Blog
Időszerű olaj és fékcsere, Benz és Dzsozy társaságában, munka elég hosszadalmas volt, és sajnos előkerült pár új hiba, ezt a következő blogba leírom. :/
Utóirat Benz kartás munkakerülő volt egész nap ezt egy képen sikerült megörökíteni. :D
Dzsozynak köszönöm a segitséget :)








Egyik reggel arra ébredtem,hogy a jobboldali irányjelzők folyamatosan világítanak!!!!
Akkusaru le, a FERRARIpiros ignis indul és irány a meló!!!!
Este hazaértem,kiszedtem az összes relét és biztosítékot ,de egy pillanatra sem aludt el.....hmmm :D
(ja még annyit a hibajelenségről,hogy sem a vészvillogóm,sem az irányjelzőm ne működött,csak folyamatosan világítottak a jobbos irányjelzők)
Másnap irány az autó-elektromos....autó otthagy és várakozás a telefonhívásra :)
Következő reggel megjött a hívás,irány a műhely!!! :D
3000 forintos szerelési költség lett a vége :D
Egy kis "dzsuva" összezárt két vezetéket....:D
Meg volt az autó második időszakos műszaki vizsgája. A következő 2017. február 28-án lesz esedékes.
km.: 51.799


Fura, fémes hang kezdett hallatszani a motortérből. Elgurultam Zé.-hez, hogy kiderüljön a probléma okozója. Gyorsan meg is lett a hiba, két darab feszítő görgő lett cserélve. Valamint mivel tavaly elmaradt, kicseréltettem a pollenszűrőt is.

Volt egy kis malór az átírás körül, de végre kezemben a forgalmi névre írva.
Ennek örömére kapott egy fürdetést és matricát.
Felkerültek Béla szorgos kezei által a kerékőrök,én lusta kezeim által pedig a GT féle fekete márkajelzés matricák.

Az első szervízlátogatásunkkor már tudtam, hogy valószínű 2 hétig odalesz a kicsike. Így is történt. Első lengőkarok, stabilizátorok, gumiharangok, első-hátsó féktárcsák, fékpofák, kézifékrendszer bowdennel, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, olajcserék, szűrőcserék - egyszóval minden ami kell.
Ki kell cserélnem az óramű egységet is, mert a km számláló elszállt, meg a váltó kulissza nem OK, de ezt majd később.
2013 őszén totálkárosra törték a Peugeot 307 2.0 Hdi Break-emet. A kissé elhúzódó biztosítási ügyintézést követően 2014 májusában vettem meg, elég leharcolt állapotban ezt a kis benzines ördögöt. Sokmindent kell megcsináltatni rajta, de sebaj a végén lesz egy rendbeszedett autó belőle. Tőlem megkapja mindazt amit megérdemel. Igaz a feleségem használja, neki vettem.
Egyszercsak a 37-esen Miskolc felé kigyulladt a motor ellenőrző lámpion. Szervíz lett a vége, ahol úgy gondolták itt a vége az EGR szelep pályafutásának. Ezután viszont kiderült, hogy csak a turbó vákuum modulátorát kell kicserélni -25.000 Ft, de ha már itt vagyunk és mivel én 20.000 km-ként szoktam szervízelni (nem várom meg a 30.000-et), így azt is meg kell csinálni, na meg egy kis részecskeszűrő regenerálás, EGR, MAP szűrő tisztítás. Ja nem is beszélve a csomagtartó teleszkópok cseréjéről. Most már rendben van a kicsike.
2 hetet nem láttam és már alig vártam, hogy újra benne ülhessek.
A külső és belső féltengelyek gumiharangjai cserélve lettek!
A váltóolajat is cseréltük(már ráfért) és a bal első ködlámpát(a búra törött volt)!