Blog
Ma meghozta a futár: Pirelli Sottozero Serie II 205/55 R16 téligumákat! Megint a startgumi-tól rendeltem jó áron és nem csalódtam immár sokadjára friss gumikat küldtek, ajánlom mindenkinek! Jöhet a fagy meg a hó........már csak fel kell szereltetnem az Assenekre! Csupa öröm az élet!




Remek!Megtörtént az első németországi szervízelés,és SIKERÜLT beállítaniuk a hátsó futóművemet!Így akárhogyan is járunk az autóval,8litert fogyaszt!Ez otthon nem ment,aminek az eredménye,hogy a gyönyörűséges gumim belső széle lekopott!Kuka!Fiat niederlassung/Fankfurt,és csak olaszok dolgoznak,nem mindegy!túl vagyunk a 60000-es szervízen,Seléniával,s mivel sokat járunk vele a vezérműszíjat is most cseréltettük.Danke,Grazie!!új gumik,Uniroyal Rain Sport2,szereléssel,centírozással=510euroSzervíz=385euro
LCD monitor beépítés napellenzőbe, Paradox Autóhifi (0929) Szada
..beépítve, de még nincs az autóban.
Igényes, szép munka.
[Költségeim: munkadíj 9000Ft (2 munkaóra)]


Hát ez is elérkezett, céges támogatással és invitálással eljutottam Frankfurtba. Korai kelés után szerencsére még elég korán odaértem ahhoz, hogy még a tömeg megérkezése elött megsasoljam az Alfa-at mint legfőbb érdekességet számomra :D:D. Beleültem a 159 sedan 1,8 TB-be egész jó igaz nem szivessen tankolnám a mostani kocsimhoz képest :D:D. Majd jött 1 gyönyörű kedvenc szinemben (amúgy 1 kivételével Mito QV, mind piros volt) pompázó Spider 1.8 TB szintén és a hostes csajjal még 2 kocsiban feszítés képet is csináltattam :D:D:D. A következő volt a Mito QV egész kellemes igaz kicsit szokatlan is volt. A legvégén még beültem és megsasoltam jobban a lehtséges utódot 159 sw 1,9 Mjet 170 pacival aszem, vjszínű fullbőr, teljes ,értékben szrelmes lettem bele, ezzel a felszereltslggel szívesen elfogadnám, mégha kicsivel többet fogyasztana a jelenleginél :D:D:D. A 2 8C-t csak plexi kerítés mögül lehetett sasolni most láttam elészőr de nagyon szép ugye pirosban meg szinte ellenálhatatlan :D:D. Ami csak utánnagondolva esett le, nem láttam egyetlen GT-t sem sajna, meg 147-t igaz az már kifutó modell ha minden igaz bár nem vagyok annyira járatos a témában. Kicsit jobban megnéztem a váltókat amik sokkal másabbak sokkal pontosabban járnak és sportosabbak és kisebbek. Igaz nem voltak elindítva de így nézve sokkal simábban lehet váltani, jobb a járása. Igazándiből annyira nem néztem végig őket nem tapogattam agyon őket azt meghagytam a német birkáknak. A többi olasz nagy részét végignéztem és a legalapabb Delta-ba be is ültem de nagyon nem nyerte el a tetszésem :S. A többi gyártó is volt 1-2-t megnézegettünk Kócosw barátommal de említeni sem érdemes őket :D:D. Még jobban megerősítette ez a kirándulás a márkahűségemet, nehéz szavakba önteni, de most már biztos, ha minden jól megy akkor a cél a 12.-ik kép elérése :D:D. Valószínű nem lesz egyszerű, de nem is kivitelezhetettlen :D












Mikor a motorgenerálból elhoztam az autót, mondta a szerelő, hogy túl sokat ne menjek vele, mert a lambda-szondát ki kell minél hamarabb cserélni. (Nem tartottak készleten olyan típust, meg kellett rendelni) Tán a rossz lamba-szonda miatt az olaj hamar felhígul. Na, ennek fele sem tréfa. Ha már ott volt a még szükséges javításokat is elvégezték rajta:
Lambda- szonda csere
Kézifékbovden csere mindkét oldalon
Ablaktörőlapátok cseréje
Végre összegyűlt annyi pénzmag, hogy elkezdhessem a motor felújítását. Főtengely felköszörülés, sok apró biszembaszom dolgok kicserélgetése, ami ilyenkor szokás, olajcsere, olajszűrő csere. Castrol 100 40-es olaj ment bele. Ezt majd a következő olajcserénél azért Seléniával akarom cserélni.
Képeket nem csináltam, mert mire mentem az autóért, a szerelő csak annyit mondott mosolyogva, h egy ideig nem szeretne twin spark feliratot látni..... :) Kicsit megszenvedtek a motorral, Opelhez vannak szokva.
14-én vittem el az autót a szerelőhöz és ma hoztam el.
Megtörtént a baj !!!!
Reggel a kossuth Lajos és a Nagykörút kereszteződésénél sikerült beleszaladnom egy nissanba :-( meg is lett az eredménye : bal fényszóró tropa, lökhárító tropa, motorháztető és a bal sárvédőív úgyszintén. Szóval nagy az ÖRÖM :( .
Sikeres műszaki vizsgát tett. Sajnos nem elég hogy a bal hátsó féknyereg be volt rohadva és kicseréltem, az ugyan jó lett, de a jobb oldali (ami egyébként teljesen jónak tűnt) is cserére szorul, volt eltérés sajnos..
10.530





Nos, elkészült illetve megérkeztek a futóművem alapjai. A gátlók átalakítását oda-vissza dolgozó gátlókká Linczer Sanyi végezte a Lindor lengéscsillapító szervíz tulaja végezte a szokásos elsőrangú minőségben.Valamint az első gátlókra egy állítóható rugótányér került egy egy 80kg-s verseny rugóval. A szilentek a ködös Albionból a Larkspeed valamint az USA-ból a Performatek cégtől. így gyakorlatilag az első lengőkar alsó szilentjein kívül gyakorlatilag mindenhol polyurethán szilentek kerültek, kivétel a stabrudakra, mert ott még ha egy kicsit helyre rázódok anyagilag akkor ott is változások lesznek, nevezetesen azok is vaskosabbak lesznek.



1
686
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV