Blog
954km-re 48,25 liter gázolajat tudtam tankolni. Szerintem ez teljesen jó 😊
Ma reggel sikeresen át ment Bella az eredetiségét igazoló vizsgán. Hiába mondtam, hogy ez egy eredeti Alfa, nem hitték el :-)
Elég részletes kis vizsga volt. Eddig csak alváz+motor szám kellett. A mostani vizsgánál leszedték az összes kéder gumit az ajtóknál, valamint a csomagtartóban is végig nézték ahol a pótkerék van egészen a hátsó üléssor aljáig. Szoval elég részletes volt. A lényeg, hogy minden rendben volt.
Innen üzenem Gyurinak, meg találtam a kék kis csövet :-) nem volt egyszerű vissza rakni. Remélem jo helyre tettem :-D
A motor egyik naprol a másikra kerepelni kezdett ezért elvittük szerelőhőz és közölte hogy a vezmű tengely hibás(2 mm-el kisebb volt az egyik szelepemelő bütyök mint a többi) igy megrendeltűk plussz 8 hidrotőkét. Meg persze vezérlés szettet vizpumpával meg még az ősszes szűrőket illetve olajat lecseréltűk meg ha már igy megvan bontva kiderült még hogy már a gyertyákat sem ártana. Hát mikor össze számoltam az összeget kicsit meglepődtem csak az alkatrészek kőzel 200.000 ft volt meg szerelő kért 16 ezret( 1 hétig volt nála az autó)
Elhoztuk és sajna a kerepelő hang nem tünt el vissza vittem,hát még vez modositot is kepl cserelni ami megint plussz 45-50kp hát az igy még várat magára .
Frissítettem a navi firmware-t.
Nem is írnék regényt, HGabor blogja alapján csináltam. Köszi!
Azért nem ment minden zökkenőmentesen, az újraírható CD-t nem olvassa valamiért... Érdekes. Találtam egy üres, de alsó hangon 8-10éves lemezt, hát nem volt túl rózsás állapotban ,azért adtam neki egy esélyt. A laptop megírta, olvasta.
A leírtak alapján jártam el, lement a frissítés, újraindult a navi, de az Alfa logonál lefagyott.
Vártam...vártam...vártam. Aztán gondoltam,hogy valami nem stimmel.
Kikapcsolni nem lehetett, ha kivettem a kulcsot, még akkor is ott volt a logo.
Na ,akkor egy kicsit betoaletteltem.
Aztán kikapcsolt egyszer, újra minden, akkor már simán ment. Működik.



"Az Alfa Romeo nem egyszerűen egy autógyártó; egész biztosan több, mint egy hagyományosan elkészített autó. Egy csomo autó létezik, melyektől az Alfa Romeo különbözik. Egy nagyszerű erőfeszítés és elkötelezettség a szállítás fogalmára. Egyfajta életmód, egy nagyon különleges érzékelése a gépjárműveknek. Amit nehéz definiálni. Részei olyan irracionális összetevői az emberi szellemnek, melyek logikus kifejezésekkel le nem írhatók. Olyanok, mint a szenzáció, szenvedély és hasonlók, melyek sokkal inkább az ember szívével állnak kapcsolatban, semmint az eszével." - Orazio Satta, 1970
Szelepfedél tömítés cseréje, Fokozat választó- rudazat, váltó bowden gömbcsuklók kenése, fényszórók beállítása.


Jobb első alsó lengőkar cserélve lett, kátyúsabb úton kopogott, cseréltük. Hozzáteszem elég borsos az ára.. Egy futómű állítást kellene még beiktatni.
Utángyártott dísztárcsa, '14' 6.000,- + posta
Eredeti 156 dísztárcsa '15' 4 db 8.000,-
Ugyan az, 156 dísztárcsa '15' 3 db +ba, hogy legyen ha el hagynám 2.000,-





Már egy ideje nézegettem alfákat, egyszer csak találtam egy 145-öst nem messze Győrtől, Vasárnap délelőtt meg is néztük, egyébként TD volt, de a motorja :-o füstölt nem kicsit, a beltér hiányos volt és. 400.000 volt amiből semmit nem akart engedni a tulaj. Akkor innen indultak az árak felfele, hát a feléért elhoztuk volna, de igy nem lett belőle semmi. Haza mentünk gyors megnéztem a netet hátha találok valami jobbat, egy volt 235.000ért Budapesten egy kereskedésben. Vasárnap kora délutánra le is beszéltük és ebéd után mentünk fel Pestre. Oda jött a tulaj, megnéztük, kipróbáltuk, ennek végre jó a motorja, 235ről 230ra engedte az árát. Elhoztuk, hát az egyik nagy nap, akár milyen levert volt szegény ;)






