Blog
Volt némi szabad időm, így 16 kerekeket megmozgatva (Alfa + családi OFFos) téliesítettem a gépjárműparkot. Többet ért mint egy fogyi show :)
Közben kicseréltem a pótféklámpában egy parázs-izzót is. Tényleg olyan egyszerű, ahogy azt egy márkatárs már vázolta. Egy nagy műanyag fejű csavar fogja fel, aztán pár apróbb a burkolatot. Visszatenni ugyanilyen ultra könnyű volt.
A lényeget le is írtam a címben... sz'al kelgyók, meg egy kis amore-reklám a helyükre fel, az engem zavaró feliratok hátulról pedig lekerültek.
3000 km a vásárlás óta.
Már tudom, hogy az első szervízt gyertya cserével kezdem :-) Ha minden jól megy Kulcsra fogom hordani, a Családom ugyanis Dunaújvárosi.
Gyárilag a 146-osoknak kitámasztós a motortértető. Ez engem már elég régóta zavart. De végre megoldódott a dolog. Kapott két gázrugót.
Folyamatosan ápolgatom a kicsikém!Cseréltem egy pár dolgot a hátulján!!Fékbetét,tárcsa,kérékagy csapágy,kerékagy!!Bekerült a bilstein gátló is!!Következő projekt a kuplung!!
10 éves korára az autó átesett a legnagyobb szervízen. Már zabálta az olajat, muszáj volt nekiesni Ami történt:
- Vezérlésmódosító csere,
- Vezérműszíj, balansz szíj, feszítőgörgők, stb csere,
- Vízpumpa csere,
- Szelepszárszimmering, szelepvezetők csere,
- Hengerfej tömítés csere,
- Kipuff tömítés csere,
- Olajszűrő + olajcsere,
- Hengerfej síkolás,
- Apróságok.
A végén annyi olaj került a különböző helyekre, hogy a lambda szonda is majdnem megadta magát, de az utolsó pillanatban azt még sikerült megmenteni szerencsére...
Hát, nagyjából ennyi. Remélem 10 évig megint nem lesz gond az autóval. :-)