Blog

>> SzervizCsabi-146 // Alfa 146 1.9 TD // 2008-02-21

Vezérmü szij + görgök
Ékszijak
Összes szűrő
Olaj

 
>> Tuning és extraNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2008-02-21

Nem volt igazából szükséges a cseréje, szerintem a gyári hátsó dob nagyon jó. Nem rohad, nem rozsdásodik, nem is rossz a hangja. De, Ronnie annyiró jó áron kínálta, hogy kár lett volna kihagyni. Már megvolt vagy 2-3 hete, csak nem volt időm a cserére.
A csövek átmérője kicsit különbözött. Ugye, más a V6, és más a 2.0 átmérője, de a kipufogós srác gyorsan és korrektül megoldotta. 30 perc, és 5000 forint.
Szép hangja lett. Kicsit morgós, kicsit duruzsolós, kicsit japán-autós, és kicsit szokatlan...még.
Azért nem rossz.

Hátsó kipufogó dob: 20.000
Munkadíj: 5.000

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2008-02-20

Megjött a felnim, már csak gumi kell hozzá. Gyorsak voltak, mert tegnap rendeltem meg, és elég jó áron sikerült megvenni. Igaz kellett hozzá venni egy egész teherautónyit.

 

Sikertelen küldetés...egyenlőre...valamiért sehogyansem akar felmenni a gyári hűtőmaszk a gyári lámpasorral. Valamiért nem illeszkedik.
Try again later....:))

És ííígen! ...másnap sikerült...:)))

>> Szervizcsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-02-20

Lassan eljőn a műszaki ideje is és elég sok mindent kell majd cseréljek többek közt olaj futómű részek meg vezérmű is mivel hogy semmit nem tudok a multjárol ezért biztos ami biztos.

 
>> Szervizcsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-02-20

Selespeed pumpa tokkal vonoval 157,000,Ft Km 82,000

 
>> SzervizJata // Alfa 145 1.9 JTD Ricco // 2008-02-20

Délelött "kikalapáltam" az elsö rendszámom. Egyengettem, javítgattam. Jobb mint volt de nem lett uj :(

>> EgyébZebu // Alfa 147 1.6 TS Eco Progression // 2008-02-20

Tegnap (2008.02.19) végre rákerült a matricarendszám a kicsikére :-)

>> EgyébRiti // Alfa 166 2.0TS // 2008-02-19

Ma megszünt a mienk lenni:-(
Új gazdája GTA, átadás 49850 km-nél.

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2008-02-19

Nagyszervíz óta bő 2000 km-t autóztunk. Megrögzött motortér pásztázóként ellenőrizgettem az olajszintet, és azt vettem észre, hogy bizony most fogy. Előzőleg szintén Selénia WRD-t kapott, akkor 15000 alatt lényegében semmit nem ment lejjebb a szint. Mi változott? Nem tudom, de én az olajra gyanakszom. Mint másoknál is, megjelent a turbó környékén a kinyomott olaj is. Úgyhogy 10000km múlva búcsút intek a Seléniának azthiszem...


Comment 2008.07.07: Valószínű csak annyi volt a "fogyás" oka, hogy visszacsapó szelepes az olajszűrő. Első beindítás után rá kell még tölteni, akkor nyeli el a szűrő a neki járó olajadagot. Nos ez nem történt meg, én meg nem is néztem frissen, csak 2e km után. Ekkor feltöltöttem max alá picivel, és azóta is ott van, nem csökkent a szint semmit, de szó szerint! Most járok olajcsere óta 11000km-nél. Úgyhogy igazságot szolgáltatok a WRD-nek, azt kap legközelebb is :-)