Blog
Legutóbbi soproni utam alkalmával sikerült elmelegednie a Selenianak, így végképp a csere mellett döntöttem. 231 579 km-nél, 10 961 után Motul 8100 X-cess került bele. Külön kihangsúlyozzák a dobozon a magas hőtűrő képességet. Kiváncsi leszek. Újra Mahle szűrőt raktam fel és kapott most is új leeresztőcsavart.

Az autó eredetileg szürke padlószőnyegű volt. Viszont valaki lefújta piros sprayel...
Az eredmény kopott, mindenféle piros árnyalatú borzalom volt.
A donorból kivettem a fekete padlót (mint kiderült elég ritka feketében) tisztítás után az került be.
A tetőkárpit szürke színű volt és teljesen levált. Elvittem kárpitoshoz, az oszloptakarókkal együtt, hogy kárpitozza újra, immár feketére, hogy passzoljon a szőnyeghez.
Beszerelés után nagyon tetszik a végeredmény. Szinte új lett a belső.
Közben egy rosso GTV hirdetésben ezt a szöveget találtam:
,,A régi vágású Alfa Romeo rajongó az tudja, hogy az igazi sportos Alfa kívül piros, belül fekete.”
Ez esetben most nagyon találó. :D






A hátsó dob igen rendesen kifújt már, amitől ugyan fickós hangja volt a gépnek, de már érezhető volt a vég közelsége. Kisebb piackutatás után a Karkusékra (http://www.karkuskipufogo.hu) esett a választás. Mint kiderült a 3 dobból, egyet az előző tulaj kihagyott vmiért, és csővel rövidre zárták. A motor alatti felfüggesztés törött volt, a szilent szakadt... Szóval ezt rendbe kellett tenni, és ha már hozzányúltunk, akkor a hang és az esztétika is előkerült. Amit kapott:
*felfüggesztés javítások
*középső dobok (2x)
*sport hátsó dob
*krómozott oválvég, ami passzol a lököshöz
Eredmény: egy egészséges hangzás, ami 2500-3200 között szolidan sportos. Kifejezetten élvezhető autózás élményt ad az új rendszer!!



Kagyló alakú kőfelverődés javítása a szélvédőn.
A projekt anno április 18-án kezdődött, amikor is kiderült hogy nem T10-es hanem T5-ös izzó kell a felső féklámpába.
Seleniáról hazafelé vettem is a Homasitában 8 db-ot. Még nevettem is hogy kettesével van csomagolva, nekem meg 7 db kel...
Aztán a 8 is kevés lett, mert nagyon könnyen törik a foglalatba benyomáskor az üveg...vagy csak letörik az a vékony drót ami kiáll az üvegből. Szóval a végén csak 6 világított.
Közben kiderült a lámpa hátuljáról hogy 2,3Wattos izzó kell bele.
Szóval rendeltem olyat, a korábbiakból okulva 10-et.
Egy maradt.
Kezdem érteni hogy a leírás miért a komplett lámpa cseréjét javasolja :-DD







Múlthéten a GTV, ma a GT klíma töltése is megtörtént. (2éve is pont ilyen volt, működött, de elég gyengén)
Kapott még gázt, és most kiváló. Vákumolva is lett, nem szivárog. Aztán majd az idő igazolja. Jöhet a jó idő :)

Most hogy a szervizek megvoltak, felkerültek vegre a Bányai´s Garage altal fujt felnik, GT barátom által gyártott küszöblécek, es matricák.
Este feldobtam a cápauszony antennát is .


5
595
Fórum
Friss topicok
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10