Blog
Estefele pár téglából, meg foszniból kreáltam egy ferde rámpát, feltoltam rá a kocsi orrát, azt kicseréltem a λ-szondát. Egy élmény volt hanyattfekve a kocsi alatt a betonyon... bele is volt gyógyulva rendesen.
Most úgy néz ki, elaludt az injektorpilácsom, ami mostanság folyamatosan égett.
Érdekesség: amit kivettem szondát, azon "VW AG." felirat volt... :P
Másnap reggel volt a próbaút: rugalmasabbnak tűnt az autó, hamarabb lép gázadásra, meg nem rángatott be kettesalapjáraton gurulásnál. Ennek örülünk Vincent.
Most nem ég folyamatosan az injektorpilács, viszont random módok ki-ki gyullad. Leginkább folyamatos, egyenletes haladásnál. Gázadásra nem.
Gázelvételre, motorfékre elalszik.
Miafasztol lehet ez?
130000Km-nél ,megérdemelt egy majdnem új generátort (1000km-es) a verda. Barátnőmmel cseréltük ,és nem mellékes aki azt állítja szét kell szedni hozzá a fél autót az nincs a helyzet magaslatán ,semmit sem kell megbontani hozzá ,csak egy kis trükk. A képen látható volt benne.
Újabb 10.000 km-t tettem meg a géppel,úgyhogy aktuálissá vált az olajcsere.
Ismét Castrol Magnatec került bele és természetesen a szűrőket is kicseréltük.
Mostanában eléggé nehezen akart megmelegedni a hűtővíz és az üzemi hőmérsékletet sem nagyon akarta elérni a motor.Így a termosztátot is cseréltük.
Feltöltöttük a hűtőrendszert friss fagyállóval és a fékrendszerben is kicseréltük az olajat.Kicsit meg is lepődtem,mert a régi fékolaj már egészen sötét,zavaros volt benne,úgyhogy mindenképp indokolt volt a cseréje.
Hogyha már a műhelyben volt az autó átnéztük a motorteret és az alját is.Azon kívül,hogy hamarosan az első fékbetétek megérnek a cserére,semmilyen egyéb rendellenességet nem találtunk:)!
Így talán újabb 10.000 problémamentes kilóméter vár ránk:))!
A munkálatokat most is szerelő barátom műhelyében végeztük!
November elején bejöttek ezek a nagyon hidegek. Feltűnt, h a vízhőmérséklet nem ment feljebb 55 foknál. Nem is kell mondanom h termosztát csere. Csere után pikpak elérte a 90 fokot. És a fogyasztásom is jobb lett, érezhetően jobb. Szar termosztáttal 1 teli tankal (48 liter) 360Km-t tudtam megtenni....
Toronycsapágyak és szilentek cseréje. Igazság szerint ezt az ültetéskor (szerintem) cserélni kellett volna, eddig bírták. Illetve eddig bírtam én. Borzalmas volt a hangja menet közben. Ha állt, akkor nem :D. Egyúttal megejtettünk egy olajcserét is Selenia 20K-ra.
GrandeBandi-tól beszereztem egy bal hátsó kerékagyat. Sajna cserélnem kell mert elkezdett "zenélni". Vezetés közben olyan mintha zuhanóbombázó hangja lenne.