Blog
Bekerült a gépbe egy kis muzsikát szolgáltató berendezés! Nem egy nagy és drága rendszerről van szó, de azért nagyon szépen szól és bőven elég az én bot füleimnek! :-))) Tehát egy mélyláda a csomitartóba [7.000,- köszi Alfaboy :-))], ami kb. 250W, egy Sony erősítő (6.000,-) a hátsó ülés alá, ami nagyjából akkora teljesítményű, mint a mélyláda! Jah, és persze a kábelszett (6.500,-), amit a vaterán vettem! Azt hittem, hogy nehéz lesz mindezt belevarázsolni az autóba, főleg a tápkábel tűzfalon való átvezetésétől féltem nagyon, de nem volt vészes! A gázbowden mellett húztam át az utastérbe, ami elég könnyű volt! Aztán igaz, hogy kérnem kellett GTVili kollega telefonos segítségét, mert nem tudtam, hogy az erősítő REMOTE kábelét a fejegység melyik kábelére kell kötni, de ezt leszámítva minden flottul ment! :-) Éljen a ducc-ducc zene! :-)))))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020470t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020471t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020472t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020473t.jpg)
A mai napon Gerissimoék műhelyében megjavulásra ( cserére ) ítéltetett a bal oldali kézifék-kötél, a középső kis kötél, és lecserélték a bal hátsó féknyerget is.
Szétszedtem a vásárolt lámpákat és kicsit átalakitottam,a foncsor elött lévő diszitö foncsort feketére fujtam.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025087t.jpg)
Hát ezt is megértük. Igaz nem 40, csak 38,5 ezer km van benne, de így kaptam most időpontot. A szokásos olaj, meg szűrők meg minden cserélve lett, futómű, computer stb átnézve. Srácok szerint még nagyon egybe van a futómű. Ez megnyugtat, és feldob. Legalább lehet még csapatni neki! :-)
Volt egy hővédő lemez, ami már vagy 2 hónapja zörgött, azt is megorvosolták. A kipufommal viszont csinálni kellen valamit, mert egy 10 centin beleért a hátsó lökösbe és azt szépen kiégette. A szerencse, hogy alig látszik, mert a lökös aljánál azon a részen van a lyuk, ahol a lökös visszafordul befele. Valami lökös toldat lesz ebből, csak még nem tudom mikor és milyen. De ami késik nem múlik.... :-)
Rászántam magam, hogy az első sárvédő alján található kavicsfelverődés okozta ocsmányságokat eltüntettessem. Szép lett.
hétvégén fel is kerekezték az autot,de sajnos nem voltam itthon és a hátso csapágynál a külsö porvédö kimaradt és ujra ki kell huzatni a csapágyakat de ez már csak a festés utánra marad : (
Pénteken még elviszem a lakatoshoz mert a motortarto bakok alatt maradt egy kis rozsda a nyulványon...
aztán irány a festö : )
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020005t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020006t.jpg)
Probléma No. 1-
Szerencsére nem a kocsival, hanem a kerkeskedéssel, ahol vettem.
A kicsikéről ugyanis kiderült, hogy megadta magát benne a vezérlésmódosító. Mindez az átvételt követő 4-5 napon.
Felhívtam Pécsett az Ábel Autóházat (itt vettem), hogy ez a problémám jelentkezett, szeretném, ha garanciában megoldanák a javítást. Erre én lettem a világ leggonoszabb vevője, hogy ilyet merek kérni.
Most megy a huza-vona, ki mit vállaljon be, kiváncsi vagyok mire jutok...
Motor kivéve ! Rendes lakatolás folyamatban! Kormánymű felújjítás folyamatban!
felkerültek a Biscione-k oldalra az indexek alá - ez legalább plusz 5-5 mentális lóerő a gépsárkánynak :-)