Blog
Hosszas vívódás és sötétségbe burkolt éjszakák után döntöttem: XENONT ide nekem. Sok kérdés,sok válasz után:Thunder HID 02 H7 6000K Extra Slim Can-Bus.
Kb 1 órámba telt beszerelni. Szerencsére a trafó extra vékony,és találtam is mindkettőnek szuper helyet. Kis fúrás-faragás 15-ről 20A bizti csere,s lőn világosság!




Hát a maximum eddig olyan 13 lityó akkor 205 el jöttünk fel balcsirol 4en ..Legjobb mostanába 7 ! :D A jóisten tartsameg jószokásod alfim! IMÁDLAK! :P
Kapott a kocsi fakormányt, fa váltógombot és "fa" középkonzolt.
A mogyoró színű bőrrel nagyon szép az összhang, nagyon tetszik! Remélem édesapámnak is fog, meglepetés lesz Neki :)
A képen az ihletadó autó, Nyirkos cartárs berlinája szerepel, majd világosban lövök képet, vagy nem:)
Köszönet Bandinak, aki András bácsi, és aki korrekt volt. Megint. Meg be is szerelte grátisz a cumókat, és a légzsák visszajelzője sem villant ki, ollé.
Egyedül a váltógombbal nem vagyok kibékülve, mert azzal nem kesztűs, hanem gyűrűs kézzel bántak, így elég viharvert, de Bandinak elvileg lapul a polcán valahol egy jobb állapotú, amit majd megkapok, ha minden igaz. :)

Megtörtént az olajcsere is 196e km-nél. Selénia WRD és gyári szűrő. 1 hengernél lévő izzítógyertya csere. Jobboldali külső,belső kormányösszekötők csere. Zsírzás ezerrel:) Futómű beállítás is természetesen! Valamint főtengely ékszíjtárcsa csere mert a gumi szétfosta magát.
A tegnapi nap jött el a gyertyák halálának ideje!:(. Hazafelé elkezdett döcögni és le akart állni, de mákomra haza tudtam jönni igaz elég kölcséges volt az a bizonyos 20km! "1/4 tank". Ma kiszedtem és szerintem valóban az lehet a baj mert a gyertya kerámia egy része aranybarna...........
Kuplung csere és futómű felújítás Alfa Ber-Do -nál
Gondoltam ma jobb idő van, és már úgyis jó ideje izgat, miért nem világít normálisan a lámpám, így megnézegettem az izzóimat. Kezdetnek a távolsági izzókkal kezdtem, ügyesen letekertem a burkolatot, kipattintottam az izzót tartó rugót, mire a rugót tartó mechanizmus levállt a lámpáról. Nem kicsit húztam fel magam a dolgon, így a dolgok hogylétének mivoltát megállapítandó lecsattogtam a pincémbe megfigyelni hogy is néz ki a lámpa lelki élete (ugyanis van ott egy pár eredeti, gyári lámpám). Nos, nem lettem okosabb, mert a gyári (CARELLO) lámpa bélrendszere nem is igazán hasonlít az utángyártott (TYC) lámpáéhoz. Azért nagy kínok közt megoldottam, de többé biztos nem fogom piszkálni az izzót, míg ki nem ég. :) Jah, a tompított izzóim helyett vettem valami varázségőt (+50% fényerő (így nappal jól látok vele, remélem éjjel sötétben is), űrkorszaki technológia, minden autógyár ezt ajánja (pl. Geely, Zhongxing), a vizbű a zokszigént is kivonnya), éjjel kiderül mi a szitu, szerencsére legalább drága volt.
A kocsi ma sikeresen átment a vizsgán, de kiderült, hogy elöl-hátul 4 szilent rossz. Csörinél ezeket nem néztük meg, úgyhogy szerencse, hogy ismerős embernél vizsgázott a kocsi, különben nem ment volna át. Amilyen hamar lehet, ezt a problémát orvosoltatom Csörivel, és az önindító bendixre is rá kell nézni, mert a zsírozás sajnos nem segített rajta.
Egy nagyon forró nyári napom tlaálkoztunk a többiekkel a szegedi rakparton, de nagyon jól éreztük magunkat! Wikiékkel megtlaáltuk a játszóteret is, de erről nem teszek fel képeket. Sajnos, hamar ránkesteledett, és indulnunk kellett haza. Köszönet a szervezőknek a jó hangulatú rendezvényért!












Szükséges cserék, amik nem lettek még megejtve a vásárlás óta.