Blog
Angelo ma 10 órakor sikeresen vette a műszaki vizsga okozta akadályokat.Természetesen mindent rendben találtak,és csont nélkül ment a vizsga :)
A nagy ajtó hátránya, hogy kellő hely kell a kinyitásához, s ez több alkalommal azt eredményezi, hogy óhatatlanul is sérül az éle.
ezért ajtóvédő gumiprofilt szereztem be, s a vezetőoldali ajtóra fel is szerkesztettem



Majdnem meg volt a 10ekm az előző olajcsere óta, itt volt az ideje a cserének. Új olaj, olajszűrő, légszűrő került bele. A légszűrőház csavarjai a javítás óta jól szuperálnak, könnyen ki lehetett csavarni mindhármat. A légszűrőházban csak két kisebb levél volt, alégbeömlő nem szed össze sokkal több piszkot mint a gyári megoldás. Az aktív szenes pollenszűrő is megvan, de azt még nem cseréltem ki...
A téli gumik is elvonultak nyári pihenőre, A 16-os telefontárcsásak a jó állapotú nyáriakkal kerültek fel. Jöhet a jó idő...
Nem, még mindig nem jutottam el a beépítésig. Viszont eszembe jutott, hogy van egy régi PC-ből kimentett ATX tápegységem, aminek egyik 12V kimenetére korábbi hifis életembe direkt szobai teszt célokra felraktam egy ISO csatit... Leporoltam, majd beüzemeltem a polcon tárolt Kenwood készüléket. Nagyon tetszik!
- Tud magyarul
- Sima házhoz testeléssel lehet neki adni kézifék jelet
- Cserélhető a háttérkép (ide 99%, hogy egy szép Alfa embléma fog kerülni)
- Nagyon jó a menü
- Fejlett EQ-val szerelt
Mostmár még inkább fűt a vágy, hogy beszereljem, így valószínű a jövő héten megrendelem a szerelék anyagokat.
Ma én is átgumiztam, a nyáriak fent és bekerültek az Osram Xenon Look izzók is led-es helyzet jelzővel. Szerintem nagyon jól mutat egyelőre kicsit szokni kell, hogy más a fénye de nem tűnik rossznak.




A mai napon lekerültek a 17-es téli, és felkerültek a 18-as nyári kerekek
mind a nyolc felni alapos tisztításban részesült






Folytatásra ma volt időm, belehúztam, hátsó fékek és környéke is rendbetéve, nyári szett is felugrott, fékcsövek rézből gyártás alatt, lassan összeáll.








A sztori 2015-ben kezdődött, mikor még fiatal és szép voltam. Úgy gondoltam, hogy marha jó ötlet a kinézet érdekében 20 mm-s nyomtávszélesítőket szúrni hátra. Nem volt gond addig, amíg terepjáró magassága volt a kocsinak. Nagyon jól nézett ki a kihúzott kerék, nem volt semmi villamos kinézet. Eljött május, amikor bekerült az 50-es Eibach ültetés. Egy Kassa-Nagykapos (200 km) úton sikerült szarrá vágnia a sárvédő peremeknek a hátsó gumik szélét. Hirtelen nem jutott jobb az eszembe, kidobtam a fenébe a 20-as nyomtávszélesítőket. Nagyon bambán nézett ki ismét a kocsi. 2016-ban fogtam a pogácsákat és odaadtam esztergás kollégámnak, hogy szedjen le belőlük 4 mm-t. Immáron 16-os pogácsákkal már épphogy csak súrolta a peremet a gumi. Nem volt a legkényelmesebb, de végre már nem vágta szanaszét a gumimat a perem. Idén, miután bekerült az állítható futómű és felraktam a téli szettet, 200 méter után tudtam, hogy ez így nem marad. Kölcsön kértem egy peremezőt, majd nekiálltam visszahajtani a peremeket. A művelet nagyjából 2 órát vett igénybe. Szinte az egész peremet vissza tudtam hengerezni. Közben persze hőlégfújó pisztollyal melegítettem az ívet, hogy se a festéknek se a fémnek ne legyen valami nagy baja. Most már szerencsére minden úgy működik hátul, ahogy a nagy könyvben meg van írva.


1
587
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV