Blog
És eljött (0815) a 130000. alfás km is, melyet sajnos csak 1km elteltével tudtam rögzíteni.. de ez úgy néz ki már "mindennapos" lesz, mert a 120ezresnél is így jártam.. :\

A Corában járva (0815) találtam rá erre a szépségre: 1:32 rosso Alfa Brera. Ezen kívül ha már arrafelé voltunk bementünk a Norautoba (Carplan) sampon+wax-ért.
[Költségeim: rosso Brera 1990Ft, sampon+wax: 590Ft]












Ma lementem Pécsre és amikor megláttam egyből beleszerettem!
Gyönyörű ebben a lakk fekete színben! Tökéletes állapotban van és kevés valós km van benne! Kell még várnom pár hosszú napot mire átvehetem,de már nagyon várom!
Jóhangulatú találkozón vettem rész, ahol több Cartársal is most találkozhattam elösször (Ádám19, Reaper, Zsolti, Piritu, Rolee), ott volt még a Sanyi és Zotya146 is. A találkozás a pápai Tecsó parkolóban történt ahova Reaper-el Marcaltőtől konvolyban érkeztünk meg. A városba tömör konvolyban érkeztünk meg, majd parkolás után betértünk pizzázni és beszélgetni.
Utánna kicsit felvonultunk a városban, beszélgettünk, és megörökítettük a vasakat. Örömmel várom a mielöbbi találkozást :D:D.












Eladtam a zöldséget 2009.08.15.-én alapos gazdának.
Tuner és Betonláb barátom ma átjöttek hozzám, így a segítségükkel végre nekiestünk egy komplett Ti belső átépítésének. Már hetek óta húzódik, de nélkülük nem volt lelkierőm belevágni. Ez úton is örök hála nekik!!!!
Gyakorlatilak a műszerfal és az ajtókárpikok kivételével minden cserélve lett, azaz Tetőkárpit, kalaptartó, A,B és C oszlop borítások, komplett belső világítás, napellenzők, kapaszkodók ( 3 helyett 4), 4 helyett immár 5 fejtámla, küszöbborítások. Nem utolsó sorban bekerültek a Ti motoros bőrülései, melyek vagy 3x keményebbek a réginél és sokkal jobb oldaltartást biztosítanak. Az elektromos bekötésénél külön kapóra jött Tuner kolléga villanyász tudománya :o). Külön örültem a kihúzható combtámasznak :o))) kb. 5 óra alatt végeztünk mindennel (közben egy V6 gyertyacsere is becsúszott) ami lényegesen tovább tartott volna, ha Betonláb nem hajt minket, hiszen Tuner és én egymásnak mutogattuk közben a legújabb pecabotjaink, műcsaliaink! :oD
Annyit még azért elmondanék, hogy sok apro részlet nem kompatibilis a '98-as és a '05-ös évjárat között, de kis faragással minden megoldható, és egy finom 52cm-es pizzával félbeszekítva, végül is sikeresen zárult a nap. :o)







A nagyobb tárcsák berakása után 2x öntöttem folyadékot a helyére, mert valaki megitta. Idegesített, de mindegy is, emrt menni kellett a kuplung miatt. Rükiből már nem jött ki a váltó. Nem is nagyon akart úgy se, amikor leállítottam. A lábán ment le a szerelőhöz.
A hidraulikos folyadék az eldurrant jobb első fékcsőnél és a kuplungnál is menekült. Kinyomó csapágy eltört. Arról el ne felejtsek képet lőni. Kuplung szerkezet meghalt. Csoda, hogy ment. ???
Eddigi dolgok:
Kuplung szett, hosszbordásszíj készlet, fékcsövek, apróságok meg ami kell még.
A srác nagyon ügyesen dolgozik és kurv@ gyors. Ilyen még nem b........
Átvizsgálva, hogy a motorolajat hol engedi. Olajteknőnél (okosabb lettem ide paszta kell nem tömítés :-))) ) és a szelepfedélnél volt megint. ez orvosolva lesz. Remélem, mert már ezt nagyon untam. Szép tiszta blokkot akarok! :-)






Friss vizsga és friss zöldkártya! Csak a hajlékony fékcsöveket és a hátsó fékpofákat kellett kicserélni illetve felszabályozni!