Blog
Bal első kerékcsapágy cserélve lett, hangos volt. Gyári alkatrész
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
Túl vagyunk az első 3000 km-en ,ebből 2 pálya a többi vegyes .
A fogyasztás 7.5- 8. Liter a kocsi szerint. Eddig minden rendben még tart a boldogság.
Na a -21 fok megtette hatását ,és az aksi lemerült. Keveset volt használva a kicsike.
De egy töltés elég volt neki azóta pöcre indul.
Ablaktörlő lapát csere s.o.s. -be , mert pont ott nem törölt ahol kellett volna , és egy kicsit reszelt is. Egyenlőre Obi gazdasagosra.
A héten elkészült az eredeti generátorom felújítása, szakműhelyben. Ma be is került a helyére... rutinosak voltunk már, rendben ment és nem is törtem el semmit! Szépen dolgozik!
249.964 km



Itt a nagy nap. Ma végre megjött a rendszám ,így aztán Jézuska ha kicsit késve is de meghozta az ajándékom. Yesssss :)
Közbejött 1 kisebb dolog aminek az lett a vége, hogy ki lettek cserélve a hátsó féktárcsáim is. ha nem adja meg magát a fékbovdenem akkor még elmentek volna pár 10e-t a hátsó tárcsák, de most teljesen új minden rajta, remélhetőleg nekem már nem kell vele többet foglalkoznom!
Kuplung megvan, olaj dekni kicserélve. (Persze olaj is, Motul 6100 10w40)
Tegnap elmentem megvenni az új gumikat. Pirelli P Zero NERO 205/45 16. A Q4 felnikre. Eddig teszi a dolgát. Persze futóművel is beállította a dolgokat.
Jövőhéten mehet a nagyfék ;)
Aztán már csak egy karoszéria meg ide oda fény és KB megvagyunk.
287 628 km
Sajnos a januárban cserélt kormánymű csak 2 hetet bírt, és ismét elkezdett csöpögni belőle a szervó olaj. A kormányművet garanciába kicserélték, most rendeltem még hozzá egy másik szervoszivattyút, így remélem már jó lesz. A futómű újból be lett állítva.
Km óra állása: 230503 km