Blog
Szerencsére csak egy kis kábelcsövet kellett kihúznom, ami a csomagtartót és a karosszériát köti össze. Ebben fut az ablakmosó csöve, és pár elektromos kábel is. A cső látszólag gyárilag itt ketté volt vágva, és egy vastag tiplivel volt megtoldva, amiről lejött a szigszalag és szétjött a két cső. Emiatt folyt ki az ablakmosó, de most összeragasztottam, adtam neki egy kis pillanatragasztót is, és remélhetőleg évekig jó lesz.
Meglátogattam a gépet Falcokc mester műhelyében! Szépen gyógyulgat az ügyes kezek alatt! Elsőre mondjuk elég ijesztő látványt nyújtott de Falcokc azt mondta egy hét múlva olyan lesz mint a baleset előtt.
A gumikat otthagytam, pityke megígérte, hogy hoz nekem acélfelnit a sérült helyett így már az új papucsokon gurulhatok haza majd.
A bal első lámpát ami be fog kerülni elhoztam, GTA-sítani fogom, hogy ne üssön el a másiktól. :)


Mivel a bal első téli gumim a baleset következtében elhalálozott így elmentem venni egyet. Persze már sehol nem találtam olyat mint a másik 3 ,ezért muszáj volt 2db-ot vennem! :( Nokian WR-G2 H-s sebesség indexel 185/65 R15 méretben


Azt hiszem pont tegnap volt téma a kedvenc topicomban,a pörgős boxerekben, a csapágy leszedés.Erről jutott eszembe ,hogy van egy generátorom, amin sivít a csapágy ,különben hibátlan.Érdemes rakni bele uj csapágyat.Ezért le is ütöttem egy leszedő készletet,természetesen jóárasítva! :) Meg ha már ott voltam,hoztam egy levegős keréknyomásmérőt is.Mindig áll az udvarunkon 1-2 használaton kívüli verda ,aminek épp akkor lapos a kereke mikor arrébb kéne állni vele..Legutóbb is ugy jártam ,hogy lekellett szednem a kereket és elvinni a benzinkútra felfujtatni.Ráadásul vmi vacak emelőm volt és eltörött ,a kocsi küszöbét meg sikerült behorpasztanom..ÁÁ kicsit sem vtam ideges! :D Ugyhogy mostmár ilyen problémám nem lesz.Mostmár csak a kompresszorba kell venni olajat mert köddé vált :)



Rövid kiruccanas az olaszautobontoban tatan eredmenyezett egy stabilizatort,egy gazpedalelmozdulas erzekelőt,es egy csomagterhalot.
ar egy 20-as +egy zacsi csoki :)
- módosítani kellett az injektorhidat hogy passzoljon a kappa szívócsonkra
- helyet kapott rajta még egy anya egy nyomásmérő szenzornak, így lesz a műszerfalon üzemanyagnyomás-kijelzőm is


a héten megvettem a szilenteket az elsö lengökarokba meg hátra a de dion-ba...
ezen kivül a torziot szedtük szét és állitgattuk KIZZO segitségével
hogy ne üljön annyira mint eddig....
én a kormánymüvet raktam össze meg beletettem a motortér nyito bowdent és zárat....
felkerült a hátsó lökkös is : )




Rendbe kéne egy kicsit tenni a külsejét meg a belsejét. Még mindíg benne van az a beletört csavar a váltónak. Rendesen be kéne kötni a fejegység tápellátását. Valamennyi meg van a kábelkötegnek, de ki kell nyomozni, hogy honnan jön. A főnökömtől kaptam egy 8"-os tolómotort, amit a régi csomagtérfedélbe bele lehetne építeni. Ha teszünk hozzá egy hátsó szárnyat, akkor lenne egy jópofa feneke a kocsinak.
Volt egy szabad szombat délelőttöm így megejtettem a motorolaj és az összes szűrő (olaj, levegő, gázolaj) cseréjét. Nem vagyok híve a gyári 20 ezres csereperiódusnak túl hosszúnak tartom!
10 ezrenkét kap friss olajat a gép elsősorban a turbó miatt a levegőszűrőt elnézve rá is fért! Legutóbb gyári szűrőket kapott most váltottam: Sofima került bele mindenből! Az olaj bevált: Selénia WRD 5W-40 nem eszi egy milit sem csökkent a szint az előző csere óta!
Befejezésképpen visszaraktam a alsó meg a felső motorburkolatot plusz egy kicsit kipucoltam a motorteret is!
Km óra állás: 113000.








