Blog
Ráébredtem jelen autóm furcsa és időközönként jelentkező alapjárati problémáira mely hűtő ventill. bekapcs , lámpák stb hidegen leugrik 600 ra majd közbelép az ecu lefulladás elleni védelme és utána 500-1500 ig ingázás stb. A pillangószelepház darabokra szedése és az alapjárat tartományát feszítő második alárendelt rugó túlzott előfeszítése és a kissé nehezebben mozgó pillangószelep tengelye okozta . Takarítás olajban áztatás kézi bejáratás ,rugóerő könnyebbé tétele végre engedi az egyébként új gyári bosch léptetőmotort dolgozni ami korábban nem tudott időben reagálni a terhelésre bekövetkező alapjárat változásokra ,most szempillantás alatt azonnal tud szerencsétlen kis motor reagálni. Tökéletes ,kb. :8000 km óta ,egy zseninek érzem magam ,csak el ne kiabáljam.
végeztem az ajtokkal meg felraktam az oszloptakarokat.a tetödiszléc megfelelö szegecsek hiányában nem került fel.majd jövö héten. : )


És megérkezett a 3. Alfánk is. :))
Alfa Romeo 33 1,4i
1992-es évjárat fehér színben és 73076 km-rel.
Km óra állás: 143579




Nos, ahogy várható volt, ez az autó sem ússza meg, hogy kicsit a saját ízlésem szerint módosítsak rajta. :-)
András bácsival bizniszeltem kicsit. Az eredmények pedig fekete oldalindexek, karbonozott tükörháromszögek, valamint egy Novitec első toldat. Az indexek már a helyükön vannak, többi cucc később kerül fel.



Néha ezt sem árt kipucolni, mert a vezérlés módosító nem működik tökéletesen. Igaz több összetevőnek kell bekövetkezni a működéshez. Megnövekedett olajnyomás,üzemi motorhőfok és 1000-4800 fordulat között kapcsolbe a mágnesszelep. Az olaj útját változtatja,tolja a vezmódba. :) a biztosítékja 15A és a pollenszürőnél található. (szenvedtem vele eleget, és profivá váltam e téren, sajna)



Megnyomom és már brümm-brümm! :) Extrának is beválik, de a kényszer szülte. Kicsit szarakodik a gyújtáskapcsoló, el vannak kopva a lamellák, és hogy kíméljem, dobtam a tikoknak, és 20 perces munka árán, no meg egy kis autó vill. segítség igénybevételével ezt a megoldást oldottam meg. Ha esetleg valakit érdekel:


Sajnos jégkorizás közben eltört a szárkapocs csontom...
Így,most nem hajtom a vasat egy darabig... :(

Mivel az első széria merevítő elfogyott, és volt kereslet még egypár darabra, készítettem 4-db. felső és 4-db. alsó merevítőt
156-os Alfá-hoz.


Az egész úgy kezdődöt hogy egy reggel az autó startolás helyet produkált egy piros CODE-jelet kulcsal.
Ezek után fogtam a pótkulcsot amivel sikerült bestartolni az autót, és mentem a postára.
A legközelebbi startolásnál a pótkulcsal is produkálta a CODE-jelet, na mondom itt a vég.
Elkeseredésemben jöt egy kósza ötlet, kipróbáltam az első kulcsot és mit ad Isten az autó bestartolt.
Na ez így ment egy héten keresztül, és ez mind egy héttel a Horvátországi nyaralás előtt.
Besokaltam és Július 19-én voltam a Pozsonyi Alfa szervizben ott rátették a vasat az examinerre és megerősítették a gyanumat
a hibás antennáról. Megvolt törve a vezeték az antena és az imobilizér közt, ami azt produkálta hogy amely kulcs megszakadáskor benvolt a kulcsszekrényben
azt a kulcsot a legközelebbi startoláskor nem fogadta el. Ezek után ki lett cserélve az antenna, és következett a nyaralás.



Funky, Sool, R&B. Na ezeket nem játszák rádión, és mivel a verda nem cd-s, ezért ezt valahogy orvosolni kellett! Őszintén szólva a sokak álltal dícsért Loudlinket én drágállom. Biztos jó, nem is kételkedem benne. De én mást választottam: Tescos mágneses mobiltartó és egy 2GB jóminőségű MP4 és egy átjátszó kazetta. A mobiltartót igényesen elhelyeztem, átjátszó kazi drótját jócskán megkúrtítottam, és már mindenki funky zenét akar hallgatni!! :)
