Blog
10 éves korára az autó átesett a legnagyobb szervízen. Már zabálta az olajat, muszáj volt nekiesni Ami történt:
- Vezérlésmódosító csere,
- Vezérműszíj, balansz szíj, feszítőgörgők, stb csere,
- Vízpumpa csere,
- Szelepszárszimmering, szelepvezetők csere,
- Hengerfej tömítés csere,
- Kipuff tömítés csere,
- Olajszűrő + olajcsere,
- Hengerfej síkolás,
- Apróságok.
A végén annyi olaj került a különböző helyekre, hogy a lambda szonda is majdnem megadta magát, de az utolsó pillanatban azt még sikerült megmenteni szerencsére...
Hát, nagyjából ennyi. Remélem 10 évig megint nem lesz gond az autóval. :-)
Nem Alfa,de szerelem első látásra. Munka ezzel is lesz természetesen,de melyik digóval nincs? Már a tuning ördöge is feléledt újra...
A mai napon megérkezett a családba. Reméljük, elődeihez méltóan jól fog viselkedni! Úgy tűnik, sikerült egy valóban jó állapotú nagyvadat beszereznünk egy gondos előző gazditól...
Tetszik a tádé feeling, régen volt már ilyen autónk. Kis szokást igényel még a nyomatékból autókázás... különösen az Asszony Twingo-ja után! :)
Lenyűgöző anyagok, szép interiőr, qrva okos ICS, és hihetetlen szépen szóló gyári DSP-s hi-fi jellemzi a jövevényt. Érezhetően magasabb kategória a 156-nál.
A xenonnal végre jól látok naplemente után is, amit a 156-oknál nagyon hiányoltam, annak a típusnak eccerűen gyenge a világítása sajnos.
Amitől még "sokkot kaptam", az a gyári MAGNÓ, ahogyan a kazettát beveszi... hihetetlen, mint a CD-s fejegység a lemezt, szépen lassan beszippantja, és úgy is adja ki... :)
Egy hónap eltelt, elmondhatom, hogy érdemes ránézni arra a gázolajszűrőre néha. A fogyasztásom szépen lecsökkent 3-4decivel, kicsit frissebb a gép, és reggel továbbra is halkabb. Cseréjjé szűrőt! :-)
4 db 60%-os Pirelli nyári guma megvételezve!!!!
Téli "lerendelve".:)
Kapcsolatunk 2007. október 26-án kezdődött, szerelem első látásra. Jelenleg tökéletes a kicsike, és ami nagyon fontos a Kedvesemnek és Manócskának is nagyon tetszik :-)
Hát mit monjak, komoly. néhány nap alatt beleszaladt 700km és nagyon tetszik.
Az első tankolásnál kicsit falánknak tűnik a lelkem, mert annak ellenére, hogy úgy bántam vele, mint a hímes tojással, benyelt 11,,5-12 litert... remélem, azért ez még rendeződni fog.
27-én elvittem a Zengő-höz, hogy a futóművet állítsák be, és centírozzák ki a kerekeket. Úgy jött ki a gyárból, hogy a hátán komolyan kellett állítani és mind a négy kereken volt legalább 10g, de az egyiken 20. Tudom, egyik gyárban sem állítják a futóművet lézeres padon, úgyhogy nem pattogok. A beavatkozás kifejezetten jót tett neki.
Ami nem tetszik: a kormanygombok "középső" gombjai, amik a blue&me-t vezérlik, kezelhetetlenek. Ja, és NEM TUDOM LETENNI A TELEFONT!!! akinek van ötlete, kérem, szóljon!
Ma kicseréltem a pollenszűrőt. Szénszálas került a régi helyére. A jobb oldali ablaktörlőlapát leszerelése után már simán ment minden! :)))
Kapott négy új Fulda gumiabroncsot. Halkabb lett, és a menetstabilitás javult.
Az olajkartelben meg volt szakadva a menet, és régebben már ez miatt új menet volt fúrva bele, csak ferdén....Így ázalgott az olaj a csavarnál!Nem kis mutatvány volt levenni a teknőt (thx mViking), majd szinesfémes behegesztette gyári méretűre!
Hegesztés: 7000 ft
Munkadíj: 5000 ft
Teknő kimosása, és egyéb felhasznált anyagok, paszták: 3000 ft