Blog
Semmi gond nem volt idáig a géppel, egészen a múlt hétig, amikor is a nagy esőkben egyszer csak beázott a jobb hátsó lábtérnél! :-( Először azt hittem, hogy kiborult az ásványvíz, ami nálam volt! Kitörölgettem, megszárítottam a szőnyeget, de aztán megint full vizes volt belül minden, úgyhogy úgy döntöttem, hogy felszedem a szőnyeget! Kipakoltam hát belőle a hátsó és első üléseket, nagy nehezen lebontottam a műszerfalat meg a kéziféket és a váltókart takaró műanyagot! És kijött a szőnyeg meg az alatta lévő szigetelés, ami még mindig vízes volt! Szépen megszárítottam és ha már egyszer kint volt, hát takarítógéppel átmostam a szőnyeget is! Szép tiszta lett! Aztán szembesültem a valósággal, amikor a kocsi padlólemezére pillantottam! Szerencsére sehol nem volt kirohadva, hanem az a pár kis "fülecske" volt kihajlítva, ami elöl is és hátul is megtalálható mindegyik oldalon! Azt hiszem 5 db van belőle minden lábtérnél! De hogy mi ezeknek a funkciója, azt a fene sem tudja! Na, ezeket visszahajtottam és jól kinyomtam őket tömítőanyaggal mindenhol! Találtam pár pici rozsda foltot is, ezeket lecsiszoltam és adtam nekik két réteg Hammerite-tot! Nesze neked rohadék rozsda! :-)) Hát nem volt egyszerű mutatvány, de megérte megcsinálni!
Ja, és találtam a szőnyeg alatt 262 ft-ot és 1 Deutsche Mark-ot! :-)) Csak gondolom, hogy Olaszország után hova került az autó! :-)
Végre ki lett cserélve az első szélvédőm.
Hosszas gondolkodás után úgydöntöttem, hogy kap szép xenonszemeket a Kuvik...
Azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem bántam meg... Tényleg nagymértékben javított a világításon és természetesen sokkal jobban is néz ki :-) De most olyan problémám van, hogy vadásznom kell xenongázzal töltött kékes ízzókat a refibe és a ködlámpába, mert nagyon bután néz ki a jelenlegi izzó sárgás fénye a xenon szép jégkékje mellett... Nade ez legyen a legnagyobb probléma :-))) Amúgy tényleg csak ajánlani tuom a xenont; szerintem megéri!
Kicseréltem az összes ledet a pótféklámpában, a fele nem világított. Kis szenvedés van vele, de megéri!
Ki lett cserélve a jobb első(belső) gumiporvédő a jobbos féltengelyen.Na ez szar meló volt!Nyakig trutyi stb...
Ékszíjtárcsa csere Large-nál, melyből 15 eFt-ot Ők finanszíroztak a főzőversenyen elért 2. helyért cserébe. Köszönjük. :)
Szelepfedél tömítés cserén esett át az én kicsikém mert könnyezett egy picit. szerencsére megúsztam 1700 Ft-ból :) Meg a gyertyáknál azt a fém keretet heggesztettük meg mert el volt törve az egyik fül. (ilyenkor jó ha van a családban egy autószerelő :) nem is akár milyen :) köszönöm APA :DD )
Vettem Xenon-t.... Kisebb adminisztrációs hiba miatt került ennyibe....na meg hogy nem voltam otthon:)
Ma vagy holnap benne lesz...
Nehezemre esik beírni, ezért csak most teszem, de 1 hete már nincs meg a kis fekete gép, váratlanul jött egy alkalmi ajánlat, egy régebbi ügyfelem, aki már korábban nézte, vette meg, bejött nézelődni a kereskedésbe és rákérdezett az Alfára is, ami az utcán állt, erre csak annyit mondtam neki, hogy azon az áron, amit én gondoltam érte, ami nem túl magas, de egy számomra elég jó ár, amennyiben annyiért kell neki, akkor odaadom, amikor majd kitalálja. Nem is gondoltam volna, hogy pár nap múlva jelentkezik és komolyan kell neki a gép, amin mondjuk nem csodálkozom, mert nálam igazán szép lett a kicsike, így nem mondhattam nemet, főleg, hogy tudom, hogy jó helyre kerűlt az autó, meg sajnos a pénz az nagy úr, főleg manapság, mikor nálam sem tudni, hogy alakul a jövő az üzletemmel, ezért is döntőttem így. Fogok keresni természetesen vmi jó kis gépet, ami nálam ugyanolyan szépen fog kinézni, mint a többi is, az marad majd tavaszig valószínűleg, vagy nyár elejéig, és akkor majd látom, hogy miként alakul az élet.
Átcseréltettem a gumikat. Télen nyáron ugyanazt a 15 colos felnit használom, a 18 küllős AWS-t, és télen nyáron 195/55 gumikkal járok. A téli valami régi pirelli, mgé van rajta mélység, de ez lesz utolsó tele, mert már elég régi.
A 4 kerék átszerelési költsége 6000 Ft, de ittmost duplán áll a tétel, mert a tavaszi váltás bekönyvelése annak idején elmaradt.