Blog
Nem volt szükségszerű, de mint kiderült nem a gyári olajat tettük bele legutóbb, ez került orvoslásra 10w60 Racing.
A diplomamunkámra való koncentrálás miatt az alfára fordított idő rohamosan csökkent, majd elfogyott. Két hónapos kemény meló után (0701) 2 napos takarítás következett, mert már ráfért és megérdemelte. :) Az eredmények magukért beszélnek.. ;) khm.
...műszerfal ápoló 225ml (699) - törlőkendő (624)

Mai nappal gyári lambdaszonda került a vasba. Jé, ha odalépek neki, akkor megy!!! :) El sem hiszem, hogy vége a csiga-biga korszaknak. Igaz még egy dolog hátra van. Újra compra tetetem a vasa, resetelni egyet, meg alapjáratot állítatok. De csak mondani és ajánlani tudom, hogy francba az univerzális és utángyártott dolgokkal. Inkább spórolok egy hónappal többet, de GYÁRIT!!
A kevláros kuplungtárcsa készen van, új kinyomócsapágy is lett, de mint kiderült a srác aki javította a váltót nem végzett rendes munkát. Már többször is megtapasztaltam, hogy a bevált szerelőmön kívül másra nem számíthatok, de most ez megint erősödik. A tőle visszakapott javított váltóházon volt 3 mikrorepedés, így újra kellett köszörülni és hegeszteni. Sajnos emiatt az autó nincs kész holnapra, csak hétfő estére, mivel a váltó beemelése nem egyszerű feladat és a szervíz dolgozói hétvégén nem dolgoznak, csak a főnök. Megszoktam, hogy pár napot mindig csúszok, úgyhogy már rutinosan kezelem. De legalább a váltóm is rendesen össze lesz szerelve. A munkadíj még kérdéses, de a hegesztések és az alkatrészek árát már ki is fizettem. Azt is én "tukmáltam rá", de a többit így is csak akkor kérik, ha a kocsit megkaptam. Korrekt üzletember.
Megvolt az első Hosszabb kiutam a munkahelyre. A 750km kicsivel több mint 7 óra alatt, a comp. ha nem téved akkor olyan 5l/100km volt a fogyasztás (Klima normál használat mellett). Tankoláskor úgyis utánna ellenörzök. Ami a lényeg probléma mentesen futott a gyönyörűség. :D
Hát végre megtörtént a névrevétel csekély összeg ellenében, de még időben. Megtörtént az első elektronikus ellenörzés is ami kimutatott 1-2 dolgot, de szerencsére semmi komolyabbat, az augusztusi szerviznél elég lesz mindent megcsinálni. A vizsgálat nem került semmibe igaz úgyis oda viszem szervizbe.
Ma (2009.07.01.) sikeresen vettük a zöldkártyás és a műszaki vizsgás akadályokat!
Maradhat TeoDore még legalább két évig!:-)))
Lenkey szilentmesterek megjavították a futómű kicsit-nagyon elkopott alkatrészeit.
Bal elöl alsó lengőkar hátsó szilent meg golyóscsukló.
Bal és jobb hátsó "g-szem" és jobb hátsó lengőkar szilent.
Meg aztán futóműállítás és azóta vonatautózás van!!
Ma kész lett az autó.
Kicserélték mindhárom izzót a klímakonzolnál, újraprogramozták, visszatették a szétcsúszott magnókábelt, megcsinálták a légzsákhibát és a szerviz biztosítékot is kicserélték. A levegőfúvás irányát is lehet már állítani (bár a magnó még nincs a helyére betolva).
Örülünk.