Blog

>> SzervizAlfa Hím // Alfa 166 3.0 V6 // 2008-04-25

Légszűrő és rezonátor dob csere.
km:231300

 
>> AutóápolásPetya (ex 164 v6 TBI) // Alfa 164 Super 2.0 v6 TBI // 2008-04-25

Végre felpolírozva.

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-04-25

- VAICO benzinszűrő

 
>> Szerviztolyaasch // Alfa 90 2,4 TD // 2008-04-25

Egyebkent koszonom szepen mindenkinek a segitseget. A szinte 0 erteku valaszok amit a kerdeseimre kaptam bebiztositott arrol, hogy a regebbi alfak mar nem is szamitanak itt semmit, hogy sz*rtok a dizelesekre meg azokra szegenyebb retegekbol szarmazo, valamint felvideki emberkekre mint en. Ugy latom, hogy nem vagytok jobbak mint a tobbi forumozo. Akinek nem millios erteku autoja van vagy nem valami kulonlegesseggel all elo, az mehet a francba. Ugyhogy kosszoepen :-(

>> Tuning és extraB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-04-25

Meguntam a Wanli gumikat elől is.
Rendeltem kettő GoodYear Eagle F1 GSD3-as 235/45 ZR17-es gumit.
Ez 57980 HUF.
Most Szekszárdon, a Dombinál rakattam fel őket.
Ő egy kicsit ilyen szemponból sértődős. Nem nála veszed a gumit, akkor lehúz...
4600HUF-ot fizettem.

A menet tulajdonságok pedig fenomálisak.
Valami brutálisan tarja az utat. Betapad és nem cikázik a vas jobbra-balra.
Meg vagyok elégedve!!! ;-)

Kb. 203265 km-től futnak eggyütt!

 
>> SzervizG-MANN🍀 // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2008-04-25

3000 km-nél a bejáratás után:
olaj+szűrő (Autófórum Riegler Győr)
11.0000 km-nél:
olaj+szűrő (Csiki-Bege Autópláza)
19.500 km-nél (2008.03.28):
olaj+szűrő+légszűrő+gázolajszűrő+pollenszűrő (Csiki-Bege Autópláza)

 
>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2008-04-25

Túlvagyunk egy hetes jeladó kálvárián. Történt, hogy Budapestre menet, az M3-mason 150-nél egyszercsak leállt a motor, a piros injektor ikonocska tolakodó megjelenésével egyidőben. Lehúzódtam, vészvillogó ki, gondolkozzunk. Hívtam Ferkót, aki George-tól kért infókat, Erhardot, akivel dumáltunk vagy 5 percet, de közelebb nem jutottunk a megoldáshoz. Azonban az autó kis idő múltán beindult. Majd 10km múlva leállt megint. Hazáig eljutottunk, az utca végében Józsi bácsinál kiolvastuk az Agyat. Szenzor hibák kavalkádja, plusz LMM gyenge jel. Na bassz. Arra jutottunk, hogy vez.tengely szenzor lesz. Ezt ki is cseréltük, ezt a szerelővel közösen hoztuk össze, és egyedül vezérlésbontásba nem bocsájtkozok, ki tudja mi lenne a vége :-) Kész lett, 5km próba, jó, oké, mehet. Már hazafelé menet megállt...
Újabb kiolvasás, ismét köszönet Józsibának a nagylelkű segítségért. Na itt jött az első felismerés, csak fordulatszám jeladó hibát írt! Vagyis a sok hiba, mind régi betárolt hiba, az előző tulaj nem törölte. Tanulság1: hibamegállapítás előtt biztosnak kell lenni abban, hogy előzőleg üres a hibatároló!
A szenzor cseréjét otthon, felbakolva végeztem. Szar volt, nem lehet rendesen aláférni ennek a vasnak, de azért összejött. Azóta jó. Egy 10-esből megúszhattam volna az egészet...Tanulság 2: ha az ember guruló computert vesz, vegyen hozzá illesztőkábelt :-)

 
>> SzervizBrad 156 // Alfa 156 1.6 Ts 135 Le // 2008-04-25

Ma berakattam az új lámpát köszönet Gerissimonak :))
Kicsit elüt a 2 lámpa mert az egyik vadi új de majd bekoszolódik az is :D

 
>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2008-04-02

2008-04-02: Regge konstatáltam, hogy valaki elvitte a balos tükörlapomat. majd ezután azt is megállapitottam, hogy tőböl elvitték a jobbos tükrömet...
Letörték, borításostól, mindenestől
Üvegszilánk, törmelék nem volt körülötte....

Csak két dologra tudok gondolni: vagy valami részeg barom volt, vagy egy 155 tulaj.
Szívből kivánom az illetőnek, hogy dögöljön meg!

>> SzervizMenyus // Alfa GT Blackline Q2 // 2008-04-24

még 15.000 km belegurult így hát irány a szervíz, Kelet-Pest.
Olaj+szűrő csere összesen 28.000Ft