Blog
A kopott motortér matricákat újra cseréltem Tamás jóvoltából. A gyári ferde ragasztások megtartásaval az eredetiseg jegyében.

Fék felújítás.Tárcsák,betétek csuszkák ,dugattyúk cseréje megtörtént első körben.Kapott két új balos kilincset mert az nem volt rajta.Következik a belső rendberakás aztán,ha tartósan jó idő lesz a külső és az alváz következik.





Színazonos, hibátlan és teljesen rozsdamentes csomagtérajtót kapott, plusz két új Stabilus gázrugót.
A felső nyomóelem alól szivárgott a gázolaj. Egy O-gyűrű volt rossz állapotban, cseréltem mindent, amit lehetett gyári Bosch alkatrészekkel. Azóta nincs gázolajszag :)
Komplett bézs bőrbelsőt kapott ajtókárpitokkal, padlószőnyeggel, gyönyörű állapotban :)
2db első Monroe Reflex csere (még a gyári volt benne), műszakin szóltak, hogy nem az igazi. Brutálisan fekszi az utat, csodálatos az úttartás, teljesen más lett az autó viselkedése.
Olajcsere, szokásos olajjal: Mobil 5W-40 fullszint.
Új első Textar betéteket is kapott, tárcsa még bőven kopáshatár felett van.
305.000 km

Komplett alja újjáépült. Nem akartam eladni, megcsináltattam.
2 vadonatúj gyári küszöbspoiler is került rá, mert egyet elhagytam.
Amikor megvettem az autót, voltam olyan "hülye", hogy nem próbáltam ki mindent. Valószínűleg az ámulat miatt, amit az autó okozott :D
Sajnos egy esős napon derült ki, hogy a hátsó ablaktörlő nem működik. Biztosíték OK, csati OK. Így kizárásos alapon maradt maga a motor. Megtörtént a csere egy bontott darabra és lám... működik. :)