Blog

>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2012-05-30

A Pók megvétele óta gondolkodom a felnik cseréjén. Alapvetően tetszik, de látni rajta, hogy nem mai dizájn. Három év után a gondolatot tett követte. Trencsikéknél eladó sorba került egy gyönyörűen felújított 147-es szett, nem akármilyen, hanem a 16-os!
Elmentem, megnéztem, felhívtam Csörit, hogy az ET 41,5 elfér-e, majd megvetem.
Hogy mibe tér el a legutolsó fajta Spider felnitől? Nos az 7x16 ET ?? ez pedig 6,5x16 ET 41,5. (A jelenlegi 6,5x16 ET 30,5)
A dizájn ugyan az. Ráadásul hibátlanok.
Felrakjuk és meglátjuk, hogy mennyire lesz beljebb.

 
>> Eseményingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2012-11-18

2012 11 18-án átadtam a GTV-t az új tulajdonosának. Utolsó utunk Bécs mellé, Giesshüblbe vezetett. Innentől kezdve Ausztriában folytatja tovább pályafutását.

Életem egy korszaka lezárult.

És 16 éve először.....nincs Alfám.

 
>> Szervizzsazo // Alfa 147 Distinctive // 2012-11-18

A hétvégén ki lett cserélve a két első felső lengőkar , és a termosztát . Még jövő héten kell egy futómű beállítás , majd téli gumi vásárlás következik , és akkor már rendbe lesz télire .

 
>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-11-18

Napok óta kiégett helyzetjelzővel mászkálok. Nem az a baj, hogy nincs pótizzóm, az maradt a múltkori bevásárlásból. Az se, hogy lusta vagyok kicserélni, háromszor is nekimentem. Először pusztakézzel, mert keménynek hittem magam, mint Tarzan talpa. Nem nyert, a foglalat simán kijött a helyéről, de az izzó belegyógyult. Másodszorra elővettem a benga kombináltfogót (kisebb nem volt kéznél), próbáltam vele mozgatni az izzót, de nem mertem nagyon megszorítani, nehogy eltörjem. Ma volt a harmadik menet. Kerítettem kisebb fogót, és szétkaptam, mint Ivánt a gránát. Mármint az izzót. Elsőre összetörtem az üvegét, aztán kitéptem a belsejét, de a fém része még mindig a foglalatban van. Összehajtogatni sikerült, de kicibálni nem. Holnap, ha világos lesz, jön a negyedik menet...

Az Alfa meg csak röhög rajtam: ma estére kiégett a jobbos tompított is. H7 ráadásul nincs is itthon, szóval a holnapi pankráció előtt még azt is keríteni kell.

Készült pár művészi fotó....nekem nagyon tetszik :-) A fotóművész: Zoli!

>> EseményViktor85 // Alfa Alfasud 5 ajtós // 2012-11-18

2010. szeptemberében sajnos el kellett adnom. Azóta új gazdája van.

 
>> SzervizTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2012-11-18

Ma nekiálltam a kipufogót lebombázni. Szó szerint kell érteni. Katalizátor lejött, viszont a hátsó két csavart eltörtem, mert nagyon erős vagyok. :-) Az egyiket lazításnál. Gyengén ketté tört. A másikat pedig, öööö na az se akart kijönni, ezért meghajtottam és eltört. :-D Utána kiütöttem. Majd pótolom a két csavart. Elől könnyebb volt. A leömlőnél lejött három csavar a négyből. A negyedikhez nem fértem hozzá. A "csőkulcsot" természetesen otthon hagytam. Azért raktam idézőjelbe, mert az a szerszám nem erre való. Műanyag nyelű. Hazaautóztam érte. De már mosolyogtam, amikor nekifeszültem. :-D Eltört. :-D Most kipu nélkül áll az Alfa a garázsban. Holnap folytatom. Apám ad kulcsot. Ma már nem volt kedvem. Utána rezonátor cső csere és a katalizátor helyett felmegy a gázgyorsító. A vásárolt katit, pedig elteszem későbbre. Még egy vásárolt új alkatrész, amit nem használok, mint az első fékeknél.

>> Szervizhg6idn // Alfa 156 SW 2,0 JTS // 2012-11-18

Túl vagyok az őszi műszaki dömpingen ( Október Marea, November Alfa)
Még műszaki előtt volt egy szíjvezető görgő csere. (8000.-)
Ezután jöttek a tervszerű feladatok:
- két hátsó lengéscsillapító (Kárászy felújítás)
- alvázvédelem
- jobb első Xenon csere (Philips)
- olajcsere Selenia Racing (12,000 Km-t mentem vele 4 liter utántöltésével :( )
- vezérlés módosító elektromos szelep "O" gyűrű csere
Mindez kb 110.000.- HUF-al rövidítette meg a pénztárcámat.
Még van néhány feladat előttem, mint téli gumi, katalizátor, ülésfűtés, fényszóró mosó javítás, LoudLink meg remélem sok ezer Km gond nélküli autózás.

Kívánságlista: 2 db Nivomatik gátló hátra:)

 
>> Tuning és extrapmolnar // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2012-11-18

Mikor megtudtam, hogy be lehet utólag is kötni a tempomatot az 56-ba megörültem.
De a történet nem mindig mosolygós...

A mai nappal a tempomat bekötésre kerül. 11.18 (Még nem működik, de fog. )
Vezetékek behúzva, komp. rákötve 5db, féklámpára is bekötve kar is letesztelve multim. kimérve. Elméletileg jó.

Második nekifutás 11.22 (Még mindig nem működik, de fog:)
Komp.-nél a rajzot még egyszer átnézve, áttéve a jó helyre, féklámpa is helyesen betéve(mert állandóan égett) Multival nincs ellenőrizve még...

Tehát 156-hoz csak 156 kar jó! (147 nem)

Kellékek:Kar, kétkörös féklámpa kapcsoló, e-learn rajz, fogó, kötegelő, saruk, vezetékek, zsugorcső, multiméter.

És mindezt összerakni tudó szaki


Nagyon nagy köszönet Föckös cartársnak a sok fáradozásért és szakszerű munkáért már most, még mindig:)!