Blog
Egy alapos mosás után hazafelé a szófiai forgalomban. Nagyon ráfért szegénykémre a tisztogatás...
U.i.: a képet a feleségem csinálta. Egyelőre még nem tudok vezetni és "szelfizni" egyszerre.

Hidegen a gép nehezen indult, így neki álltam a hibafeltárásnak. Elvittem egy kollégámhoz akinek a műhelyében vannak diagnosztikai eszközök. Hibafeltárás eredménye: Akkumulátor indítóárama elhanyagolható, önindító felújításra szorul. Vettem új akkumulátort, Exide Premiumot. Önindító felújításra került. További diagnosztika eredménye, hogy a porlasztócsúcsok résolaj vesztesége egyenletesen magas,de még határon belül van. A szerelő szerint sokat elmegy még. Ez a legjobb common rail rendszer. Költségek: akkumulátor 25230 Ft, önindító felújítás: 30000 Ft.
Nem tudom miért, de muszáj le írnom. Lehet csak az újdonság varázsa....
Igaz nem sokat autókáztunk még együtt, de nagyon élvezem. Nagyon dinamikus a paripa, bár ebben inkább Gyuri keze van. 1500-2000-es fordulaton amolyan kényelmes, élmény autókázós. Viszont ahogy kicsit emelkedik a fordulat úgy jön elő belőle a vadállat :-) 2500-4000-es fordulat között olyan érzés, mint ha egy másik autóban ülne az ember. Tudom, hogy "csak" egy dízel..... Mégis valami történik, valami ami szinte magával ragad, elvarázsol és arra készteti az embert, hogy még...még...még
Persze még csak ismerkedünk az autóval és nem sokszor csinálok ilyet, de már fülemben csengenek Gyuri barátom szava.... "majd fogod" :-)
Nos ennyi. Most kicsit jobb, de bárhányszor kimegyek és rá nézek szeretném a kulcsot elfordítani és hallani ennek a kormosnak a hörgős hangját......
2016 szeptembere óta van meg a keselyű. Azóta fekete emblémákat kapott kívül-belül. A termosztátot cserélni kellett, illetve kapott új ködlámpákat (az egyik be volt repedve, mindkettő matt volt már), novemberben ment műszakira. A következő cserés dolog a hejzetjelző ledesítés lesz, tervezem a kormányt cserélni (ti), vagy újrabőröztetni, a pajzsot FK-sal helyettesíteni, angel eyes-t beéppíttetni. Jelenleg a fejegység frissítésével küzdök. :D Nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, minden extra remekül működik benne, egy szavam sem lehet, szuper utazó autó. Erős, gyors és kényelmes.
Jött egy üzenet a műszerfalon, miszerint valamelyik izzító gyertya megadta magát. Kimérés után az egynek volt megemelkedve az ellenállása 15Ohm-ra, ezt kivéve látom, hogy Beru, az-az ott még nem cseréltem mióta meg van az autó. Kapott a helyére NGK-t.
Most már minden rendben :)
Bontott jobb első ajtóra ablak megvezető gumi
Szélvédő fújó rács
Kézifék szoknya
FL ablaktörlők
Új elakadás jelző háromszög 1.300,-
Új 10 cm átmérőjű kipufogó vég 5.980,-


Hátsó spoiler 7.000,- + posta
Pótféklámpa 4.000,- + posta
Vonóhorog 9.000,-
4 egyedi láb szőnyeg (névre szólós) 10.000,-
Pioneer lejátszó 17.000,-
1 pár ovál hangszóró a kalaptartóba 2x350 Watt közép mély (MAC Audio) 12.000,-
Mélyláda 300 Watt 10.000,-
Erősítő 2x150 Watt 3.000,-
RCA kábel 4.000,-






2013-ban kellett szélvédőt cserélni mivel meg volt repedve a két felső sarka, így vettem. 2015. Március 4. Szélvédő csere ismét, mikor szereltem össze a levél rács alatt lehetett valami kosz vagy kisebb kavics és vissza pattintáskor megrepedt a szélvédő. Mind a két szélvédő felül sötétített csíkos volt . Darabja beszereléssel 22.500,-
Felkerültek a téli kerekek. A tavaly nagyon megkedvelt Michelin Alpin 5-ös gumik eddig 5085 kilométert futottak, szóval szinte újak.
Az idei első szezonjukban a nyári Vredestein gumik 12.124 kilométert futottak.