Blog
Ma volt időm és nekiálltam rendbetenni a kicsikémet.
Sajnos megint felfedeztem 1-2 új hajszálkarcot :-S
Lassan rászánom magam egy polírra is.
Na, ha már a motorcserénél vagyunk megejtettem a 90-esem másfél éve esedékes motorcseréjét is. Mivel szegénykét tobb mint egy évre számuztem a garazsba mert nem volt sem alkatreszem sem idegzetem hozzá, hogy belefogjak (tudniillik az elso motorjat a kedves sogornom az elmezavaros pasijaval megfozte, a masodikat pedig miutan betettem ra kellet jonnom, hogy gagyi) hat most megesett rajta a szivem es osszeraktam. 4 napi barkacsolas, karomkodas utan sikeresen megdugoztam, kicsereltem az elso huvej tomitogyuruit, adtam neki hegesztett hfejeket meg egy rahedli szilikont, megkapta a regi 164-es motorjanak szivattyujat es alternatorat ugyhogy most jelenleg gurul. De van egy rossz erzesem, hogy a hengerfejeken valamellik mikrorepedeses, valamelliken atenged a kipufogoszelep, valamellik hengerben gyenge a kompresszio a pumpa meg tuladagol. Na szoval lesszen ezzel meg baj ugy latom, de mar pofogott. Kene adni neki meg egy uj aksit, csak mar nincsen lovetta a dologhoz. Majd legkozelebb. Asszem hosszu ido utan annak is orulok, hogy mar megy.
Ma vettem egy pár H7-es xenongázzal tőltött izzót (4000Ft) hogy jobban lássak és be is akartam állíttatni a fényszórót mert össze vissza világitott, de most rosszabb lett mint volt.
Szerelő diagnósisa: Bal lámpa jó lett de a jobb oldali belűl szét van esve :( új kell
Fékeket is megnézték ott a munkahenger volt berohadva :)) de most már jó mert ki van tísztitva.
Mindez ma 12.000Ft-ba került és még vennem kell egy jobbos lámpát...
ugye ha már turbó akkor valami még hiányzik... ami méri a töltést.... én készítem a dolgot az üvegszál még hiányzik... de aztán az is kész lett és most bőrözik... jövőhéten kész lesz!
04.23-án Alfit leváltotta egy Fiat Seicento sporting.A mai nappal bevonul a garázsba egy hosszas pihenőre!Kikerül alóla a komplet futómű bölcsővel együtt.Minden cserélve lesz!Továbbá felkerül a KKK 26-os csiga,egy új csipsz kiséretében.Kap egy esztétikus szárnyat a popijára,egy lefalazott csomagtér ajtóval együtt!Ja,és kikerül a moci is egy nagy renováláson megy majd keresztül!!Ez mind akkor fog létre jönni,ha nyerek a lottón!!HI-HI!!!!
Mivel elég nagyot kapott a hátsó futómű is, kicseréltem az egészet, egyben.
Megkapta a restaurálás alatt álló darab hátsó futóművét, komplett. Hogy milyen futómű kerül a restaurált darab alá, az majd később kiderül, valószínűleg marad az eredeti tárcsafékes rendszer.
Egy újabb érdekes felfedezés: a sprint dobékes rendszereiből is volt több variáció. A képen valamiféle szimmeringes-csapágyas megoldású a dob tengelyéhez törénő csatlakozás, míg a másik verzióban nincs ilyen szimmering, csak a csapágy belül és kívül. A két verzió egymással totál nem kompatibilis, egyik sem megy fel a másik tengelyére.
Ha már rég elbontottam volna donor1 kaszniját, akkor fedett, meleg helyen is csinálhattam volna, így maradt az udvar, akna nélkül, szakadó esőben.:(
A végeredmény: nagyon jó! Stabil, pici elhúzás van balra egy kis összetartás miatt, ez a futómű beállítással remélem megszűnik.