Blog
tegnap megkaptam, s így ma felkerültek a pirelli sottozero winter 210 téligumik alufelnistől a gépsárkányra
Piri nyénnye segit!
-4db lengökar csere
-spéci szilentek
-vezszij csere
-balos félteng gumiharang csere
-bal elsö fékcsö csere
Elkezdett akadni a kuplungom szóval mentem a szervízbe és jól megnézték. A diagnózis: kuplung főhenger ha jól mondom. Pénteki nap sikerült csak bemennem és Menyussal megtárgyaltuk, hogy csak jövőhét szerda, szóval jöhetett a "földönfutás" vasárnap BP-re :( Hétfőn felhívtam a szervízt más ügyben. Hát nem is hittem el: a megbeszélt időpont ellenére Menyus nekilátott kicserélni a dolgokat és még Vasárnap is dolgozott a kocsin, h aznapra készen legyen nekem. De csak hétfőn tudta befejezni. Útközben kiderült, hogy munka henger is tropa és a csövek is szóval az is csere. Valami idióta, aki előzőleg szerelte a kocsit a munkahenger tömítését fordítva rakta össze meg ilyen apróságok. Tudnék mit mondani ennek a kontár embernek az biztos. Ráadásul valószínű ahonnan vettem a kocsit, észre vették mert jó alaposan meg volt grafit zsírozva az egész mindenség...elég tré hozzáállás, de annyira meg sem lepődtem igazából.Jah és a gázolaj órám i ki lett cserélve!!
A lényeg, hogy ismét csak köszönetet tudok mondani drága jó Alfás szerelőmnek Menyusnak és csapatának!!Aki Eger és környékén Alfázik az bizalommal forduljon hozzájuk! Ha kell tudok elérhetőséget adni is!!!
Újabb kopott alkatrészek kerültek a kukába és szép frissek a kicsikébe :D..Bal első felső lengőkar kormáyn gömbfej és egy új termosztát így már végre jó a hőfok. Le lett cserélve a hűtőfolyadék is kb mert elég sok elment a termosztát ütlegelésnél.
Feltettük az autóra az új szelepsapkákat!Reméljük nem lopják le!
Vettünk a Boom-Basticban egy könyöklőt a kényelem érdekében!
Ez a mai jó sűrű nap lesz...Reggel elviszem a Drágám vizsgára,utána az öcsém cége másnap kiveszi bérbe.es haza látogatnak Olaszországba.Korán felkelek,elviszem a vizsgáztató helyre,majd busszal bemegyek dolgozni.A szerelőm mondja,egyre mehetek érte.Én este 10-ig dolgozom,semmi gond,majd az öcsém...Fél kettőkor csörög a telefonom...Az autom számítógépes rendszer hiba miatt nem vizsgázott le,illetve a motorban valami veszettül csörög,és nem megy többet 40-nél.Mi a f@szom ez?Vizsga nincs,Olaszország nincs,autom nincs.De legalább ennél több baj ma már nem érhet...Szerintem...Este11-kor batyogunk.A Drágám meg Én.Haza kell vinnem,mint Vietnamból a halott amerikai katonákat.Sírás folytogat,ahogy araszolunk,legszívesebben a hátamra venném..A sok fostalicska vidáman kerülget."Na,kellett Neked digókocsi?!!Nem baj drágáim,alázlak benneteket még csak érjek haza a sérült pajtásommal.És ekkor beugrik elém a rend éber örzőjeként egy mutyukuignis.Közúti ellenőrzés.És a szerv egyből kiszúrja,hogy nincs vizsgám egy napja.Hát,lehet,hogy ugrik a forgalmi.Az egyik rendőr nagyon szimpatikus,látja a lelki állapotomat,és felajánl egy 10000ft csekket.Ez már jobban hangzik,de Uram ne engedd,ne most...5000 Ft,hibapont nélkül...Legyen...A rendőr elindul a csekkönyvért.Én megsimogatom a sérült társamat,és valami olyt mondok Neki,-amit csak Én es Ő hallhat-Kedves,mindjárt otthon vagyunk.A rendőr megtorpan,Mit mondott?-kérdi tőlem.Semmit.a rendőr beül a járőrautóba,ahonnan a papírjaimmal tér vissza,és egy széttépet bírsággal.Elrontotta,és már nem írja újra,Még egy pár szót váltunk,és békében elválunk egymástól...Az intézkedő rendőr Alfa Rómeo tulajdonos volt,mániákus,és alfaamore tag.Nagyon hálás vagyok lojalitásáért,segítőkészségéért.Ha valahol összehoz vele az alfasors szeretném Neki meghálálni.A neve nem érdekes,de úgy gondolom bármelyikünk lehetne az az ember,amelyikünk segít egy bajbajutott alfáson...Tehát testvér,ha tudsz segíteni tedd meg,mert lehet,hogy holnap Te szorulsz rá.Köszönöm
Ma megvettem a két toronyszilentet elölre. A régi eléggé puha volt már. Meg ha szét lett szedve a gólyaláb, akkor meg miért ne. A régiekben még benne volt a gyár logója is.
Érdekes ez az olajfogyás ügy... Lassan kiderül, hogy semmi nem úgy van, ahogy azt először elképzeltük. Az olaj fogy, de mégsem a kipuffon keresztül távozik, így a gyűrűzés (egyelőre) még sem kell. Legalábbis remélem. Most újra teszt üzem van. A lamdaszondám teljesen megadta magát, különböző hibaüzeneteket küldött a computerre, így az cserés lett. Emiatt is nőhetett meg a fogyasztásom dúrván két lityóval, mivel sokkal dúsabbra szabályozta a keveréket... Na, de az olaj... Úgy néz ki, hogy a szelepfedél tömítésnél jött ki. Úgyhogy az is cserés lett. Remélem, hogy most már végre túlleszek ezzel ezen az olajfogyás mizérián!