Blog
Ismételten kimentünk egyet gyorsulni a haverokkal Écsre mivel volt rá lehetőség....
Nem volt rossz verseny, bár lehetett volna több benzines is.....
Mindegy igy is sikerült elhoznom a második helyet....:D
Nagy öröm volt ez a számomra mert a harmadik versenyemen a 2. hely azért nem rossz eredmény.....
A 4. képen a teljes csapatot láthatjátok....valószínü h nem dízelekről van szó igaz...:D






Xenon csere volt 35w 6000k.-ról 55w 4300k-ra.
Van külömbség bőven. A régit beszerelem a ködpilácsba majd.



Levegőszűrő /Sofima/, Gázolajszűrő, Motorolajszűrő /Bosch/, Pollenszűrő, Motorolaj /Selénia/ csere.
Ma 9-re mentem Ber-doékhoz. 1.5 órásra tervezett fék és olaj + szűrők cseréje délután 4-kor fejeződött be. Ott kezdődött, hogy valószínüleg félreértettük egymást mert tegnapelőtt voltam náluk és leegyeztettem hogy mit kell majd cserélni és hogy meg is várom ott helyben a dolgot. Azonban ők csak ma rendelték meg az anyagokat mert "hitelbe" nem mernek semmit elhozni. A futár rohadt későn jött és ráadásul rossz féket hozott. Illetve a számítógép rossz féket adott ki az én autómhoz. Úgyhogy vissza és hoztak egy nagyobb féket. Délután 2 körül neki is tudtak állni felszerelni az új fékeket és utána az olajat és a szűrőket (olaj, levelgő, gázolaj, pollen) lecserélni.
Az autó Brembo tárcsát kapott Textar betétekkel. A fék 30e Ft volt a munkadíj 15000. A többi az apróságok ára.
Hazafelé nem nagyon akart húzni az autó. Visszamentem. Kiderült, hogy nem volt jól visszadugva a LMM csatlakozója. Visszadugás után megérkezett a teljes ménes :)




megvolt az olajcsere, eltelt 10ekm...(S 20k)
+ olajsz., levegősz. csere...
Megèrkezett vegre a randa gyàri fagombot levaltò momo Gotham fantàzianevü joszàg.Alig varom hogy cserelhessem.Gyorsan èrkezett mellè tovàbbà egy tipusra gyàrtott fekete bör, kèk varràsù vàltòszoknya is.



Sokan érdeklődtek h milyen egy GT-t vezetni! Hát sok tapasztalatom még nincs,de amit Pécstől-Budapestig tapasztaltam azt megosztom veled kedves olvasó:
Beszállás után egyből feltűnik,h nagyon sportos vezetési pozícióban találja magát az ember! Nagyon tartanak az ülések,és a kormány is rendkívül sportos fogású. Már ahogy elindultam éreztem az autón h van bőven ereje. 6-os főúton jöttem vele haza és elég sokat kellett vele előzgetnem. Rendkívül nyomatékos a motor,soha nem kellett visszaváltanom ha előzni akartam. A futóműve sokkal keményebbre van hangolva mint a 156SWnek volt. Ez feszes, szerintem pont jó!
Dunaújvárosnál végre rámentem a pályára és kipróbáltam a tempomatot is, tökéletesen vizsgázott. 140 km/h--nál a számítógép 5,1l átlagfogyasztást mutatott és amíg hazaértem a teli tankolt autó üzemanyag mutatója nem is nagyon ment lefele 180 km alatt! Tehát a fogyasztásra nem lesz panasz! :)))))
Sportos,gazdaságos és az első csajozásig kb 1 perc 20 másodpercig kellett várni és már integettek is a pécsi lányok! :)))))))))))))
Szóval eddig nagyon tetszik!!!
Csöpögni kezdett a munkahenger,így megérett a cserére!A pót alkatrész cifam lett 5000-Ft.Csere után olyan finom lett mintha vajba lépnék!

2009.08.27. én átvettem a GT-t! Megvolt a papírmunka és átesett az esedékes nagyszervízen( Vezérműszíj,görgök,olajcsere,szűrők,vízpumpa,fékbetétek)
Most már csak előre kell elintéznem a "kocka" rendszámot...A folyamatról írok még később!
Közreadom az első lökhárító leszerelésének menetét, tekintettel arra, hogy nem találtam ehhez kapcsolódó anyagot és hátha jól jöhet másnak. Az egyik alsó rögzítő fülnél korábban felakadhatott az autó és ennek sérülése miatt eldeformálódott és el is szakadt a műanyag. Itt csak a lökhárító leszerelésére térek ki.
A motortér felnyitása után a zárhídon van három torx csavar, melyet oldani kell. Ezután levehető a lámpák közti műanyag elem. Az autó alján ugyanilyen csavarok vannak, a kerékjárati ívnél lévőket óvatosan kell kihajtani mert a lerakódások miatt erősen szorulhat. Érdemes WD-40-el kezelni előtte. Alól van még két csavar ezen a kettőn kívül. Ezek után érdemes a ködlámpákat kiszerelni. Ezek műanyag takaróinak lepattintása után találhatók meg a rögzítő csavarok, és hozzáférhető a csatlakozó is.
Ezután jön a leggázosabb művelet. A kerékjárati műanyag takarólemezek csavarjait kell oldani. Kettő az ív szélén, egy bent a kerék mögött, egy pedig a kerék előtt. A kerék előtti csavarok kihajtásához a kerekeket el kell fordítani. A takarólemez némi finom erőszak árán a fém kerékjárati ív mögül kipattintható és kissé félrehúzható. Minderre azért van szükség mert a műanyag dob mögött belölről a kerékív vízszintes része és a lökhárító műanyag itt is össze van csavarozva. Sajnos ez is eltömődhet sárral, így elég nehezen jön ki, annak ellenére, hogy műanyag tipliben mozog. Ezek után szépen lecsúszik a helyéről a lökhárító.
A lökárító javítása így egyszerűen megoldható volt. A visszaszerelés természetesen fordított sorrendben adja magát. A leszerelés kényelmesen egy óra hossza alatt elvégezhető, a felrakás szintén. Maga a műanyag javítása került 3000 forintba.
0
569
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth