Blog
Sajnos megadta magát akksim! Ki kellett cserélni.
A hidegindítási hőkapcsoló (termosztáton található)vezetéke le volt szakadva..javítása kábeltoldással tavaszig..akkor majd az egész kábelköteget újrabandázsolom azon a részen.
5 perces munka, a vizes gázolaj tankolása után....
Selenia alfa olaj ment bele.
5 liter +szűrő.
Ma végre elhoztam az általam favorizált szerelőtől a gépsárkányt. Lejárt a műszakija holnap :P
40 ropesz lett a vége nem is sok végül is volt benne termosztát csere, jobb első szilent csere fagyálló csere, diagnosztika, fékpad... Szal fájin lett most már 2009 mittoménmeddig jó :)
Sajnos le kellett szednem a b oszlop előtt fóliákat, így most ragacsos az ablak, de mind1 fityfene, mert kaptam remek ajánlatot a visszafóliázásra és egy szép műbizonylatra.. mert az nem volt.
Japropó: Köszönönet Ferkének az ő tudja miért!
1 lépéssel közelebb ismét a tökéletességhez :)
Újabb állomásához érkezett a "Renováljuk az Alfa Romeonkat" programsorozat. Kicseréltem a légmennyiségmérőmet egy újra, mivel még mindíg lomha volt a kocsi. Érezhetően könnyebben és gyorsabban pörög fel a motor minden sebességen, minden fokozatban. Mivel a vízhőfokom is 60-70 °C között ingadozik, beépítésre került egy új termosztát is. Most sem sokkal jobb, a 90 °C még ezzel sincs meg.
Mai nap megtörtént a nyárigumik cseréje. Mivel leesett ez a sok sz@r hó! Tegnap faterén történt ugyanez.
Ez igazából 2007.07.26-án volt, csak elfelejtettem blogolni.:) Remélem egyszer sorba lehet majd rajkni a blogokat, mert ez így most hülén néz ki.:)
Ja, a lengőkarok...nagyon olcsók voltak, mégis rohadt drágák..:)
De most csend van mindenütt.:))
