Blog
Kipufogó rendszert lecseréltem, a korábban össze állított boxer kipufogó rendszerére. Itt most katalizátor és 2 dob. Műszakin meg maradjon ugyan ez csak 3 dobbal. Az az eredeti rendszere.
Egy tömítés cserélve újra.



Akadt egy kis fék gond. Jobb hátsó fék be ragadt. Menet közben nem volt érezhető, de fel melegítette a felnit és volt egy kis szaga is. A csúszkás résznél egyik porvédő kiszakadt, a másik lejárt egy kicsit a helyéről. 2 db porvédő cserélve és kapott újra kenést. Első használatok után ellenőrizve lesz hogy megfelelően működik .
Másik dolog : A fent lévő kipufogó rendszert lecseréltem egy másikra, amiből hiányzik a középső dob. Jelenleg inkább ezt használnom hogy műszakira ne keljen új rendszerbe gondolkodni.





Vettem egy szett alufelnit új Hankook Winter icept rs2 gumikkal, majd felújítattam őket.
Lecseréltem az ablaktörlő lapátokat és vettem egy szett gumiszőnyeget.
Kerekek 57e
Ablaktörlők 11e
Gumiszőnyeg 9e volt.
Km:246250



-Motortartó bak csere-módosított csavarokkal (gyári-már módosított változat)
-Gyertyák cseréje (gyári)
-Kiegyenlítő tartály cseréje(gyári) -repedezett kezdett lenni az eredeti-és fő az óvatosság
-Légszűrő csere (gyári)
-Váltóolaj csere (Autolusso ajánlás alapján Titan Sintofluid FE SAE 75W került bele 3 liter)
-Turbó olajozócső hollanderből szűrő kiiktatása (kéznél volt a gyári új csavar szűrővel, de a kivitelezése nem győzött meg, így a szűrő kiiktatása mellett döntöttem)
A tapasztalatok a szerviz után: Váltás jelentősen javult, hideg váltónál sem kel gázfröccs üresben, hogy szépen vegye az 1-es és hátramenet fokozatot álló helyzetben, hideg "karcos" váltásérzet 1-2-3 között is javult.
Motortartó baknak köszönhetően megszűnt a fura búgó "olcsójánossportkipufogó" effekt 2500-as fordulat felett, és az alapjárati diesel feeling (tükör kormány rezonancia), hangtalanul jár alapjáraton a motor gyakorlatilag belülről hallgatva.






Kaptam ajándékba PBali fedőnevű cartárstól egy szép új váltógombot a régi kopottas helyére, így szépült a beltér némi barbár bontás után :) beszéljenek a képek...
A "kupak" ragasztva van az alsó részéhez, így bármennyire is csúnya a látvány, ez a legfinomabb módja a műveletnek, ha szempont, hogy az alsó rész sértetlen maradjon.





Jobb hátsó kerékcsapágy csere
Km: 286.000
Liqui Moly 5W40 Diesel high tech olaj, olajszűrő,levegőszűrő
Km: 286.000
Leszakadt a bal hátsó rugó tányérja, ezért cserések lettek a hátsó gátlók.
Km: 286.000
