Blog
Hosszas nézelődés után szűkítettem egy négyes listát a szóba jöhető fejegységekről. USB port megléte szükséges feltétel volt, és 35K-nél többet sem igen szerettem volna fizetni érte. Ezek alapján kinéztem a Pioneer DEH4000 UB-t, míg az élet teljesen mást hozott. A boltban végül a Sony - CDX-GT420U és a Clarion - DB288RUSB maradt, mint két fő vetélytárs. Ugyanazon a hangrendszeren a bolti demo cd-t és több, általam vitt zenét is kipróbálva a Clarion hangja általában szimpatikusabb volt (volt olyan zene, ahol a Sony nekem jobban szólt). Árkülönbség nem lévén, a Clarion mellett szólt az is, hogy a dizájnja sokkal jobban illik a 64-es belteréhez, ellene a kissé elbonyolított menürendszere, így végül a Clarion mellett döntöttem.
Elégedett vagyok vele.

3.rész... Íme a banda olasz vérű részének autóparkja.
Sorrendben:
-Barchetta 1.8
-QV(szemem fénye...)
- Punto HGT
-Ti (Tibor-é)




Motor-és utastér belső tovább bontása.
Legfőbb értékek: műszerfal+műszerek + az elektromos bekötések feljegyzése
Talált kincsek: egy bal oldali lámpasor burkolat 1. szériához + egy króm ablaktekerő az ülés alatt, belerohadva a kárpitba (aki tudja miről van szó, az érzi igazán, mekkora értékekről van szó!:)) ), és egy hűtőaszk vízszintes díszléc, kettétörve! Már azt hittem, hogy megvan a hiányzó léc, igaz sérülten, de ez is valami...aztán kiderült, hogy ez egy újabb bal oldali darab, amiből eleve megvan a sérülésmentes. :((




Azt elfelejtettem megírni, hogy 0316-án a Corában frankó kis keréktáskákra tettünk szert. A 4 darab téli gumi ebben a zippzáras táskában fogja átaludni a nyarat.
A hétvégét az autó takarítására szántam. Mivel egy hete három nap alatt beletettem 700 km- t, és az idő sem volt valami jó, kicsit sáros lett kívül- belül. Szombaton belül takarítottam ki, vasárnap pedig végre sikerült felpolírozni az egész autót. A nagyobb karcok sajnos nem tűntek el, de halványodtak. Látszik, hogy sokáig Bp- en volt. Mindegyik elemen van valami hiba, kivéve (most már) a tetőt. Ettől függetlenül nagyon szép lett. Tisztán látszik a metál fényezés. Mint ha új lenne! ...messziről:)



Tegnap szép idő volt és Tipoatti barátommal kicsit kinyaltuk a vasakat. Az összes bőr felületet áttisztogattam, a csúnya foltokat a kárpitból kiszedtem. Majd méhviaszos bőráplóval minden bőrt bekentem. Csillogott-villogott az egész :)) Nagyon szép lett.
Tegnap (0330) voltunk Zolinál, hogy leszurkoljam neki a fényezés árát (90) és a 20e Ft-os tartozásomat, amivel a lakatosnak lógtam. A fényező ugyancsak veresen van, a lakatosműhellyel egy udvarban. Sajnos az autót nem láttuk, mert holnap (0401) hozza el Zoli a traileressel az alfát Gödöllőre. Veresen meg azért nem volt látható, mert a műhelyben állt a vas. Pedig kiváncsi lettem volna, milyen munkát végeztek. A lakatos elég szépen megoldotta a helyzetet, a fényezőtől is hasonlót várok. Igaz, hogy csak 5 elem lett fényezve (első-hátsó lökös, két hátsó sárvédő, illetve a motortér, hamár a motor ki lett véve, akkor legyen az is szép). A többit majd legközelebb. Ugyis a terveim között szerepel a kilincsek eltüntetése, úgyhogy akkor már egyúttal az ajtók is megkapják az ezüst metálfényt. Úgy néz ki készen lesz 12-ére, nagyon remélem, mert várom már a talit:) és hogy végre feltehessem a matricát. Viszont mióta megkaptam, azóta nem láttam az utakon alfacity matricás autót.. Merre jártok?:)
most anyáméknál a garázsban piheni ki a találkozokat,és a 3 heti mindennapi autozásom fáradalmait ...
4
403
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV