Blog

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-11-22

Napjaink időjárását kihasználva csináltunk egy-két esti (1121) képet az alfáról.

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-11-21

A játékbolt ajtajában lévő polcról szólított meg (1121) ez az 1/32-es hófehér 147 GTA modell :)

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-11-22

És eljött (1121) a 135000. alfás km is:) Melyet a 135001-es állásnál sikerült lelőni. :\ :)

 
>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2009-11-19

Estefele pár téglából, meg foszniból kreáltam egy ferde rámpát, feltoltam rá a kocsi orrát, azt kicseréltem a λ-szondát. Egy élmény volt hanyattfekve a kocsi alatt a betonyon... bele is volt gyógyulva rendesen.

Most úgy néz ki, elaludt az injektorpilácsom, ami mostanság folyamatosan égett.

Érdekesség: amit kivettem szondát, azon "VW AG." felirat volt... :P

Másnap reggel volt a próbaút: rugalmasabbnak tűnt az autó, hamarabb lép gázadásra, meg nem rángatott be kettesalapjáraton gurulásnál. Ennek örülünk Vincent.

Most nem ég folyamatosan az injektorpilács, viszont random módok ki-ki gyullad. Leginkább folyamatos, egyenletes haladásnál. Gázadásra nem.
Gázelvételre, motorfékre elalszik.

Miafasztol lehet ez?

>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2009-10-20

130000Km-nél ,megérdemelt egy majdnem új generátort (1000km-es) a verda. Barátnőmmel cseréltük ,és nem mellékes aki azt állítja szét kell szedni hozzá a fél autót az nincs a helyzet magaslatán ,semmit sem kell megbontani hozzá ,csak egy kis trükk. A képen látható volt benne.

 
>> Szervizimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2009-11-21

Újabb 10.000 km-t tettem meg a géppel,úgyhogy aktuálissá vált az olajcsere.
Ismét Castrol Magnatec került bele és természetesen a szűrőket is kicseréltük.
Mostanában eléggé nehezen akart megmelegedni a hűtővíz és az üzemi hőmérsékletet sem nagyon akarta elérni a motor.Így a termosztátot is cseréltük.
Feltöltöttük a hűtőrendszert friss fagyállóval és a fékrendszerben is kicseréltük az olajat.Kicsit meg is lepődtem,mert a régi fékolaj már egészen sötét,zavaros volt benne,úgyhogy mindenképp indokolt volt a cseréje.
Hogyha már a műhelyben volt az autó átnéztük a motorteret és az alját is.Azon kívül,hogy hamarosan az első fékbetétek megérnek a cserére,semmilyen egyéb rendellenességet nem találtunk:)!
Így talán újabb 10.000 problémamentes kilóméter vár ránk:))!
A munkálatokat most is szerelő barátom műhelyében végeztük!

 
>> SzervizB4nshEE // Alfa 145 1.4 twin spark 500 limited // 2009-11-21

November elején bejöttek ezek a nagyon hidegek. Feltűnt, h a vízhőmérséklet nem ment feljebb 55 foknál. Nem is kell mondanom h termosztát csere. Csere után pikpak elérte a 90 fokot. És a fogyasztásom is jobb lett, érezhetően jobb. Szar termosztáttal 1 teli tankal (48 liter) 360Km-t tudtam megtenni....

 
>> SzervizZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2009-11-19

Toronycsapágyak és szilentek cseréje. Igazság szerint ezt az ültetéskor (szerintem) cserélni kellett volna, eddig bírták. Illetve eddig bírtam én. Borzalmas volt a hangja menet közben. Ha állt, akkor nem :D. Egyúttal megejtettünk egy olajcserét is Selenia 20K-ra.

>> SzervizZsül // Alfa 166 2.0i Ts // 2009-11-20

GrandeBandi-tól beszereztem egy bal hátsó kerékagyat. Sajna cserélnem kell mert elkezdett "zenélni". Vezetés közben olyan mintha zuhanóbombázó hangja lenne.

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-11-19

Mai napon (1119) átvettem a vaterán megnyert facelift előtti, fehér Alfa Romeo 156-os SW modellt. 1/43-as Cararama gyártmány. Gyönyörű szép. :)