Blog
Gondoltam picit kitakarítom a verdát, kiveszem belőle a nem használatos dolgokat, kiporszívózom stb stb... az akksi körül is rendezkedtem picit, valószinűleg ekkor megmozdítottam egy kicsit a sarut.
Mikor végeztem mindennel vissza akartam járni vele a garázsba. Gyujtás ráad a ICS vígan üdvözöl elalszanak a kontroll lámpák indítanék.... és..... egy csattanás és csend.... sötétség . Mi a ** ... nem reagált semmire, aztán kiakadt a fordulatszám mutató... arra gondoltam hogy valami rövidzárlatos és kikúrt egy biztosítékot. megnéztem elől és az utastérben is minden jónak tűnt gondoltam megnézem hátul is... aha... csak hogy a csomagtartó nem nyílik áram nélkül....
Szép szavak kíséretében telefonáltam a szerelő ismerősömnek mit csináljak. Közben már bújtam a fórumokat hogy hogyan lehet kinyitni... rá is találtam szerencsére, és az alapján sikerült kinyitni, ugyanis a motortérből lehet neki 12V ot adni egy másik akksin kersztül. ( 1. kép ) akkor láttam hogy lötyög a saru közelebbről megnézve el van törve...már picit repedt volt, de eddig bírta a gyűrődést gyorsan netre fel ... persze ez spéci saru nincs ilyen minden boltban így gyárit rendeltem rá 3070 Ft.
Sebaj másnapra meg is jött és fel is pattintottam . Miután beirtam az ICS kódját minden rendben újra. :)
Km: 239 756





Megszivatott a Drága de még jó hogy itt a ház elött,taxiba be aksi megvesz betesz azt meg minden szépen tovább.
Már csak a nagy IC és csövezés hiányzik a mechanikus oldalról, addig gondoltam kicserélem a fékcsöveket elöl. TRW-t vettem, de cserénél volt probléma, nem is kevés. A jobb oldalon is nehezen engedett meg, de a bal oldal már annyira össze volt gyógyulva, hogy sikerült eltörni a fém fékcsövet. Sebaj. Pár nappal később elmentem venni réz fékcsövet, amit aztán kézzel hajtogattam a helyére. Ezután végre felönthettem a tartály friss fékolajjal (Tutela Sport Extreme 5) és indulhatott a légtelenítés. A tartály csont száraz volt, így már felöntéskor sem számítottam semmi jóra, de ami utána következett, az elvárásaimat is felülmúlta. Nagyon nagy és hosszú szenvedés után sikerült légteleníteni a kuplung fő és munkahengerét, kb. másfél órát szenvedtünk, mire sikerült. A fékek gyorsan mentek, azok elég gyakran vannak nézegetve. Fék és kuplung már van, gázra reagál, de a turbo még nincs összekötve a motorral a kompresszor oldalon, így próbaútra legoptimálisabb esetben is csak hétvégén tudom vinni.
Ma megjött az ültető rugószett - Eibach Prokit 35\25mm
Már egyeztettem is a szerelőmmel, hogy mikor tud beugrani a Giuba.
Jövöhéten lesz a mütét, egy középdob kiiktatásával és egy kis nyomtáv szélesítéssel.
Hosszú lesz ez a hét... :)


Olajcsere ideje szintén elött igy megkapta ami jár, Selenia olaj ,Mann szűrők pluszban jött hozzá egy Flakon Metabond a kíváncsiság kedvéért.Megérett az alsó lengőkar csere is melyeket Erhardtól sikerült beszerezni.
Nyekergés,ropogás megszünt.
Nagyon patent minden :)
Km: 247865
Szardínia.
Az egyik legcsodálatosabb táj, amit valaha láttam.
DE! Nincs itt semmi. Még falut is alig találtunk, ahol ehettünk valamit.
Mivel nem nagyon volt látnivaló és a melegre való tekintettel (>40 fok) sétálni sem volt sok kedvünk egy komppal a tervezett előtt mentünk vissza Korzikára.












955 km-en ebből 810 km autópálya és főút a többi Füredi proszkálás, 9.6 liter/100km ! Tiszaújváros-Balatonfüred-Zalaegerszeg-Tiszaújváros

Ma kirándultunk egyet Szardíniára, ami ugye Olaszországhoz tartozik. Ehhez először végig kellett kocsikázni Korzikán a legdélebbi kikötőig, Bonifacio-ig.
Mivel a kikötőt őrző vár egy hegytetőn van, gyakorlatilag bevehetetlen. Egyik ostromló csapat mégis próbálkozott és az utolsó képen látható lépcsőt vágta titokban a sziklába. Állítólag véletlenül buktak le, már csak pár fok hiányzott...
Most van egy lépcső lefelé a várból, ami nem vezet sehová.












5
1355