Blog
Végre kifogyasztottam a benzint a tankból.Mindig kiváncsi voltam mennyit lehet elmenni egy tankolással.Nos,ma kiderült.Az óra 920 km-t mutatott.Arra már korábban rájöttem,hogy többet mér az óra:minden km-re 1100 métert.Így hát 10 %-ot levonva 830 km-t sikerült megtenni 63 lityi benzinnel,7.5-ös átlagot eredményezve,ami szerintem nem rossz neredmény.
Amúgy Komárom és Dunaszerdahely között fogyott ki az üzemanyag,azt hittem Esztergomig sem jutunk el.Örömteli esemény történt Dunaszerdahelyen:a barátunk vásárolt egy csodálatos GTV-t.
Fekete színben pompázik és gyönyörű.Hazafelé jó volt nézni a tükörben.
13e km volt benne, de inkább lecseréltem. Selenia 20K (183e km)
Voltam Tata felé, és gondoltam beugrok a bontóba, úgyis kell egy két apróság. Vettem egy jobb első ködlámpát, mivel kaptam egy követ, egy belső lámpát ami a tükör mellett van, mivel az előző tulaj szétolvasztotta az egyik kapcsolót. Aztán régóta kerestem karbon mintás középkonzolt, de azt mondták az nincs. Akkor legyen fa, csak ne az utólag lefestett szürke konzolt keljen nézegetnem, mert nagyon csúnya. Mikor jön vissza Roland látom, hogy egy karbon van a kezébe, azt mondta nem tudott róla, csak mikor megemelt valamit, hogy átrakja, akkor vette észre, hogy van még ilyen.Aztán vettem egy Angol autóból származó vezetőülést, és miután hazaértem összeházasítottam az én jobb egyes ülésemmel. A kettőjük frigyéből született egy hibátlan kárpitú, nem kiült, magasság és háttámla keménység állítású ülés.
ma nem sokra jutottam az ajtohatárolokkal küzdöttem meg az elsö hátso szélvédöt mostam le elvileg holnap berakjuk.....
ja meg a jobb elsö ajtot kezdtem el összerakni, aztán rájöttem hogy a 4 kis oszlopot ami elöl tartja az elefántfület hátul meg kettéosztja az üveget szinrefujt és elfelejtettem lefestetni : (.....
az ajtok összerakása igy jövö hét közepére tolodik,
de nem baj van rajt munka ezen kivül is böven : ).....
egyre jobban idegesített, illetve majd a szívem szakadt meg mikor a jó magyar útjainkon meg-megszólalt a jobb első futómű, olyan volt, mintha a gumi beleérne a sárvédőbe.
illetve vészesen közel van a műszaki vizsga, február 19.
így a ma estét rászántam, s durván1,5 óra alatt megejtettem a cserét.
s végre újra teljes csend van, ha nem szól BOSE
Ma szétesett a váltó-kuplung. De nagyon. Alig értem be dolgozni....hétvégén váltó le, aztán majd meglátjuk...
Valószínű, hogy a katasztrofális szinkrongyűrűk állapota hatványozottan romlott a szétszakadó kuplung miatt...
Eddig sem volt bíztató, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy hirtelen lehetetlen lett váltani...1-es sebességet nagyon nehezen veszi, kettest egyáltalán nem. Hármasban talán eljutok a műhelyig...:((
Tetézi a bajt a féltengelyek állapota...nagyon durván szólnak, remélem legalább azok kibírnak még 1-2 napot...:(
No, a szervíz megvolt.
Elment egy jó húzós nap, mire járóképes lett a vas megint.
Kiderült, hogy:
- a kuplung szett úgy, ahogy van kukás (tárcsa, szerkezet, és a csapágy is)
- az összes kuplung munkahenger kukás;
- a kipufogó rendszer a leömlőtől hátrafelé kukás;
- mindkét oldalon a külső, és a belső féltengelyek is kukásak;
Amik cserélve lettek:
- komplett kuplung szett;
- komplett váltó;
- komplett kipufogó rendszer;
- kuplung alsó munkahenger (felsőt is lassan cserélni kell);
- komplett jobb- és bal féltengely (külsők-belsők)
+ kapott a vas egy Sebring króm hátsó dobot + véget...gyönyörű hangja lett, és most nagyon szééép!!:)))
Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)
2008.02.15 Megejtettem egy olajcserét 140ezer km-nél.
És tudatosultam azzal a ténnyel,hogy majd kipuffot kell cserélni:(((
Ja és valamelyik tömítés enged...olajos volt a blokk alja...nem örülök...
3400 km-nél meg volt az első olajcsere a márkaszervíznél. Olaj és olajszűrő + átvizsgálás volt, ebből az olaj volt az amit én vittem.