapjáratom... :S
Gondoltam elviszem egy tényleg hozzáértőnek (Takács István karburátor mágus) és láss csodát... úgy jár az 1,7es mint még eddig soha :)
wammm, waammmm, IMÁDOM!!! :)