Blog
Komputeres hibakód kiolvasása,el,ablak helyreállítása.
hátsó kerékcsapágyak és fékbetétek cseréje. a fékbetéteket egyik kedves ismerősöm hibája miatt kell cserélni... behúzott kézikékkel tett meg 10-15 km-t... utána csodálkozott rajt: mi ez a ferrodol szag?
Ma délben +pusztult a tavaly beszerelt Pioneer Mp3-as fejegységem, hosszas találgatás után még Aszy33 hasonló Pio fejegységének előlapjával történt próbálkozást követően sem akart életre kellni ezért a szegedi Tesco-ból vettem bele egy másikat.
Sajna nem Pioneer, csak egy Daewoo Electronics, de zsír új és egy kicsit csicsás előlappal rendelkezik.
A héten kedden ráépítettem Aszy33-tól kapott csíklámpás Alfa33 hátsólégterelőt a csomagtér tetőre. a felfúrási pontok megegyeznek így különösebb fejtörést nem okozott, de az előzetes infóért köszönet Marklar 155 kollegának!!
A régebbi atrocitást és sikertelen bizniszt követően ma megint felajánlotta a tulaj, hogy vegyem meg a vasat. Ugyanannyiért, mint anno (50k)
Arról az apróságról megfeledkezett, hogy azóta megvettem róla CSAK a lényeget. 30k-ért...
Tehát most megint megvehetném az egészet 50-ért...persze már a lényeg nélkül...megköszöntem a felajánlást, de nem éltem vele...:(
Ez a szegény autó csak a krómos kiegészítőket adta, minden már része sajnos a hosszú évek során a szabadban parkolás miatt tönkrement...
olt egy kis nézeteltérésünk a gazdival, így az egész autót végül el sem hoztam, csak jó drágán a következőket:
- első lökhárító
- hátsó lökhárító
- pajzs + 1db króm léc
- 4db fényszóró
Fehér felni...nagyon látszik rajta a köferverődés. A 4-ből 2 kicsit javítva is volt festékügyileg.
Tél van, most úgyis a tojástartós gyári felniken vannak a téli gumik, így gondoltam, felújíttatom őket.
Kerestem is a környéken (Tatabánya), homokfújással, és szinterezéssel foglalkozó céget. Mindenképpen szintereztetni szerettem volna, mert fehérben szebb, és sokkal tartósabb, mint a festés. Szal' találtam is rá megfelelő helyet. 2-3 napot mondtak mindkét munkafázisra.
Kis kenőpénz a homkfújást végző srácnak, és nagyon alaposan, és nagyon aprószemű homokkal dolgozott, hogy szép sima legyen a felni. (Azt mondják, ez nagyon fontos a szinterezésnél, mert jobban látszódnak a hibák, mint mikor festve van.
Szép is lett.
Majd ment, hogy megkapja a fehér színt újra. Két réteg fehér, és egy réteg lakk lett rajta, hogy szép sima legyen, és bírja a kőfelverődést is.
Homokfújás: 10.000
Szinterezés: 10.000
Két első kutyacsont szilent, első stabilizátor rudak, kormányporvédő, Beru Ultra X gyertyasor
Olajcsere (Castrol Magnatech), főtengely szimering csere, ékszíjcsere, generátor felújítás.