Blog
Hátsó betét és tárcsa csere
Km: 254.000
Elkészültek a nyári kerekek, fel is raktam őket. Elégedett vagyok a képpel :) Mint eddig is, Tatabányán a Renczes gumiszerviznél gumiztattam. Volt egy kis bandázás is barátommal, ex-autóm tulajával.


Hétfőn 16-án fel került a nyári szett már ideje volt! 23-án
nem le esik a hó? Hogy a pék rakja tele..



Már régóta zavar hogy a csomagtartó kédergumi végei lifegnek.
Az alfás B-közép találkozóján két irányba is tettem lépéseket a megoldás felé.
Erhard242 hozott új ajtótömítést,ami elvileg jó, de a profilja nem teljesen olyan mint a Spideré. Felrakható, csak nem takarja a kárpitot.
Jorjie 146-osában meg kitanulmányoztam a 146 csomagtartógumiját. Örömmel láttam hogy a profil ugyan az mint a Spideré.
A második utat folytatva megkerestem Alexandro-t, aki küldött egy bontottat. A bontott végei sincsenek nagy formában, de nekem csak a jó részből kell egy darab.
A Spider gumijából kivágtam a rossz részt és nemes egyszerűséggel a bontott jó részéből vágtam bele egy darabot.
A gumit nem egyszerű vágni mert egy acélszál is megy benne. Elsőre nem is sikerült pont derékszögben elvágni, de így is jó lesz. Ha nem akkor tudok még egy darabot vágni a maradékból.
Az üléseket is bekentem a szokásos Sonax cuccal.








4db 225/40R18 Nexen N'blue 4season ADAC tesztgyőztes négyévszakos gumikat kapott.
Kollégámnak már bevált. Egy éve van neki én is vezettem szuper. Yokohoma w.drive téli gumi után felrakva sokkal halkabb.





Olyan hangja volt már üresben gurulva is mintha egy ZIL-ben ülnék 😂
Mindkét hátsó kerékcsapágy cserélve lett.

Kihasználtam a jó időt és ráfújtam a teljes palackot a tetőre.
Lefújás, száradás 3x.
Előtte természetesen alaposan letisztítottam egy mágikus hengerrel.
Az olajcsere utáni szintet maxra töltöttem, 4,6 liter ment bele összesen.
Visszaraktam a rekesz betétjét is.
Akku töltőn.





