Blog

>> SzervizSzilárd // Alfa Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V // 2009-08-09

Hétvégére Szatyi kollégánál hagytam a GTV-t,hogy kicsit dolgozzon rajta:)
Múlthéten kigyulladt a légzsáklámpám és az alapjáratommal ismét gond volt,de szerencsére most nem volt semmi komoly.
Csak egy kontakt hiba:)
Az alapjáratot még tesztelnem kell,hogy tényleg sikerült-e a beavatkozás.
Óra állás: 60.320km

 
>> Szervizgyugya // Alfa 33 P4 // 2009-08-09

Nekiálltam berakni a bontott önindítót, amit Zé kolléga adott. Az állórész kövérebb mint az eredeti és sajnos ez megakasztotta a beszerelést, mert a hosszú rögzítő csavarok feje nem fér el az állórésztől, max valami trükkel. A második felvonásból majd kiderül.

 
>> Szervizgyugya // Alfa 33 P4 // 2009-08-05

A szervízből hazatérve újabb pár hetes kihagyás után elindultunk autómosóba. El is jutottunk oda, de vissza már csak úgy, hogy segítettek betolni, mert megadta magát az önindító. Ezután beteg önindítóval állt vagy 2 hónapot, de aztán csak kiszedtem az önindítót, amiről kiderült, hogy kuka. Az egyik kommutátorszelet kihajlott, ledarálta a szénkefét meg kicsit elfüstölt némi szenet. Zé kolléga révén hozzájutottam egy bontott önindítóhoz, ami arra vár hogy berakjam.

>> Szervizgyugya // Alfa 33 P4 // 2009-04-22

A kezdet nehéz volt, megpróbálok visszaemlékezni... a story 2008 ősszel kezdődik.

Az első utunk során leállt a Kálvinon esőben. Tologatás, anyázás. pb_ kolléga és egy új akksi segítségével sikerült elindítani. Majd egy hosszú állás következett, az átírása nem volt egyszerű, a kálváriája megérne egy misét. Mindeközben megtettünk együtt kb 40 komoly kilómétert :)
Ezután eltoltam szervízbe átnézni, ahol megint 2 hónapot állt, különböző okok miatt. Kiderült, hogy nem megy az összkerék és a klíma sem mondható hiánytalannak (pl. nincs kompresszor, semmiség :) ). Mindenester fel lett újítva a generátor, mert nem töltött semmit, + ki lett cserélve néhány fékcső. Ja és új zöldkártya lett rá.

 
>> EseményMarty // Alfa 147 1,9 JTD // 2009-08-09

Ma Ludmillám új szerető gazdira talált... Remélem hamar megtalálom méltó utódját, persze csak Alfa jöhet szóba...:))

 
>> SzervizKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-08-07

Végre át tudtam nézetni a kocsit és a következő dolgok kerültek kicserélésre:
-levegőszűrő
-üzemanyagszűrő
-pollenszűrő
-vezérműszíj
-feszítőgörgő
-vezetőgörgő
-vízpumpa
-olajszűrő
-motorolaj
-első féktárcsák
-az összes fékbetét elöl hátul
-hátsó féktárcsa felszabályozás
-hosszanti bordás szíj
-fagyálló
-féktisztító paszta
- és mind a kép kulcsom újra lett programozva
A kocsi mindenből gyári alkatrészt kapott, csakis azt amit bele szabad rakni. A költség tartalmazza a szervizdíjat is.

>> SzervizZsuzska // Alfa 166 2.4 JTD // 2009-08-08

Tegnap volt műszakin és zöldkártyán a vas!!! Csont nélkül átment!!

 
>> EseményÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2009-08-08

Tegnap reggel Fertődön ébredtünk. Bepakoltuk a családot, bicikliket e tetőre meg hátra, aztán hazajöttünk Pestre. Este leszaladtam Mátrafüredre, pontosabban a fölötte lévő Sástóhoz. Ott töltöttem az éjszakét, majd hajnalban keltem, és onnan megállás nélkül, az M0-os át átmentem Fehérvárra. Ott felmarkoltam egy szajrét, és jöttem vissza Pestre.
Jólesett ez az intenzív autókázás végre. Összesen bő 600 km volt, tehát nem olyan sok, de több részletben, és sokfelé, szerte az országban.
A klíma kiváló, könnyen hűt, semmi jele gyengülésnek; úgy tűnik, egyelőre nincsen újabb lyuk a rendszeren.

>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2009-08-08

Már vagy 2 hónapja, 6.8 l/100 helyett, 8.0 l/100 fogyaszt a gép!!! Üzemanyag u.a.,vezetési stílus u.a.,olajcsere majd 10 ezrenként, hajszolva nincs! Az EGR olykor leragadt, bár a fedélzeti számítógép nem jelzett hibát(de kitisztítva).Talán egy kicsit gyengébben megy, és erősebb gyorsításnál jobban füstöl! Úgyhogy 2 hét múlva elviszem egy befecskendező tisztításra..A hibák megszünését várom tőle!

 

2009.aug.6.
egy nagyon úgyes festö barátom segitségét kértem hogy fessük le az uj elemeket amik a kocsin lesznek a sérülés után!a reggelem vásárlással indult szóró gitt std std!amint haza értm neki láttam a garázs kitakaritásnak és teljesen be lett fóliázva az egész centiről centir!hogy ne legyen por!délután meg is jelent barátom hogy akkor dodlogra!szépen át mostuk az alkatrészeket nitróhigitóval uttánna kis felületes csiszolás és jöhetett is a szóró gitt!miután mindent befujtunk a gittel vártunk kicsit!
és jött a vizbe csiszolás!a lökösnél már kezdett elegünk lenni a rengeteg iv meg hajlat meg minden miatt haver monta is "nesze neked Alfa Amore az kell neked" erre nagy röhögés tört ki!mind 1 is nem ez a lényeg!le csiszoltunk mindent és jött a festés!szép feketére mindent!egyedül a motorháztetöt nem fujtuk meg azt hagytuk a gyári szép piros szint(lehet azt teszem majd fel)
be csuktuk a garázs ajtót és azóta szépen száradnak a dolgok!
felszerelés szombat vagy vasárnap elvileg (szerelőn mulik)
igaz nem vagyunk fényezők haver se(igez ö kompresszorral fest minden nap egy gyárban ugyhogy tuja hogy kell használni) meg én se de szerintem szépek lettek!