Blog
Ma megejtettem egy olajcserét a gépen, és kapott egy sport légszűrőt is (BMC). Kíváncsi leszek, mennyiben lesz másabb az új szűrővel! :) Eddig csak olvastam róla a topicokban.
Motmár jól szuperál a Kissárkány megy mint a rakéta :-)
Megajándékoztam a szeretett olajkályhámat egy kis finomsággal:)!
Az előző bejegyzésben említett szerelő tanácsára vásároltam olyan gázolaj-adalékot amely kifejezetten common-rail rendszerű dízel motorokhoz való!
Teljesen eltávolítja az üzemanyag rendszerben lévő lerakódásokat ezzel optimalizálva a motor működését!
Ezzel megnő a magasnyomású szivattyú és a porlasztók élettartama is!
Természetesen mindez vagy igaz,vagy nem!De mindenesetre rosszat biztosan nem teszek vele,ha használom:)))!
Azért valószínüleg nem valami gagyi cucc,mert a német TÜV által bevizsgált adalék!
A szerelő állítása szerint a motor-teszter által is kimutathatóak a változások az adalék használatával.
Köztudottan rossz a minősége a kelet európai gázolajnak,legalább is ezeknek a magas nyomású rendszereknek nem igazából felel meg!Ezért is hihető a dolog:)!
Ellátogattunk hát ide is, tetszett a tali.
Beszéltem a kereskedővel(PASKÁL AUTÓ) még hétfőn (2008.03.17.) 14-én vettem az autót, hogy a hiba megint fellépett és valamilyen fórmában a javítás kölcségét felezzük meg.Mivel a jelenség autó mustra közben is jelen volt majd próba során eltünt.Megegyeztün, hogy ha jelentkezk a hiba akkor tesznek lépéseket az ügyben, persze ezt az igéretet elfelejtették sőtt a régi tulajdonosra akarták hárítani akitől ők megvették az autót.Természetesen a régi tulajdonos nem akart fizetni, amit meg is értek.Én a kereskedőtől vártam a kölcségek megtérítését.Hozzáteszem az adás-vételi szerződésben a km bejegyzésre kerül, hogy mennyivel hoztam el a kocsit, nem mentem vele 100 km-t sem és a hiba megjelent.Szóval nem több ezer km után jelentkezett a hiba.
Ha tehetitek eme nagylelkükű fent említett kereskedőnél ne vegyetek autót, nem korrekt kereskedő csak addig vagy jó ügyfél amíg elviszed az autót, igérni tudnak bármit miután probléma van nem foglakoznak veled!
Kb: 2 hete már, hogy alufelniken áll a gépezet, de valamielyik gumim kukás vagy a ballansz súlyból hagytam el, mert városi 50-es tempónál kib@szottul döcögös a gép futása.
A minap voltunk lent Veresegyházon a huzatópados-lakatos-fényezős műhelyben, és a lent található képek fogadtak bennünket. De amíg leér a szemed a sorok alatti fotókra, közben leírom, magyarul is: Az autó félkész állapotba került. Elmúltak a csúnya törései, rándulásai, már csak egy két seb, hegg maradt, amit jövőhéten egy fényező mester szépen meg fog oldani. Jó volt újra látni a vasat, de valahogy olyan volt, mintha nem is a mienk lett volna. Csak egy autó a sok közül. Éreztük ezt mindazért, mert mint olvashattátok a vásárlás után 1,5 hónappal történt a baleset, még épp kezdtük élvezni, mikor már el is vitték tőlünk és már lassan 3 hónapja, hogy nem vezettem, és lassan 2, hogy elvitték itthonról a műhelybe. Lassú munkához idő kell, szokták volt viccesen is mondani, de a jóhoz is. Hangzik ez igazul. Csodáljátok mi lett a nagyoncsúnyánkinéző 156osomból. Eddig! Ezután jön még csak a java. Amint már mondtam: jövő héten a fényezés, majd a szélvédő beragasztása és a különböző apróságok, motor, ülések, kárpitok, stb. visszapakolása. A lakatosmunka 150Ft volt. Ebből most 130-at tudtam leszurkolni. Nem volt nálam több, mert nem számítottam -bevallom- arra, hogy a "100, 150 között"-ből 150 lesz. De legyen, csak már hallanám a motorja hangját..:)