Blog
Megtörtént az olajcsere, már időszerű volt! 20.000 km után, talán már egy kicsit [kicsit:((] el is késtem!
2009. november 17. Vezérműszíj készlet csere. Közben kiderült, hogy a hosszbordásszíj is problémás. Úgyhogy az is, meg a feszítő, meg a vezető görgők is. Szegény Ivánt kétszer kellett összerakni, hogy egyszer (jól) egyben legyen. És végül is csak egyszer élünk, úgyhogy pollenszűrő is cserélve. 160 ezer cuzammen.
Ma belevarázsoltam egy xenon szettet( 35W, 6000K ) a drágámba. Nem volt egyszerű művelet, az ujjaim annyira fájnak, hogy alig tudok gépelni. :D Bekerült még egy pár LED helyzetjelző is, holnap pedig cserélem a refi izzóit vmi xenon-gázosra, hogy ne legyen ennyire sárga a tompított mellett + a ködlámpába is lehet belevarázsolok egy ilyet.
Ez előbb teszteltem kicsit a városban és a környékén kíváncsiságból, hogy jól van e a fényszóró beállítva. Senki nem villogott, szóval talán jó. :) Leírhatatlan a különbség a halogén és e között.
Update: Xenon gázos izzó fényét sem mondanám fehérnek. :S Xenon mellett ez is sárga. :(
Szóval.... mindent dokumentálni kell :) az autó jelenlegi állapota:
4. képen látható a téli cucc.... látványra lehetne jobb..... :(((
Az autóval kapott kézifékbowdent kicserélte a szerelő, mivel a munka elhúzódott így grátiszban ! :-)
Kicsit tartottam a témától, mivel életemben nem volt dolgom szilentekkel, de teljes siker.
Satu segített kinyomni, bepréselni.
Mivel jól elintéztem a kisméretű matrinyám így kénytelen vagyok mocirendszámra szert tenni..
Közlekedés Felügyelet-szemle-2380 HUF.... Siker.. :-)
Okmányiroda-"B"tipusú rendszám gyártása-12300HUF... :-)
És ha készlesz-megfizetetthetettlen :-D
Két darab téli Kumho előre, két Matador hátra. Téliesítés megvan, de nem örülök neki. A nyári "tapadós" jobban fekszik.
Este olyan volt a kocsi, mint egy beázott tengeralattjáró. A jobb egy előtt kb 4cm magas vízállást mértem és ez egyre nőtt. Szemmel láthatóan. Egy nap szárítás és szélvédő ki-, berakás után most jónak tűnik. Plusz eltüntettettem (hú de sok a "t" itt) a két kavicsfelverődést is.