Blog
Ma végre riasztót is szereltettem a kocsiban, a Delt Alarm Kft.-nél (www.deltalarm.hu). Van rablásgátlás is benne, amit még szoknom kell, de nagyon korrektül megcsináltak mindent és nem gányolták szét az autót.
Néhány pillanatkép a szerelés közben...
első kép:
Vadi új Falken gumik a gépjárművön, és az állat szerelők máris radíroznak... Tudtam hogy nem szabad magukra hagyni őket... aztán Beke úr a kocsimon zabál. Hihetetlen banda!
második kép:
Csíplős mester elektronikusan relékkel legózik hogy a hűtőm bekapcsoljon ha melege van.
harmadik kép:
Mester dolgozik... mint munkafelügyelő...
- Ez az gyerekek, csak ügyesen...
negyedik:
Beke úr vasat hajlít hagyományos eszközökkel. Bányai elvtárs lesi a szakmát...
Minimális szívó oldali tuning, a hang és a jobb gázreakció végett. Meg hadd lélegezzen, le ne fojtsuk már szegény motort. :)
A leömlőket összehoztuk egy csőbe. A legszebb megoldás az lett volna, hogy külön hozzuk a 3-3 henger kipufogógázát, és végig vezetjük hátra majd ott két oldalt egy-egy sport dobbal ki. Ez azonban jóval többe került volna, ráadásul plussz gond az elhelyezés a Dedion miatt, és ha később középdobot is akarok, akkor mégnehezebb módosítani. Ezért maradt a szimplacsöves rendszer.
A hátsó sport dob is felkerül. Sok fojtás ezen sincs. :)
Nem akartuk hogy lelógjon a vég, ezért a hátsó lökhárítót némiképp módosítottuk a végső cél érdekében. Ezt Bányai Elvtárs hathatós közreműködésével eszközöltük, aki munkájából adódóan nem mindennapi kézügyességgel rendelkezik... én meg rábíztam, hogy legyen szép. :)
60-as rendszer végig, egyelőre katalizátor és középdob nélkül...
A régi rendszer eléggé el volt amortizálódva. Sok helyen összenyomva, és szétlyukadva.
Két tankolásból 18,45+40,86 liter (totál:59,31liter), 739km.
Ez 8,02-es átlagfogyasztást jelent.
Jó sok hidegindítással tettem meg ezt a távot, lényegében munkába járásra használtam a kocsit.