Blog
Most a bal hátsó féknyeregben a dugattyú adta fel a harcot-Kicseréltük ocsóér.....
Ja és a szervóban azok a bizonyos körmök elkoptak az idő során...Kicseréltük, pont jó bele a 6-os csavar elvágva :-)
Kösze az infót annak, akit nem említhetek itt, de nagyon vágja ezeket a digó dízel vasakat, és Heves megyében leledzik! :-) Ja és minden hülye kérdésemre válaszol lelkesen (vagy nem annyira???)
Hát ismét sikerült lecserélni az alukat 15ˇ"-ról 16"ra, és ez nem gyári...
Köszee- Alfarin! (a sapkaárús)
Már régóta foglalkoztatott, hogy egy kicsit nyomatékosabbá kellene tenni a gépet, mert néha eléggé gyengének éreztem.
Ebből az okból látogattam el ismét az ATC műhelyébe (régi autómmal voltam ott). A régi munkájukkal meg voltam elégedve, ezért kaptak tőlem megint bizalmat.
A beavatkozás egy teljesítmény méréssel kezdődött, hogy legyen majd mihez viszonyítani, ami számomra máris meglepetéssel kezdődött. Az alap érték ugyanis 176,9 LE és 360,2 Nm volt. Ez mind szép és jó, és azt tudjuk is, hogy a multijet motorok kicsit erősebbek a gyakorlatba mint papíron, na de ennyivel!? :)
Aztán az ott dolgozó hozzáértők mondták, hogy valószínű a túl nagy kerékösszetartás miatt nem vekszik úgy fel a padra a gumi, mint normális esetbe és ezért mér kicsivel többet (5-10%). De ha ezt levonom belőle még úgyis kb. 160LE és 324 Nm. Na mind1, lényegtelen, úgyis a differenciára leszek kíváncsi gondoltam én.
Laptop fel, gyári adatok letölt, aztán az átírt progi vissza. Utánna ismét mérés a padon, és megint meggyőző adatok születtek: 209,5 LE és 464,5 Nm :))))
Tehát a differencia a kiindulási alaphoz képest + 33 LE és + 104 Nm :)))))
Elősször úgy próbáltam ki a kocsit, h nem árulták el, mennyit mértek padon. Mint mondjak....össze se lehet hasonlítani a régi kocsit + ezt az újat! Érzésre + 30 lovat mondtam, de a nyomatékot nem tudtam megtippelni mielőtt láttam volna a diagramot. A másik fontos dolog, h a kormolás minimális maradt, ami nálam szempont volt, és a motor tartósságáról is megnyugtattak.


Újra életre kelt a váltóm. "Csak" az egyik bowden volt elszakadva. Ennek örömére egy alapos fürdést, viaszolást és takarítást csaptunk :)









Az 'Adok-veszek'ben találtam egy hirdetést, miszerint Szlovákiában 156-ost bont egy tulaj, egyből kaptam is az alkalmon, és rendeltem tőle két -pajzs melletti- légbeömlőt. A csomag tegnap (0322) meg is érkezett. Kisebb átalakításon fognak átesni, és a cadamuroéhoz hasonló formában fognak felkerülni ezüst színben, remélhetőleg még Esztergom előtt az alfa orrára. A gyáriakat nem volt szívem szétvágni, azokat inkább elrakom az esetleges visszacsere miatt, ezért rendeltem hozzá újakat.
[Költségeim: 1pár légbeömlő 4000Ft, posta 500Ft, utalás 196Ft]








Ma elmentem a lézeres futómű beállításra. A Megyeri úton van egy szervizállomás, ott dolgozik egy ismerősöm, elgurultam hozzá. Ő állította be tavaly is a futóművet. A gép azt mutatja, hogy minden tökéletes, a gyári előírásnak megfelelő. A tavaly beállított értékeket hozza a műszer, semmi nem ment el. Ismerősöm szerint ez a gumikopás a belső részen minden autónál előfordul, és nem kell aggódnom egyáltalán. Hát, remélem igaza van, és a megnyugodhat a lelkem...


Nyílt egy új kézi autómosó a Röppentyű utcában Garage & Grill néven. Vagy lehet, hogy már régóta ott van, de én csak most fedeztem fel... :-) Az autó nagyon koszos volt, kellett egy takarítás neki. Meglepően jó áron dolgoznak a srácok, egy külső-belső takarítást kértem. Mondjuk volt valami akciójuk is... Lényeg, hogy nem volt drága, és nagyon korrektül takarítanak, teljesen elégedett vagyok, szerintem megyek majd még hozzájuk máskor is. :-)


2010.03.19. A kocsiba 59.000km.van.Ma felkerültek a nyárigumik.A négy kerék átgumizása került 2000Ft-ba.(unokatesóm a gumis)Meg lecseréltem a hátsó rendszámtáblakeretet ez kemény 1000Ft volt.
Ma este kicseréltem a műfa középkonzolt carbon look-ra . Nagyon tetszik! :)
Nemsokára cserélem majd a váltógombot és a kézifékkart is ha igaz szintén carbon look-ra. :) Kormány egyenlőre marad aztán majd meglátjuk...
Képek: előtte-----munka közben-----utána



