Blog
-Kardán kompletten felújítva (hardyk, csapágyház, Koyo csapágy, zsírzás)
-Váltóolaj cserélve (75W-90 GL-5)
-Első felső lengőkar támasztóbak gumik cserélve
-Hátul elkezdtem lebontani a De-Diont, nemsokára jöhet ki az autó alól
-Ajtóbehúzók cserélve


Igazából a háttér nem fontos, kiprobáltam egy új helyet ahol mosatni tudok... Allguth Tankstelle-nél kapott egy kis szeretetet :) eredmény nem rossz de maradok a Sonax autómosónál.
Hát ennyi :)



Van egy kis szépséghibája a vezetőülés kárpitjának, ahogy a képen is látszik, megszakadt az él vezető szál. Kihúztam és ideiglenesen tettem bele egy vékonyabb damilt, amíg a megfelelő anyagot meg nem találom.






Tisztán látszik, hogy a hollandusok kamuztak a szervizzel kapcsolatban. A vezérlés és a hosszbordás környékén semmi sem volt cserélve. Olajat, olajszűrőt, légszűrőt, pollenszűrőt cseréltek, az olajat eltúlozták, mert sok ment a gyertyákhoz is, meg az egész blokkot meglocsolták és alul tiszta olaj az egész. Vagy a szelepfedél tömítésnél folyik az olaj a gyertyához, illetve a fötengelyszimering ereszt és az van a kocsi alján. Legrosszabb esetben mindkettő fennáll:-(








Bal első kerékcsapágy cserélve lett, hangos volt. Gyári alkatrész
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
Túl vagyunk az első 3000 km-en ,ebből 2 pálya a többi vegyes .
A fogyasztás 7.5- 8. Liter a kocsi szerint. Eddig minden rendben még tart a boldogság.
Na a -21 fok megtette hatását ,és az aksi lemerült. Keveset volt használva a kicsike.
De egy töltés elég volt neki azóta pöcre indul.