Blog

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-04-20

Ismételten, de talán utoljára jártunk Zolinál (0420) úgy, hogy az Alfa nélkül jöttünk el. A mai nap visszakerült az utastérbe minden, illetve a csomagtartóba is. Gondolok itt -a csomagtérben- a kárpitra, a vezetékekre (lámpák, ABS, mélyláda, stb.), az utastérben ugyancsak a kárpitra, az ajtóborításokra, ülésekre, hangszórókra, belső világításra, vezetékezésre stb. A kárpit mindenhol ki lett tisztítva, csillog villog az autó belülről, mert egyébként még a fényezőnél összeszedett festékport itta magába. Mire odaértünk (14:00) a motortérben már bent pihent az új hűtőrendszer (klíma-, víz- és hűtőventillátor) illetve az összes folyadéktartály. Janika és a bnője volt a felelős a belső tisztaságért és a rendért. Zoli a HI-FI-t szerelte a vasba és a munkát irányította. Volt egy harmadik autószerelő srác is, aki az első futóművön ügyködött. Mire mi odaértünk , már az új kormányösszekötő axiális rúd és a gömbfej figyelt vissza a bal első kerékjáratból. A nyári felni és gumigarnitúra is a műhelyben pihent már, és várta, hogy mikor kerül fel ismét a paripára. Látványos volt mostmár az előrelépés, hagytam is ott egy kis pénzt, előlegnek, illetve utólagosan az új gőrgő miatt. A sony fejegység díszesen mutatott az autó belterében, hátába csatlakoztatva minden mélynyomóhoz szükséges vezetékkel. A képeken túl sok minden előrelépés nem látszik még, de egy hét múlva már remélhetőleg 100%-os fotókat tudok mutatni a szekérről.

[Költségeim: 40.000Ft előleg, meg utólag a Zoli által beszerzett cuccokra. Jövőhéten remélhetőleg elszámolunk.]

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-04-20

- helycsinálás a konzolnak :D

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-04-20

- konzol készítése az intercooler számára

 
>> EgyébHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2008-04-20

De végül szerencsésen fejeződött be! :)

>> EgyébHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2008-04-20

Mai főképvadászatunk igencsak komoly akadályokba ütközött. Jutaspuszta, Veszprém, a rallypályán túl :)

>> Tuning és extradfg (Tanárúr) // Alfa 146 ti // 2008-04-20

Sokszor felmerül, hogy milyen módszerrel a legegyszerűbb berakni a szűrőt. Én megoldottam :) persze azóta módosítottam, és nincsen ragasztószalaggal megerősítve a toldás, hanem oda is flkerült egy awab bilincs.

amit tudni érdemes:
-ezek a teljesítményt nem emelik érezhetően
-3-5000km-enként illik kitakarítani
-brutális hangot ad a motoroknak
-van akinek tönkretette az LMM-jét (szerintem hülyeség)
-nekem benn van ebben 30,000 óta, a hondában benn volt majdnem 60K-t, igaz télire ki szoktam venni.
-az én javaslatom az, hogy a legnagyobbat kell megvenni, mert annak lesz szép hangja.

 
>> Autóápolásfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-04-20

Tegnap kinn jártam doki164Q4-nél, és felszereltük /azaz ő, mert én csak a szám tátottam/ a színhelyes bronz első díszléceket. Lucrezia most már szépen néz ki :)
A szerelés már csak azért is volt megnyugtató, mert tudtam, hogy törve volt az eleje, de azt nem, hogy mennyire. Amit láttunk, az alapjén semmi komoly nem történhetett, szerkezetileg teljesen ép, gyári állapotú, valószínűleg csak a lökhárító, a lámpák és a gépháztető sérülhetett, illetve valamennyire a bal első doblemez. Rozsdának nyoma sincs sehol.
Viszont egyelőre nem tudtuk megszerelni a kesztyűtartó zárat, ahhozalkatrész kell majd, de legalább láttuk, mi a helyzet.

Motorháztartó teleszkóp csere. Szívósornál a gumik repedezettek voltak, kicserélve. Rádiótakaró fedél pótolva.

 

Szelephézagállítás, szelepfedél tömítés csere, gyujtáskábel csere utángyártottról gyárira, észrevehetően jobb és nem is húz át! Szal gagyit nem érdemes bele venni. A képen az előző tömítés nyomai felfedezhetők nyomokban... azt a piros bizbaszt mind tömítésnek szánták.

 
>> Tuning és extracsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-04-19

Egy kis szépítgetés ....ez lett a vége =